Not: tatil bittiğine göre daha fazla linçlenmemek için bölüm atmak şart oldu.
Buyruuunnn < 3__________________________
-Piknik mi?
-Evet piknik.
-Piknik date mi istiyorsun Saltuk?
-Beğenmediysen restoranda bir rezervasyon yaptırabilirim, ama böyle tatlı olur diye düşünmüştüm.Saltukun kaşları hafifçe çatılıp yüzü düşünce sevgilisi iki parmağını alnının ortasına koyup ovaladı.
-Yapma böyle, kırışacak.
-Rezerve etmek için arıyorum o zaman.
-Yok, piknik olsun.
-İstemiyorsan yapmayız Çolpan.
-Alakası yok. Yapalım.
-Sen bana aklındakini bi söylesene.
-Ya ne bileyim... vampir şatosunu falan gezdirirsin sanmıştım ben.
-Ne? Ne şatosu?
-Of çok sıkıcısın neden seni seçip vampir yaptılar ki?
-Az sessiz olsana, okuldayız.
-Hmm.
-Şato falan yok. Yani en azından bu ülkede yok. Olsa bile götürmem seni, fazla-
-"Tehlikeli".
-Evet.
-O zaman evine götür.
-Ne?
-İlk randevumuz evinde olsun.
-Ev?
-Evet. Okula yakın diye yurtta kalıyorsun ama Temurların semtinde bi evin var.
-Bildiğimiz?
-Evet dedim ya.
-... Emin misin?
-Evet, ne var bunda?
-Peki... cuma dersten sonra bana geçeriz hemen.
-Olmaz.
-Yine ne var.
-E hazırlanmam lazım. Temur, abisiyle bana gelcek zaten, dönerken senin evine bırakır.
-Temur neden geliyor? Onu geçtim, Kaya?
-Arkadaşım ya hani.
-Eee?
-Ne eee?
-Temur arkadaşın, şimdilik neyse diyorum. Kaya ne Çolpan?
-Arabası onun?Saltuk, başparmağı ve orta parmağını iki şakağına yerleştirip ovmaya başladı. Aynı zamanda da uzunca nefes verdi.
Elini yüzüne sürttükten sonra Çolpana döndü.-Gelmeyecek o Kaya evine. Daha iki gün önce olanları unuttun mu? Bildiğin sulandı sana. Ben olmasam-
-Sakın. Ben sensiz de kurtulabilirdim Kayadan.
-"Abi"ye ne oldu?
-Of Saltuk. Bu kadar kıskançlığa gerek yok. Arabasıyla gelecekler, Temura ders notu vereceğim, dönüşte de beni bırakacaklar. Bu kadar.
-İçeriye girmeyecekler.
-Temurla otururuz.
-İçeriye girmeyecekler Çolpan.Kız gözlerini kısarak sevgilisine baktı.
-Sen, benimle mi inatlaştın az önce?
-İnat değil. Kayayla yakın olmanı istemiyorum.
-Temur girer belki dedim.
-Kaya da sokar burnunu işin içine, onu yeterince tanıyorum, inan bana.
-Ee?
-Ee mi? Çolpan-
-Sus.
-Ne?
-Şu tartışmamızı bi gözden geçir Saltuk. Aklın başına gelince bul beni.
-Nereye?
-Derse.Koridorda dönüp giden Çolpanın arkasından öylece bakakaldı adam. Dediği gibi tartışmalarının başlama nedenini düşündü.
Hatasını anladıktan sonra yüzünü ekşitti. Neden bu kadar abartmıştı ki?
Bir şeyler sormak için yanına durmadan birileri geliyordu ama, şaşırtıcı bir şekilde, hiçbirini takmayıp dışarıya ilerledi. Çolpanı az sonra kafeteryada bulabileceğini bildiği için o binaya gitti.-Bu saatte dersin yok diye biliyorum.
-Hiç oturmayın arkadaşlar.
-Neden? Kalkıyor musun?
-Yok, ama oturmayın.
-Saltuk iyi misin? Her zaman birlikte otururuz.
-Kavga mı edelim? İkiletmeyin, hadi başka masaya.
-Aa, delirmiş bu.Arkadaşlarının devam eden kritik ve yorumlarını takmadan telefonuna baktı. Şimdiye gelmeleri lazımdı ama hâlâ ortada bir Çolpan yoktu.
Amfiye gitmek için hazırlanacakken kokusunu aldı, koridordaydı sevgilisi.
Bir anlığına da olsa rahatladı Saltuk. Olduğu yerde oturmaya devam etti beklerken.
Çolpan içeriye girdiğinde hemen Saltuk çarptı gözüne.
Boynunu dikleştirip kafasını diğer tarafa çevirdi ve Çalayırın koluna girip Saltuka en uzak olan masaya yerleşti.
Hiçbir şey olmamış gibi arkadaşlarıyla sohbet edip içeceğini yudumlarken arkasından aniden gelen adamı sezemedi bile.
Trip attığı sevgilisi ona seslenince yerinde zıpladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salpan - one shots
Fanfictionİki asıl hikayemden bağımsız one shotlardan oluşacaktır. Umarım beğenirsiniz. ⚠️⚠️⚠️