##1 hafta sonra###
Çıkış yapalı bir hafta olmuş ve gurup bir hayli yorulmuştu. Wooyoung oturduğu koltuğa bacaklarını uzattı ve esneyerek arkasına yaslandı, bir haftadır gurup arkadaşları onunla uğraşmamış hatta ona iyi bakmışlardı gerçi bu vakit bulamadıklarından da olabilirdi ancak yine de böyle olduğu için Wooyoung mutluydu, kendini biraz daha bu guruba ait hissetmeye başlamıştı. Tabii San ve Hongjoong olmasa daha mutlu olabilirdi ama her gurubun böyle sıkıntılı tipleri olabilirdi sonuçta, buna katlanmaya kararlıydı Wooyoung, çünkü hiçbir şeyin hayallerinin önüne geçmesine izin veremezdi.
Az sonra diğer gurup üyeleri de Wooyoung'un bulunduğu yere gelmişlerdi, Yeosang'ın kenara çekilip kulaklıklarını takmasından belli oluyordu ki Wooyoung'un huzurlu zamanları son bulmuştu çünkü Yeosang herhangi birine zorbalık yapılacağında bunu görmemeyi tercih ediyordu. Wooyoung karşısında duran altı adama göz devirdi.
"Hepiniz birden neden durmuş bana bakıyorsunuz?"
Seonghwa ve Hongjoong birbirlerine baktılar ve geri çekildiler Mingi ve Yunho da bunu yaptıklarında San onların meydanı kendisine bıraktıklarını anlamıştı. Bunu umursamadı bir şey yapmasalarda sonuçta onu destekliyorlardı değil mi? O zaman istediğini yapmasında bir sorun yoktu.
Wooyoung'u yakasından kavrayıp kaldırdı ve iyice yaklaştı "senin yüzünden oldu her şey" dedi Wooyoung anlamayan bakışlarla ona baktı çünkü hiçbir şey anlamıyordu "sen gay olduğun için" dedi San iğrenirmişcesine ve Wooyoung'a telefonundan bir sayfa açıp "yorumları oku" dedi katı bir ses tonuyla.
Woo ikiletmeden okumaya başlamıştı
"Wooyoung ve San çok yakışıyorlar"
"Yeni gurubumuz ve yeni çiftimiz hayırlı olsun"
"ONLARA BİR SHİP İSMİ BULDUM "WooSan" NASIL SİZCE?"
"Acaba bunu görürler mi? Görürseniz, lütfen bize daha fazla moment verin"Wooyoung'un okudukları bu kadarla sınırlıydı ancak onlar hakkında çok daha fazla yorum vardı, görünen o ki herkes o ikisini yakıştırmıştı. Bu durum San kadar kendisinin de moralini bozduğundan Woo da iğrenirmiş gibi bir ifade takındı
"Benim gay olduğumu nereden çıkardın bilmiyorum ama Choi San, hiç benim tipim değilsin, iğrenç bir fikir bu" dedi. Anlık öfkeyle bu söyledikleri San'ı daha da çok sinirlendirmişti. Bu yüzden Woo'ya saldırmaktan kendini alamadı.
San, Woo'yu döverken İren içeri girmişti ama San'ın gözü döndüğünden onu görmüyordu, İren araya girip San'ı itti ve sinirle bağırdı
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"
"Olanları görmüyor musun İren?" Elbette İren San'ın neye sinirlendiğini anlamıştı San'ın homofobik olduğunu biliyordu ama sinirini çıkarması gereken kişi Woo da değildi"Sinirini benden çıkar öyleyse. Aptal olma San, adın zorbaya çıkarsa gruptan atılırsın"
San yumruğunu sıktı bunun olmasını istemiyordu ama oldukça da öfkeliydi yine de oturup sakinleşmeye çalıştı İren haklıydı çıkış yapar yapmaz böyle yapması sorun olabilirdi, hele ki bunu Wooyoung kendisi itiraf ederse San'ın sonu gelirdi.
İren San'dan ses gelmeyince sözlerine devam etmeye karar verdi "ayrıca bu konuyu şirket sahibine kadar taşıdım buna bir çözüm bulmak istediğimi söyledim çünkü kendimi sorumlu hissediyorum" konuşmasına biraz ara verip soluklandı. Bu sırada Yeosang bile kulaklıklarını çıkarmış onu dinlemeye başlamıştı
"Ama patron bana hiç beklemediğim bir şey söyledi, sizin shipe uygun davranmanızı istiyormuş işte bu yüzden iyi geçinmeye bakın"San ve Wooyoung şokla birbirlerine baktılar ve anında başlarını çevirdiler ikisi de bunu yapıp yapamayacaklarını düşünüyorlardı biri "nefretimi nasıl gizleyebilirim" diye düşünürken diğeri "bana zorbalık yapan birine ne kadar sevgi gösterebilirim ki" diye geçiriyordu içinden
İren ses çıkmamasından memnun olarak "dediklerimi unutmayın, şimdi gitmem gerek" dedi ve dışarı çıktı.
Wooyoung San'a bakamıyordu bile sadece eve gitmeyi düşünüyordu, bunu en uygun kaçış yolu olarak gördüğünden öyle de yaptı ve eşyalarını topladığı gibi koşarak şirketten çıktı
Wooyoung evine giderken diğer grup üyeleri yurda geçmislerdi, Woo henüz yurda taşınmamıştı ama yakın zaman da onun da gelmesi gerekiyordu ve sorun şu ki tek boş yer San'ın yanıydı ve bu San'ı daha çok kızdırıyordu.
San Yeosang ve Hongjoong'un odasına girdi ikisi de yataklarına uzanmış dinleniyordu, San'ı görselerde umursamadılar San gidip Hongjoong'un yatağının kenarına oturdu ve hafifçe öksürür gibi yaptı, bu hareketle dikkatlerini çekmeyi başarmıştı.
"Sizden bir şey istiycem" dedi nazik bir tonla ne zaman bir şey isteyecek olsa böyle yapıyordu ve hiç biri onu kıramıyordu.
"Biliyorsunuz ki Wooyoung bizim yurda gelecek ve tek boş yer benim yanım" biraz bekleyip tepkilerini ölçtü ikisi de bir şey demeyince devam etti. "Ama ben onunla kalmak istemiyorum bu yüzden yer değiştirebilir miyiz?"
Yeosang San'a bakmadan cevap verdi ve "ben hiçbir yere kıpırdamam haberiniz olsun" dedi.
Hongjoong da "ben yanına gelirdim dostum ama şirketin buna izin vereceğini sanmıyorum" San yumruğunu sıktı çünkü Hongjoong'un haklı olduğunu biliyordu. Bazen yurtta bile çekim yaptıklarından onların kurallarına göre odalar ayarlanıyordu ve şirket bir kere Wooyoung ve San'ı kullanmaya karar vermişti şimdi kaçışları yoktu.####
Sabah erkenden gruptaki sekiz üye de hazırlandılar bugün yeni biz müzik videosu için çekim yapacaklardı yedi üye erkenden çekim yapacakları yere gelmiş sadece Wooyoung biraz geç kalmıştı ama onun geç kalışlarına alıştıklarından bu duruma şaşırmamışlardı.
Sonunda Wooyoung da çekim yerine geldi onu babası getirmişti ve adam oğlunun grup arkadaşlarını tanımayı çok istiyordu bu yüzden Wooyoung gitmesi için ısrar etse de gitmemiş ve üyelerin yanına doğru Wooyoung'u umursamadan yürümüştü. Woo da peşinden gitti ve hiçbir şey yokmuş gibi yapmaya çalışarak
"Babam sizinle tanışmayı çok istedi de" dedi, şaşırtıcı bir şekilde ilk cevap veren San oldu "hoşgeldiniz efendim, ben San,Wooyoung'umuzun babasıyla tanıştığıma çok sevindim" dedi ve hafifçe eğildi Wooyoung gibi herkes San'ın bu tepkisine şaşırmıştı, aslında San büyüklerine karşı oldukça saygılı biriydi ama tabi bunu çok görmemişlerdi.
Hemen sonra Woo'nun babası diğerleriyle de tanıştı ve onlardan özellikle de San'dan oğluna iyi bakmasını istedi San da "memnuniyetle" dedi ve adamı uğurladı.
Woo San'ın yanına gidip "Bu neydi şimdi şov mu yapıyorsun kameralar nerede?"
"Hayır ben sadece senden nefret ediyorum babanı buna katmanın anlamı yok"
"Bir de bana iyi bakacakmışsın zorbalık yaparak mı?"
"Bak Woo beni kızdırma benimle iyi geçinmek zorundasın bundan sonra oda arkadaşı da olucaz o yüzden hareketlerine dikkat et"San daha fazla konuşma gereği duymadan yanından uzaklaştı Woo da kendi kendine söylenmeye başladı "hareketlerine dikkat etmiş hah ben ne yapıyorum ki sanki benimle uğraşan kendisi dayak yemekten başka ne yaptım ki ben ona"
Woo iyice dalmışken biri arkadan gelip Woo'ya sarıldı Woo'nun kim olduğunu anlaması uzun sürmedi San'ı sevmese de kokusunu biliyor ve çok seviyordu o sevdiği koku burnuna dolarken huzurlu da hissetmişti aynı zamanda,San ilk kez ona sarılmıştı.
~bölüm sonu~
Sonda yumuşacık oldum. Umarım beğenmişsinizdir diğer bölümde görüşürüz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate~Woosan~
FanfictionAşk mı nefret mi bilemiyordu Wooyoung o kadar kafası karışmıştı ki... bu noktaya nasıl gelmişlerdi ? bu adam gözlerine böylesine bakarken yanlızca işi için rol mü yapıyordu? böyle düşünmek istemiyordu kendisini inandırmıştı bu adam ona aşık olmuştu...