Draco gittikten sonra bir süre onun arkasından bakakaldım. Sonra birden elimdeki elmayı yere attım.
Sen: Eww, iğrenç.
Hemen yerimden kalktım ve üstümü düzeltip ortak salona geri döndüm. Kimse yoktu. Tekli koltuğa oturup bir süre gözlerimi kapattım. Uykum gelmişti ve kalkacak halim yoktu.
Kolumdan dürtülmemle uyandım. Başımda Blaise vardı.
Blaise: Ne işin var bu saatte burada?
Sen: İçim geçmis ya. Saat kaç ki?
Blaise: 2 oldu.
Sen: O kadar oldu mu ya? Senin burada ne işin var?
Blaise: Victoria ile kavga ettik.
Sen: Siz sevgili misiniz?
Blaise: Evet.
Sen: Dur ikinci bir şok geliyor.
Blaise: Adel ne saçmalıyorsun?
Sen: Bos ver. İyi geceler.
Blaise: Sana da.Odama çıktım. Bacaklarım bile yorgun düşmüştü. Ah dile gelse ne diyecekler de işte konuşamıyolar.
Hemen üzerimi değiştirip kendimi yatağıma attım. Hava hafif esiyordu ve bu havada yorganın altına girip sıcacık uyumak en sevdiğim şey olabilirdi.
*******3 ay sonra:
3 aydır olaysız bir şekilde derslere giriyor, azar işitiyor ve ortak salonda biraz oturup yatmaya gidiyordum. Oldukça sakin geçtiği için mutluydum. Annemin öldürüldüğü okulda benim de başıma bir iş gelmesinden babam korkuyordu ama Harry her şekilde beni koruyordu.
Bu sürede çoğu kişiyle tanışmıştım. Slytherinliler gibi safkan olup olmamana bakmıyorlardı. Çok iyi insanlardı.
Üniformamı giydikten sonra ana salona ilerledim. Herkes oturmuştu ve benim gelmemle herkes gözlerini üzerime çevirmişti. Koşarak Draco'nun yanına oturdum. Birden geri çekilip bana baktı.
Draco: Ne diye buraya oturdun?
Sen: Başka boş yer mi var sence?
Draco: Çok yaklaşma da.
Sen: Aman sanki çok meraklıyım sana.Önüme dönüp büyül bir iştahla yemeğimi yedim. Nasıl bu kadar güzel yemekleri olabiliyordu? Patlayana kadar yiyebilirdim ki yedim de.
Sertçe sırtımı oturduğum yere yasladım. Bir yandan da başımı tutuyordum.
Sen: Galiba çok yemek yedim. Ağrısı başıma bile vurdu.
Pansy: Sanki önünden alıyoruz ya sakin yeseydin ya.
Sen: Kızım hızlı mı yedim dedim, ben çok yedim dedim. Ne alakası var?
Pansy: Çok alakası var.Oflayarak dirseklerimi masaya yasladım.
Sen: Dersler ne zaman baslayacak.
Adrian: Bu gün ders yok. Yarında balo-Tam söyleyeceği sırada Dumbledore kürsüye çıktı ve konuşmaya başladı.
Dumbledore: Çocuklar biliyorsunuzki Noel tatili olacak ve bizde siz gitmeden bir balo düzenleyelim dedik. Balo yarın. Bu gün dersler iptal. Afiyet olsun.
Hemen Pansy'e döndüm.
Sen: Ben ne giyicem? Of, niye 1 hafta önceden söylemediler ki?
Pansy: Haklısın. Ama şimdi çıkalım ilk önce benimkilere bir bakalım, sonrada seni kıyafetlere bakarız.Onaylayarak az önce şikayetlendiğim yemeğime geri döndüm.
Draco: Biraz daha yerse patlayacak haberi yok.
Sen: Sana ne? Ben sana bir şey diyo muyum? Sen de sus.
Draco: Sakin, bir şey demedim say.
Blaise: Zaten eğer bir şey daha dersen seni de yiyebilir.Başımla onayladım.
Yemek saati bittikten sonra Pansy'nin odasına çıktık.
Sen: Bakalım ne varmıs?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et
FanfictionBirbirinden sözde nefret eden iki kişi ve bu iki kişiyi bir araya getiren bir bebek. Bakalım hayatları nasıl değişecek?