Fantastik ama ünide olan (2)

38 5 48
                                    

Açıklamak istedim çünkü biraz karışık:

Konsey:
Genel olarak öğrencileri yönlendiren, organizasyonları yapan grup. Tabiki her şey okulun onayıyla yapılıyor. Bi nevi sınıf başkanı ama tüm okul için.

Roneo: hocaların sözlü olarak verdiği derslerin notlarını tamamlayıp, şemalayıp, kitapçık haline getirmek.
Roneo yapmayı seçenlere ayda bir ders denk geliyor. O kişi de hazırlayıp, kitapçığı grup masterlarına gönderiyorlar.

Sporu zaten biliyorsunuz.

Puan kazanmak için öğrencilerin tüm sene seçtikleri aktiviteyi yapmaları gerek.

Let's gooo

________________________________

O günün akşamı bürosunun başında oturuyordu Çolpan. Sinirden arkadaşlarına hoşçakalın bile dememişti okul çıkışında.
Tamam, daha birkaç hafta önceki ilk gün toplantısında tanışmışlardı, daha yepyeniydi ilişkileri ama o birkaç hafta içerisinde birçok kez buluşmuş, sosyal medyadan takipleşmişlerdi bile.
Çolpan öyle herkese güvenen kızlardan değildi elbet ama bu beşlinin tesadüfen saatleri karıştırıp toplantı salonuna çok erken varması, aynı sıraya denk gelmesi, aynı bölümü seçmeleri... bu tesadüfler fazla güzel gelmişti kıza.

Bu yüzden içi rahat etmemişti, "arkadaşlarımı kırdım mı acaba?" diye düşünüp hemen grubu görüntülü aradı.
Herkes katıldıktan sonra birkaç saniye boyunca birbirlerine baktılar ve dörtlünün birden gülümseyip ona "nasılsın?" demesi hemen keyfini yerine getirmişti.

-Ne için aradın bakalım Jaguar Çolpan?
-Jaguar mı?
-Evet, beğenemedin mi?
-Tam tersi, bayıldım. İsim verme işi sende Çalayır.
-Dana Temur nasıl?

Temur suratını asarken diğerleri gülmeye başladı. Çocuk, kendini savunmaya çalıştıkça kahkaha sesleri yükseliyordu. Zor durdurdular kendilerini, o da Tutkun sayesinde oldu. Temurdan hoşlandığı barizdi ama kimse seslenmiyordu şimdilik. İki yetişkin insan, varsa bir ateş birlikte harlarlardı elbet.

-Arkadaşlar bence mesaja geçelim yoksa abim beni parçalayacak.
-Senin abin mi var Temur?
-Evet ama kendini fazla yakışıklı sandığı için sizinle tanıştırmadım.

Grup tekrar güldü ve el sallayıp kapattılar. Chat daha mantıklıydı gece olduğu için.

__mesajlaşma__

Çolpan:
Siz ne düşünüyorsunuz? Roneo hazırlamak isteyen yoktur diye tahmin ediyorum.

Tutkun:
Ben roneo alırım sanırım. Sporla ilgim yok. Konsey desen kimsenin derdiyle uğraşamam.

Temur:
Ben basketbola girerim direkt.

Çalayır:
Ay roneo da milletin derdiyle uğraşmak değil mi Tutkun? Spor da hiç yapamam. Konsey kalıyor bana da.

Tilbe:
Ben voleybola girerim, rahat. Çolpan, sen kaldın.

Çolpan:
Ben de voleybol. Ama konseye de gireceğim.

Çalayır:
Neden? Yani kendini yoracaksın boşuna. Hem yerler kısıtlı, almazlar ki seni ikisine de.

Çolpan:
Beni konseyde yanında istemiyor musun Çaloş? Hem tek bir tane seçeceksiniz diye bir kural yoktu, gecikenler ağlasınlar. Bu sene 12, seneye 12 puan toplayacağıma tek bir senede diploma için gerekli olan 24 puanımı toplarım. Kime ne? Katılamayanlar seneye alır puanlarını.

Çalayır:
Jaguarım olur mu öyle şey tabiki de yanımda olmanı isterim. Sen yok musun seeen, çok fenasın.

Çolpan:
Hahah! O zaman oldu bu iş.

Salpan - one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin