San gözlerini açtığında gülümseyerek kalktı ve perdeyi açtı hemen ardından da bir müzik açtı ve Wooyoung'a seslendi
"Kalk bakalım uykucu,bugün geç kalmak istemeyiz" Wooyoung yatağında doğruldu ve esnedi "benimle derdin ne ya sürekli etrafımdasın" San gülüşünü bozmadan onu oturduğu yerden kaldırdı "bugün bizim için çok önemli bir gün o yüzden geç kalma diye sana yardım ediyorum işte"
Wooyoung biraz düşündü ne önemi vardı diye ve sonra hatırladı bugün yeni şarkılarının mv çekimleri vardı ve erkenden başlayacaklardı, bunu hatırlayınca aceleyle banyoya fırladı.
San o gidince hem kendi yatağını hem onunkini toparlayıp hazırlandı ve yatağına oturup onu beklemeye başladı.
Wooyoung banyodan çıkıp şaşkın gözlerle yatağına baktı "sen mi topladın benim yatağımı?"
"Evet ve rica ederim"
"Ne planlıyorsun San? Çünkü yatağımın kendi kendine bile toplandığına inanabilirim ama senin içinden geldi diye toplandığına inanamam" San oturduğu yerden kalktı Wooyoung'a yaklaştı, yanağına küçük bir öpücük kondurup kaçtı "sana söyledim yeni bir başlangıç yapmak istiyorum sadece" dedi ve cevap beklemeden odadan çıktı.Wooyoung istemeden elini San'ın öptüğü yere götürdü San ne yapmaya çalışıyordu anlamamıştı ona güvenip güvenemeyeceğini bile bilmiyordu ama kesin bir şey varsa bu ondan etkilendiğiydi.
###
Wooyoung ilk defa geç kalmadı çünkü San sürekli peşinde dolaşıp onun yerine bazı işlerini yapmış ve ona acele ettirerek erken bile gelmesini sağlamıştı hatta diğer herkesten önce gelmişlerdi ve bu yüzden beklemeleri gerekiyordu.
San elinde iki kahveyle Wooyoung'un yanına gelip hemen yanındaki sandalyeye oturdu ve kahvenin birini ona uzattı, Wooyoung aldı ve hiç konuşmadan kahvesini yudumlamaya başladı, kendisini gergin hissediyordu çünkü San hiç alışık olmadığı şekilde davranıyordu ona.
"San" dedi ama sonra uzaktan gelen Jongho ve Yeosang'ı görünce sustu San da zaten onu duymamıştı bu yüzden çaktırmamaya karar verdi.
Jongho Wooyoung'u görünce "bugünün geç kalanı sen değilsin hayret" dedi ve bir sandalye çekip yanlarına oturdu Wooyoung San'a baktı ve "geç kalmamak için o zorladı" dedi. Bu kez şaşıran Yeosang oldu "Ciddi misin? San sen geç kalma diye uğraştı he" dedi ve Jongho'ya dönüp fısıldadı "ben sana dedim onlar gerçek olucak" Jongho da ona bakıp fısıldadı "Bizi de çok yakıştıran var o zaman biz de gerçek olabiliriz"
Yeosang bu söz üzerine öksürmeye başladı ve kızaran yanaklarını saklamak için yüzünü diğer tarafa döndü Jongho onunla biraz eğlenmek istemişti ama bu şekilde tepki verdiğinde onu böylesine tatlı bulacağını hiç düşünmemişti bu yüzden o da başını diğer tarafa çevirdi.
Tam o an da beraber gelen Jun,Seonghwa ve Hongjoong'u gördüler Hongjoong hızlı hızlı yürüyor onlardan uzaklaşmaya çalışıyordu ama onlar inadına yapar gibi dibinde bitiyordu. Hongjoong hızlı adımlarla San'ın yanına vardı ve elini omzuna koydu "lan acilen sakinleşmem lazım yoksa ikisine bir dalıcam" dedi tamamen sinirden deliye dönmüş haldeydi. San onu yatıştırmak için elinin üzerine elini koydu ve destek olduğunu belli etmek için hafifçe sıktı "Dostum sakin ol sinirlendiğimiz de ne yapıyorduk hatırla" Hongjoong bu söz üzerine Wooyoung'a baktı bu yüzden San panikle "Hayır hayır onu değil diğeri" dedi Wooyoung ne olduğunu anlamayan gözlerle onları izledi merak etmişti ne yapıyorlardı ve içine bilmeden de olsa dahil oluyordu?
"O daha iyi olurdu lan" dedi Hongjoong ve oflayarak oturup derin derin nefesler almaya başladı. Wooyoung San'ın kulağına yaklaşıp fısıldadı "Neden bana baktı öyle neye dahil oldum bilmeden?"
"Sana sataşıyorduk işte bir nevi sinirimizi senden çıkarıyorduk"
"Doğru ya bana zorbalık yapıyordunuz bir an unutmuşum" Wooyoung bunu hatırlayınca San'ın yanında durmak istemedi kalkacaktı ama San elini tutarak onu durdurdu "Wooyoung lütfen" dedi gözlerinin içine baktı ve devam etti "unutmak kolay değil biliyorum ama lütfen bana bir şans ver" Wooyoung zaten San onun gözlerine baktığında unutuyordu, her şey siliniyor sadece kalp atışları kalıyordu ama tabiiki böyle diyemezdi "düşünürüz" dedi ve yerine geri oturup ona hiç bakmadan telefonuyla oynamaya başladı.Son olarak Mingi de geldi Yunho da yanındaydı ve Mingi baya surat asmıştı "yapma şöyle Mingi"
"Nasıl yapmayım lan sırf senden hoşlanıyorum dedim diye bana grubu bırakıcam dedin öyle bir şey bile yokmuş"
"İlk defa bir erkek benden hoşlandı" diyerek şirince sırıttı Yunho,Mingi bu gülüşe biraz yumuşayacak gibi olsa da çaktırmadı "geri zekalı mısın? Madem bu seni rahatsız etti uzak dursana benden"
"Etmedi ki"
"Kesin öyledir"Mingi onu geride bırakıp Yeosang'ın yanına geçti ve bir daha ona dönüp bakmadı bile.
Uzun süre grupça mv çekimleriyle uğraştılar beraber yaptıkları çekimlerde çok güldüler,eğlendiler her şeyi unuttular arada bir Jun Seonghwa'yı desteklemek için ona sarıldı veya yanağından öptü ve bu anlarda hem Seonghwa'nın hem Hongjoong'un canı yandı ama ikisi de çaktırmadan eğlenebildiler ya da eğlenmiş gibi gözüktüler
"Sonunda WooSan partı geldi" dedi San Wooyoung'a yaklaşırken Wooyoung buna göz devirdi "ne o WooSan shiplemeye mi başladın"
"Arkadaş olarak neden olmasın dedim" Wooyoung yine göz devirdi onların arasında yaşanan nefret bile sorun değildi de öpüşmüşlerdi nasıl arkadaş olacaklardı? "Salak arkadaşlar öpüşmez"
"Sen benimle öpüşmedin ki sen beni Jimin sanarak öptün"
"Yo sen olduğunu biliyordum"
"Ne demek biliyordum? O zaman neden öyle dedin?"
"Utandım çünkü San"
"Hay..." San kendi kendine bir kaç küfür savurdu sonra kamerayı görünce susup role girdi.Wooyoung'a doğru kendinden emin adımlarla ilerledi Wooyoung'un yüzünün önüne gelen bir tutam saçı kulağının arkasına itti ve gamzesini göstererek gülümsedi Wooyoung da ona fazlasıyla yaklaştı ve San'ın elindeki lolipopu alıp ağzına attı ve kıkırdayıp koşmaya başladı.
Wooyoung kamera açısından çıkınca durdu ve San'a baktı San da ona bakıp dudaklarını kıpırdatarak "mükemmeldin" dedi. Wooyoung bunu anladığı için utanıp başka tarafa gitti ve bir şişe su alıp hepsini içti.
"Utandın mı?"
"Sen nasıl dibimde bittin"
"Sen çektin beni"
"Ne diyorsun San bir git ya"
"Hep çekiyorsun beni" Wooyoung San çok yakınına geldiğinden onu itme gereği duydu "Bana bak San bana böyle romantik laflar söyleme fena olucak"
"Ne olur ki Wooyoung? Yoksa yatağa mı atıcan" San onunla dalga geçiyordu ve bu yüzden Wooyoung fazlasıyla öfkelendi
"Gerizekalı ben sana ne olacağını gösteriyim" diyerek uzandı ve tutup saçlarını çekmeye başladı San onun elinden kurtulmaya çalışırken kendilerini çeken kameradan haberleri böle yoktu~bölüm sonu~
Yunho tabiiki gidemez sonuçta
8 makes 1 team
Ve WooSan böyle çok tatlı olmadı mı?
Ama çok çabuk sevinmeyin çünkü kötülük hahahaha
Neyse ben da daha fazla saçmalamadan kaçıyım
Gece atar atmaz görenlere iyi geceler
Gündüz görenlere günaydın
Hepinize kucak dolusu öpücükler bays
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate~Woosan~
Fiksi PenggemarAşk mı nefret mi bilemiyordu Wooyoung o kadar kafası karışmıştı ki... bu noktaya nasıl gelmişlerdi ? bu adam gözlerine böylesine bakarken yanlızca işi için rol mü yapıyordu? böyle düşünmek istemiyordu kendisini inandırmıştı bu adam ona aşık olmuştu...