ÖZEL BÖLÜM 2

3.4K 128 58
                                    

Çalan kapıyla her seneki gibi kalbimin ritmi hızlanmıştı. Minik bebeklerimiz 6. Yıllarını da geride bırakmıştı. İkisi de göz kamaştırıcı derecede güzel çocuklar olmuştu.

Kapıyı Draco ile beraber açtık. Annabell kafasını önüne eğmişti. Lucas ise sinirli gözüküyordu ama sakin davranmaya da çalışıyordu. Annabell'e destek olarak onu salona kadar götürdü.

Draco ile ikimiz hızla içeri girdik. Annabekl koltuğa oturmuştu. Yanında da Lucas vardı. Karşılarına oturduk.

Sen: Oğlum noldu? Annabell iyi misin annecim?

Lucas birden ayağa kalktı.

Lucas: Bu Annabell beni delirticek. İki dakika yalnız bıraktım-
Annabell: Dur abi. Ben söyliycem.

Ayağa kalktı.

Annabell: İlk önce Fred'i çağırabilir miyim?
Sen: George'un oğlu Fredi mi?
Annabell: Evet.
Sen: Tamam kızım. Bekliyoruz.

Annabell içeri girdikten sonra Draco kulağıma eğildi.

Draco: Evlilik falan mı teklif etti acaba?
Sen: Öyle olsa neden üzgün olsun. Ay, acaba?
Draco: Ne acaba?
Sen: Acaba doğru şeyi mi düşünüyorum.
Draco: Ne düşünüyorsun Adel? Söylesene.
Sen: Umarım doğru değildir. Gelince öğreniriz.

Oflayarak önüne döndü. Bir süre sonra Fred gelmişti. Onunda yüzünde endişeli bir ifade vardı. Annabell'in kulağına eğildi. Bir şey söyledi ama duyamadım. Annabell kafasını hayır anlamında salladı.

Draco: Ne olduğunu söyleyecek misiniz?
Fred: İlk önce şunu bilmenizi istiyorum ki ikimizindd sorumluluğunda olan bir durum. Ben kesinlikle Annabell'in sonuna kadar yanındayım.

Annabell ağlamaya başladı. Fred elini tuttuğunda Draco'nun ne olduğunu anladığını düşünüyordum. Yavaşça ona döndüm. Kızarmıştı.

Annabell: Biz Fred ile yıl sonu balosuna beraber katılmıştık ve... Ve içkiliydi. Ben çok içmiştim. Aslında ikimizde sarhoştuk... Yani ne olduğunun farkında değildik... Sonra olanlar oldu ve ben hamileyim.

Derin bir nefes aldı. Elinin tersiyle gözyaşlarını sildi.  Draco ise donmuştu.

Sen: Lucas oğlum hemen babana bir su getir.
Annabell: Baba çok kızdın mı?
Draco: Evet. Kızdım. Ama artık olan olmus. Fred senin ailenin haberi var mı?
Fred: Evet efendim. Var.

Lucas getirdiği bir bardak suyu Draco'ya uzattı. Hepsini bir yudumda bitirmişti.

Fred ise Annabell'e destek olarak onu koltuğa oturttu. Kendisi de yanına oturdu.

Sen:(fısıldayarak) Galiba her şey yeniden başlıyor Draco.
Draco: Evet. Her şey yeniden başlıyor. Ama bu sefer bizim için değil. Kızımız ve gereksiz damadımız için.

Güldüm. Şakaya vurduğum şey gerçek olmuştu. Kızımla aynı kaderi paylaşmıştık.

Draco Malfoy ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin