Eve girince ne kadar kalması için ısrar etsem de babam gitmişti. Valizleri içeri aldık ve evi gezmeye başladık. Üç katlı çok güzel bir evdi. Birinci katta salon, mutfak, banyo, oturma odası ve birde kütüphane tarzı bir yer vardı. İkinci katta misafir odaları ve iki banyo daha vardı. Üçüncü katta ise sadece iki oda, bir tuvalet, bir ebeveyn banyosu ve bebek bakım odası gibi bir yer vardı.
Heyecanla bir odaya girdim. Bebek için olduğu belliydi. Duvarlarının renkleri çok güzel seçilmişti. Draco gelip yanımda durdu.
Sen: Burası çok güzel olmus.
Draco: Bence daha fazla siyah tonu kullanılabilirdi.
Sen: Draco, ne yapıcaksın? Çocuğu kötü tarafa falan mı çekmeye çalışıyorsun.
Draco: Burası neden erkek bebeğe göre dizayn edilmiş.
Sen: Öylemi olmuş. Ne fark ederki?
Draco: Olur mu öyle şey? Belki kız olucak. Cinsiyetini ne zaman öğrenebiliriz?
Sen: Bilmem. Yarın kontrole giderim.Odadan çıkıp diğer odaya girdik. Bildiğiniz yeni evli çift odasıydı.
Sen: İkimiz mi kalıcaz?
Draco: Evet. Ne düşünmüştün ki?
Sen: En azından yataklarımız ayrı olur diye düşünmüştüm.
Draco: Rahatsız olucaksan aşağıdaki odalardan birinde kalabilirim.
Sen: Yok. Sen hiç rahatını bozma. Ben yerleşirim bir odaya.
Draco: Yemek yiyelim. Sonra konuşuruz.Aşağıya indim. Mutfak mükemmeldi. Hemen bir şeyler hazırladım ve masaya koydum. Draco da zaten kokusunu alır almaz uçarak gelmişti. Karşısına oturdum.
Sen: Draco.
Draco: Efendim.
Sen: Ben daha reşit bile değilim.
Draco: Evet. Ne oldu ki?
Sen: Bir bebeğim var. Korumam gereken.
Draco: Sizi koruması gereken benim.
Sen: Ama benim en ufak hatamda ona zarar gelebilir ve kız çocuklarının kaderi annelerininkine benzerler derler.
Draco: Ne demek istiyorsun?
Sen: Annem, ben doğduktan bir ay sonra öldürüldü. Benim yaşımdayken hamile kalmış. Babamla durumları birbirine benziyormuş. Ya benim de sonum böyle olursa?!Draco hemen yanıma geldi.
Draco: Hayır. Öyle bir şey olmayacak.
Ağlamaya başladım.
Sen: Ölmek istemiyorum. Daha 18 yaşına bile girmedim.
Draco: Adel, bu saçma düşünceyi kafandan sil. Böyle bir olay olmayacak. Bebeğinle, bebeğimizle olucaz.
Sen: Söz ver.
Draco: Söz.Yeniden yerine geçmek yerine tabağını önüne aldı ve yanımda yemeğe başladı.
Yemek işi bitince etrafı toparladım. Ah, ah. Artık eğilmek bile zordu benim için ve önümde koca bir 6 ay vardı.
İşler bitince odaya geri çıktım. Eşyalarımı alıcaktım.
Draco: İstersen Higwarts da ki gibi aramıza yastık koyabiliriz.
Biraz düşündüm. Eğer alt katta yatarsam bir çok şey olabilirdi. Katil ilk beni bulabilirdi veya hırsız ilk benim odamı soyardı.
Sen: Tamam. Kabul ediyorum.
Draco: Ne oldu da hemen kabul etti?
Sen: Katil tarafından ilk ben öldürülmek istemem.
Draco: Neyden bahsediyorsun?
Sen: Boş ver.Valizi yatağın üzerinde açtım ve dolaba yerleştirmeye başladım. Aynı şekilde Draco'nunkini de yerleştirdim. Odaya girdi. Buram buram traş losyonu kokuyordu.
Draco: Adel, söyleseydin ben yerleştirirdim. Niye yoruluyorsun?
Sen: Aman, abartma. Bir şey olmaz.Yatağa gidip oturdum.
Sen: Sen traş mı oldun?
Draco: Evet. Neden?
Sen: Senin sakalın yoktu ki. Sen neyi traş ettin.Yatağa gelip yanıma oturdu. İyice dibime girdi. Yüzlerimiz çok yakındı.
Draco: Bak bakyım. Var mı yok mu?
Bir anda ateş bastı. Yanaklarım kızarmıştı. Hıçkırmaya başladım.
Sen: Yok hala. Göremedim.
Kendimi yatağa attım. Hıçkırmaya devam ediyordum.
Draco da yanıma uzandı.
Draco: (gülerek) Niye seni hıçkırık tuttu?
Sen: Ne biliyim ben? Tutar arada.Beni kendine çevirdi. Burnumuz birbirine değiyordu. Tabii anın şokuyla hıçkırıklarım geçmişti.
Draco: Bak geçti.
Bir şey demeden ona arkamı döndüm ve gözlerimi sıkı sıkı kapattım. Çok geçmeden uyumuştum.
Sabah uyandığımda Draco hala uyuyordu. Saat daha 9'du. Ders yoktu. Okul bitmişti. İş zaten yoktu. Ne kadar rahat bir gün.
Biraz yatakta oturdum. Elimle karnımı okşarken. Bir yandan da bebeğimle konuşuyordum.
Sen: Acaba doğum günün ne zaman olucak? Kız mı olcan erkek mi? Bu gün değil de yarın kontrole gidelim. Bu gün yatalım sadece. Seni görmek için sabırsızlanıyorum. Hemen üzülme. Baban ne kadar seninle konuşmasa da eminim o da seni seviyor. Baba olmayı çok istiyormuş hem. Çok iyi bir insan. Eminim doğunca seninle sonuna kadar ilgilenir. Acıktın mı? Ben çok acıktım. Şimdi şöyle bol şuruplu bir pankek olcaktı. Senin de canın çekti demi?
Draco yanımda gözlerini açtı.
Draco: Sana cevap veremiyor. Farkındasın değil mi?
Sen: Sen ne zaman uyandın ya?
Draco: Konuşmaya başladığından beri uyanığım.
Sen: Niye haber vermiyorsun. Ben belki özel bir şey diyicem.
Draco: Tamam. Bundan sonra annesiyle çocuğu arasına girmem.Yanımda o da doğruldu. Dibime geldi. Ayaklarını benim gibi uzattı.
Draco: Senin bu annen varya beni delirticek.
Sen: Draco, sen bebeğimle mi konusuyorsun?
Draco: İlk olarak bebeğimiz. İkinci olarak evet. Üzülmesin diye. İzin verirsen devam edicem.Cevap vermedim. Şaşırmıştım.
Draco: Annen bana söylemek yerine sana söylüyo canının ne istediğini. Ama sende biliyorsun o istediği zaman istediği şey hemen alırım.
Kafasını çevirip bana göz kırptı.
Draco: Ve evet. Benim gibi mükemmel ötesi, yakışıklı bir baban olucak. Bir Malfoy olarak mükemmel bir hayat sürüceksin.
Güldüm. Her türlü kendini övmeyi bırakmıyordu.
Draco: En son olarak, ne kadar annenle birbirimizi ilk başta sevmesekte şimdi ona deliler gibi aşık oldum.
Gözlerini gözlerime çevirdi. Birden ayağa kalktım.
Sen: Sen şimdi beni seviyor musun?
Draco: Adel sakin ol çocuk düşücek. Ve evet. Seviyorum.Tekrar yatağa yattım ve Draco'ya sarıldım.
Sen: Ben de seni seviyorum.
Draco da bana sarıldı.
Tekrara oturur pozisyon aldığımızda elini belime dolayıp karnımo sevmeye başladı.
Draco: Sırf bana aşık değilsin, rahatsız olursun diye dokunmuyordum.
Sen: Sana bir şey itiraf ediyim mi?
Draco: Et.
Sen: Eğer bunu seni gördüğüm ilk an söyleseydin kabul ederdim. İçimde hep seni sevmediğimi düşünmeye çalışmıştım ama olmuyordu. En son yenik düştüm.
Draco: Ben de bir şey itiraf ediyim. Seni gördüğüm ilk an, yeşil gözlerini bana çevirdin ya. İşte o zaman dedim ki bu kızı kaybetmemeliyim.Evet. Kitabın konusu güzel gibi. Ama yazarınız -ben- yazamıyor. Neysem. Umarım beğenirsiniz. Bir kaç bölüm daha atıcam. Seviliyorsunuzz 💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Draco Malfoy ile hayal et
FanfictionBirbirinden sözde nefret eden iki kişi ve bu iki kişiyi bir araya getiren bir bebek. Bakalım hayatları nasıl değişecek?