7. Motiváció, Ihlet: Önismeret - Önbizalom(hiány)

86 21 8
                                    


Legfontosabb:
„Tanuld meg szeretni önmagad!" – klisé? Talán- de igaz!

Együtt töltöd az időd magaddal napi 24 órában!
Szánj rá időt, hogy igazán megismerd önmagad és megszeresd azt a személyt, akit a családod a barátaid és még nagyon is sokan úgy fogadnak el, és szeretnek minden furcsaságoddal együtt: amilyen vagy!

'Írókén' figyeld meg a szokásaid:

- hol és mikor tudsz írni, dogozni az ötleteiden

- mi az ami segít, hogy megfelelő hangulatban ülj le írni

- de azokat a dolgokat, amik zavarnak azokat próbáld meg kizárni ebből a környezetből.

Ha már önmagaddal kibékültél: ebből jön az, hogy amit írsz, azt te szeretni fogod. Benned született az első gondolattól az utolsó leírt szóig.

Lehet, hogy nem lesz az írásod egy hét alatt a legnépszerűbb, de ne is ezért írj.

Írj azért, mert ahogyan mások történetét olvasni, a sajátodat megírni is jó érzés!

Írj azért, mert a karaktereid csak általad és az olvasók által élhetnek; kaphatja meg mindenki azt a sztoriban, amit megérdemel!

Ihlet

- bárhonnan érkezik is mindig mosollyal fogadom, veszem elő a jegyzetfüzetem és írom le az ötleteket

- bármi beindíthatja a képzeletet: lehet egy dal; egy kép; egy illat; egy vicc, amit pont az én káromra sütöttek el.

Az a fontos szerintem, hogy megismerve önmagunkat a tőlünk telhető legjobbat beleadva az írásunkba: engedjük a gondolatainkat szárnyalni!

Arra az érzésre kell koncentrálni, ami akkor önt el amikor megírod a történeted, ennek az érzésnek az emlékét őrizd meg. Mert miután útjára engeded, ahogy téged is a történeteidet is sok minden érheti ebben a felgyorsult és rideg világban!

Írj szívből, hogy lelkeket érhess el!

Ölelés,
Hanna

Kreatív írás - saját szemmel / Agymenéseim /Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt