-10-

4.6K 149 226
                                    

Harry çıktıktan sonra içeri Draco girdi. Üzgün görünüyordu. Gelip yanıma oturdu. Gözleri koluma takılı olan seruma kaydı.

Draco: Özür dilerim. Seni bu hale getirdiğim için fark etmediğim için... Her şey için özür dilerim.
Sen: Beni gerçekten seviyor musun?
Draco: Tabii ki de. Sen benim aşık olduğum ilk ve tek kişisin.
Sen: O zaman neden o kızı öptün?

Bana herşeyi anlattı. İnanıp inanmamakta kararsızdım. Ama gözler yalan söylemezdi. Gözlerinin içine baktım. Perişan haldeydi. Üzgündü. Ama hata yapmışta pişman olmuş değildi. Harry'ye de güveniyordum.

Sen: Peki, güveniyorum sana.

Gelip bana sarıldı. Kafamı ona çevirdiğim an dudağını dudağıma değdirdi. Öpüyordu. İlk öpücüğümdü. Karşılık verdim. Ama her şeye ters gibi birden içeri babam girdi.

Sirius: Ooo, ooo. Ayrıl ayrıl. Ben geldim.

Hemen yanımdan kalktı ve sandalyeye oturdu.

Sirius: Bakıyorum çok çabuk barışmışsınız.
Sen: Evet.
Sirius: Draco sen git evden Adel'e bir kaç eşya getir. Ben o sırada yanında kalırım.
Draco: Tamam. Hemen gidip geliyorum.

Draco çıkınca babam yanıma oturdu.

Sirius: Seni bu okula gönderirken hic böyle olacağını düşünmemiştim.
Sen: Ben de hiç böyle hayal etmemiştim. Okulu bitirir ve sonra sihir bakanlığında çalışırım diye düşünüyordum.
Sirius: Ama öyle olmadı. Adel, seni de yalnız bırakmaya gelmiyor.

Ufak bir kahkaha attım. Acıktığımı hissettiğimde babama döndüm.

Sen: Baba.
Sirius: Efendim kızım.
Sen: Ben acıktım.
Sirius: Hemen söyleyelim Harry'e getirsin bir şeyler.
Sen: Sen çağır ben söyliyim.

Babam Harry'i çağırdı.

Harry: Ne oldu?
Sen: Bak şimdi Harry, sen bana şöyle bir salata getir. Salatanın yanına kaç tane olsun? Heh, tam 10 tane lahmacun koysunlar. Bir de yanına ayran getir. He birde, yiğeninin canı çekti iki tabak kazan dibi getir. Siz de yiyecekseniz alın bir şeyler.
Harry: Adel, olur mu öyle şey? Ben sana direk dükkanı getiriyim.
Sen: Harry! Ben iki kişilik yiyiyorum. Sanki hepsi bana gidiyor.
Sirius: Hadi, hadi. Hemen git al gel.

Harry sabır dileyerek odadan çıktı. Bir anda içimden geldiği için babama kafamı çevirdim.

Sen: Baba sana bir şey itiraf ediyim mi?
Sirius: Et kızım.
Sen: Ben küçükken Harry'e hayrandım. Sürekli onun peşinde dolanıyodum ya, onunla aynı şeyleri yapıp ona benzemek içindi.

Babam gülmeye başladı.

Sirius: Bunu mu itiraf edicektin?

Omuz silktim.

Sen: Evet. İçimden geldi.

Konuştuğumuz sırada içeri Draco girdi.

Draco: Getirdim bütün eşyalarını. Ne kadar kalacağımızı bilmiyoruz sonuçta.
Sen: Aslında çok kalmayız ya.
Sirius: Ben çıkıyım. Eve gidicem. Adel de iyi. Draco sen bakarsın değil mi?
Draco: Tabii ki. Uyumadan burada kalırım.
Sen: Elalemin babası gece gündüz bekliyor. Benim babam baktı ben iyiyim gidiyor.
Sirius: Adel merak etme, geri gelicem tabii ki. Gidiyim bir üstümü falan değiştiriyim.

Babam çıktıktan sonra Draco gelip yine yatakta yanıma oturdu.

Draco: Nerde kalmıştık?

Gülümseyip tekrar beni öpmeye başladı. Bir süre sonra ayrıldı ve yanıma uzandı. Kafamı göğsüne yasladım. Öylece uyumuştuk.

Draco Malfoy ile hayal et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin