Gölgeli hikaye için, İSTEK üzerine, mini (1200 kelimelik) bir spin-off yazdım.
Umarım beğenirsiniz❤️
Hot sahneye dikkat 🔥______________________________
-Gökçe! Hadi geç kaldık kızım.
Kızını merdivenin altından beşinci kez çağıran Saltuk, girişte saçlarını son kez kontrol eden eşinin yanına döndü.
Saçlarını koklayarak öptü kadın rujunu tazelerken.-Hiç zaman kazanmaya çalışma Saltuk. Gökçe ben çantamı elime alana kadar inmezse onsuz gideriz.
-Çok güzelsin.
-Yapma.Elini Çolpanın beline sarıp karnına koydu Saltuk ve hafifçe sallandı.
Yüzünde oluşan gülümsemeyi yanağının içini ısırarak saklamaya çalıştı kadın.-Bu rengi sevdiğim için mi seçtin?
-Hmm başka işim yoktu.
-Çok yakışmış.Bu sefer boynunu öpmesi Çolpana önce gözlerini kapattırıp sonra arkasını döndürttü.
-Bana rujumu bozdurtma Gök iti.
-Rujunu benimle paylaşmaya ne dersin Yasavul eşi?Bu sefer güldü kadın. Saltukun her halükarda tatlı dilinden vazgeçmemesi fazlasıyla hoşuna gidiyordu.
-Pembe yakışır. Gel bakalım buraya.
Ama dudakları kavuşamadan Gökçenin merdivenden inişi tarafından durduruldular.
-E hadi, gecikmedik mi?
Deyip çıktı kız. Saltuk, parmaklarını alnına götürürken Çolpan sinirle çantasını alıp içinden bir şeyler çıkardı.
-Saltuk, anahtarı al. Ben sürersem kaza yaparız. Ne bir ölüyle ne de sigortayla hiç uğraşamam.
-Geldik Gökçem. Çolpan, konuştuğumuz gibi yavrum. Sakin.Gözlerini kapatıp çıktı evden kadın. Gökçenin son zamanlardaki davranışlarına anlam veremiyorlardı ama Fransaya dönüp onunla bu konuyu konuşana kadar sakin kalma kararı aldılar.
Arabaya geçtiler ve balonun gerçekleştiği salona doğru yol aldılar.
Yol Saltukla Çolpanın orada olabilecekleri konuşmasıyla geçti. Gökçe ise bacaklarını sallıyordu heyecandan.
Valeye zaman bırakmadan hayatının kadınına ve kızına kapıyı açtı Saltuk. Gökçe önden hızlıca giderken Çolpanla kol kola girip, valeye bahşiş verdikten sonra içeri geçtiler.
-Tılsım!
Aylardır görmediği ablasının adeta üzerine atlamıştı kız.
-Kandaşım hoş geldiniz. Nasılsın?
-İyiyim, seni çok özledim.
-Ben de seni bitanem.
-Hepsi o Safirin suçu.
-Yapma böyle üzüyorsun beni.
-Yalan mı? Aşık oldun diye bırakıp gittin beni.
-Bunları konuştuk Gökçe. Her neyse, annemle babam neredeler?
-Geliyorlardır. Hadi bir şeyler içelim.İki kardeş bar'a geçerken diğer misafirlerle sohbete başladı ebeveynleri.
Nereden bilebilirlerdi ki Tılsımın uzaklaşmış olmasının Gökçenin sinirlerini bozan sorun olduğunu.-Ah. Çolpan hoşgeldiniz canım. Sen de Saltuk. Güzel görünüyorsunuz.
-Evacım hoşbulduk. Nasılsın? Eymen ve Safir neredeler?
-İyiyim iyiyim. Safir, Tılsımlaydı. Eymen de-
-Burdayım.Saltuk yüzünü hafifçe ekşitip, istemeyerek, gelen adama döndü.
-Hoş geldin.
-Hah dünürüm de buradaymış. Kızı veriyorsun değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salpan - one shots
Fanfictionİki asıl hikayemden bağımsız one shotlardan oluşacaktır. Umarım beğenirsiniz. ⚠️⚠️⚠️