Medyadaki şarkıya bu aralar fena taktım. Kesinlike dinlemenizi öneririm. Bu arada bir youtube sayfası açıyorum. İlerki bölümler de hesabın adını veririm. Takip ederseniz sevinirim. Neysemm, bölüme geçelim.
6 ay sonra
Draco'nun nefesini ensemde hissedebiliyordum. Belime destek vererek kalktım. 5 aydır şu hastaneden kurtulamamıştım. Peki bu 5 ayda ne mi olmuştu?
Karnım iyice şişti. Doğuma yaklaştım. Tabii sağlık durumum çok iyi değildi. İki kere düşük tehlikesi atlattım. He birde, en güzel olay. Bir oğlumuz olacağını öğrendik. Draco ise benimle çok ilgilendi.
Yataktan kalktıktan sonra banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Sonra Draco'yu uyandırdım.
Sen: Draco, hemen kalk.
Draco: Hı hı.Madem kalkmıyorsun günah benden gitti. Elimi karnıma koydum. Birden bağırmaya başlamıştım.
Sen: Draco, suyum geldi.
Yatakta zıplayarak kalktı.
Draco: Ne? Dur hemen hastaneye gidelim. Bir dakika zaten hastanedeyiz.
Gülmeye başladım. Yeni uyanmış haliyle çok şapşik duruyordu.
Draco: Ah Adel, ah. Ödümü kopardın.
Sen: E kalkmıyorsun.Gidip tekrar yatağa oturdum.
Sen: Draco, doğuma gübler kaldı. Farkındasın değil mi?
Draco: Elbette farkındayım. Yakında 3 kişilik bir aile olucaz..
Sen: Çok heyecanlıyım. Ama korkuyorum.
Draco: Neden korkuyorsun? Hel yanındayım.
Sen: Annemi hiç görmedim. Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Ayrıca doğumda çok mu acı çekicem?
Draco: Her zaman senin yanında olucam. Doğum da da.Harry içeri daldı.
Harry: Ben geldim. Ve bakın yanımda kimi getirdim?
Bir anda arkasından Ginny çıktı.
Sen: Aaa, Ginny. Hoş geldin.
Ginny: Hoşbuldum. Nasılsınız?
Sen: İyiyiz. Gek bir sarılıyım. Çok özledim.Gidip karnımın izin verdiği ölçüde sarıldım.
Ginny: Ben de yenge oluyorum herhalde.
Sen: Tabii ki de evet.Yatağa geri oturdum. Diğerleri ise sandalyelere oturmuştu. Draco ise yanımdaydı.
Harry: Draco doğuma az kaldı. Buradan çıkacaksınız. Eve mi geçersiniz.
Draco: Evet. Galiba oraya geçeriz. Demi hayatım?
Sen: Bence de eve geçelim.
Ginny: Düğün ne zaman?
Draco: Doğumdan sonra en yakın zamanda.
Sen: Düğün yapmayalım.
Draco &Harry&Ginny: Ne?
Sen: Yani evlenelim ama sadece imzaları atalım. Düğün istemiyorum. Hatta Harry kos bana bir nikah memuru getir. Atıyım imzayı bitsin.
Draco: Adel, sakin ol. Bir doğum olsun. Sonra konuşuruz.Cevap vermedim. Zaten babam da gelmişti. O da oturdu. Herkes buradaydı.
Sen: Ben acıktım ama.
Draco: Dur ben sana bir şeyler alıyım. Baska isteyen var mı?Herkes yok diyince koşarak odadan çıktı.
Ginny: Adel, senin karnın biraz fazla şiş değil mi ya?
Sen: Değil mi? Doktora sordum. Olabilir falan dedi.
Ginny: Düşünsene, ikiz falan çıkıyorlarmış.Güldüm. Böyle bir şey olsa şaşırmanın daha ötesinde bir sey yaşardım.
Draco gelip önüme yemekleri koydu. Ben de hemen silip süpürdüm. İki canlıyım sonuçta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et
FanfictionBirbirinden sözde nefret eden iki kişi ve bu iki kişiyi bir araya getiren bir bebek. Bakalım hayatları nasıl değişecek?