Not: pazar bölümü hihi.
Ülkenin Türkiye olmadığını unutmayın sahsjaj. Sistemi kafama göre yapıyorum, varolmayan bir ülkenin sistemi, Mauveland.
Buyrun < 3__________________________
Saltuk, aldığı bilginin şokunu atlatmaya çalışırken bir grup arkadaş, kafeteryada oturmuş karşılarına aldıkları kişiyi izliyordu.
-Ne? Yüzümde bir şey mi var?
-Çolpan~
-Uyandığımdan beri Tutkunun imaları, okula geldiğimden beri de sizin imalarınız. Beni delirtmek mi sizin derdini acaba?
-Söyle de rahat bırakalım o zaman.
-Neyi?
-İlla açık olalım yani?
-Olun bi zahmet, bi halt anlamıyorum dediklerinizden Çalayır.
-Cuma akşamı diyoruz, nasıl geçti diyoruz, ne hazırladı diyoruz, neler yaptınız diyoruz~
-Yemek yedik Temur.
-Başka?
-Masayı toparladık Tutkun.
-Başka?
-Sohbet ettik Tilbe. Ne olabilir yani?
-Of Çolpan! Gece ne oldu? Ev'e mi döndün yoksa orda mı kaldın?
-Saltukun evinde kaldım... hatta... odasında, yatağında.
-Aha! Olmuş bu iş.
-Ne olmuş arkadaşlar, ne diyorsunuz? Ay delircem artık.
-Of masum halleri takınmaya devam mı edeceksin? Yattınız mı?
-Ne? Yani... teknik olarak evet, yattık.
-OHA! Anlatsana!
-Yuh. Uyuduk işte.
-Hah?Herkesin yüzündeki gülümseme bir anda şaşkınlığa döndü. Bir şeyi anlamıyormuş gibi bir ifade vardı çizgilerinde.
Tutkun, aklına bir şey gelmiş gibi birden kaldırdı kafasını ve dikkatin merkezi olan Çolpan'a döndü.-Sabah öpüştük demiştin Çolpi.
-Ya... tamam öpüştük işte... başka bir şey olmadı. Ha bir de yan yana yattık, ama uyuduk yani.
-Hmmm.
-Ne?
-Biz diğer türlü sanmıştık.
-Bunun dedikodusunu mu yaptınız? Tüküreyim arkadaşlığınıza. Hem... illa sevişmemiz mi lazım yani? Daha her şey çok yeni.
-Yani ne bileyim... Saltuk abi okulda, arkadaş ortamında sakindir falan ama oldu sevgilileri. Baya.
-Çapkın biri miydi? Detay versene.
-Çapkın demeyelim, gayet sadıktı ilişkileri boyunca da...
-Da? Da ne Temur?
-Pek uzun sürmedi hiçbiri. Ama sen farklısın! Öyle anlama yani.
-Nerden belli farklı olduğum?
-Ben Saltuk abinin hiçbir kıza sana baktığı gibi baktığını görmedim. Ki yıllardır tanırım yani, biliyorsun. Sen onu görmezken bile gözü üstünde. Sanki başka yere dönse seni kaybedecekmiş gibi, tek saniyeni bile kaçırmak istemiyormuş gibi.
-C-cidden mi? Yok canım, sen yanlış anlamışsındır.
-Bence bu masadaki herkes şahit.
-Aynen biz şahitiz. Milletten saklıyorsunuz ama adamın bakışları ele veriyor Çolpim.
-Peki... bunun yatmayla ne alakası var?Dört arkadaş da gözlerini konuyu aniden değiştiren Çolpandan ayırıp birbirine döndü. Sorulan soruya cevap, mazeret arar gibi bi ifade takınmışlardı bu sefer. Bir süre sonra, sanki yalnızca bakışarak anlaşmışlar gibi kafa sallayıp, bu sefer arkadaşlarına dönmeden konuşmaya başladılar.
-Yani... seven insanlar... her türlü birleşmek istemez mi?
-Ne alakası var Çaloş. Sen yattın mı Balamirle?
-Şş! Ne bağırıyorsun? Herkes duyacak şimdi.
-Bana ne. Cevap ver.
-Hayır, yatmadık. Ama bizim işimiz farklı, karıştırma olayları.
-Neresi farklı?
-Ya... öğrenme aşamasındayız işte. İkimiz de heteroyduk tanışmadan önce.
-Bana ne siz de sevişin o zaman.
-Aa canım... yani... karıştırma işte.
-Hmmm.Çalayırın utandığını ve Çolpanın rahatsız olduğunu görünce çareyi, konuyu değiştirmekte buldu Tilbe. Kızın minnettar bakışlarını görünce de bu yaptığının en doğru karar olduğunu bir kez daha anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salpan - one shots
Fanfictionİki asıl hikayemden bağımsız one shotlardan oluşacaktır. Umarım beğenirsiniz. ⚠️⚠️⚠️