21 - Játszunk(írjunk)

79 17 7
                                    


Írjunk!
(2023.04.22.)


Mindenki ismeri az alapokat ugye?

  Alapok: Hol? Mikor? Kivel/Kikkel? Mi történik?
       (– Ugye ismertétek? –  Hát persze!)

!Néha a legegyszerűbb számomra a legnehezebb is, hogy térben, időben elhelyezzem a karaktereimet!!

Kreatív írós feladat! Egy kb A4-es oldal, max. 1000-2000 szó)
Írj egy történet szabad írásban!
Segít a tábla, hogy ihletettebb légy!

Ha plusz segítség kell a feladathoz, még néhány pont ami segítene megírni egy kerek történetet, nyugodtan keress: Szívesen ötletelek veled!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ha plusz segítség kell a feladathoz, még néhány pont ami segítene megírni egy kerek történetet, nyugodtan keress: Szívesen ötletelek veled!


Táblázat részletezés!(csak ha valaki még szeretne pár ötletet kapni)

1/1 Vízparton: Bárhol lehet. Egy vízparti helyszín: folyópart, ócánpart, egy tónál.
Ha vízpartról van szó nálam egyből beindul a gondolathullám. A karakterem szereti a vizet vagy fél tőle? Tud úszni? stb. stb.

1/2 Tömegben: Sokaságban! Kint az utcán, vagy bent egy zárt térben. Miért gyűlt össze az a sok ember? Tüntetés? Buli? Egyszerű reggeli forgalom, amikor mindenki iskolába, munkába siet? Netán valami égi jelenség miatt gyűlt össze mindenki a főtéren és azt csodálják? stb.

1/3 Mező Üres út: Egy elhagyatott hely. Kell ezt részletezni? Egy hely ahol a karaktered valamiért magára marad... Ez is beindíthatja a fantáziát: Miért kötött ki itt? Mit tud tenni?

1/4 Nyílt vízen: Alapból én egy nagyobb vagy egy kisebb hajóra gondoltam először, de akár a vízben is lehet egy szál deszkába, vagy mentőövbe kapaszkodva. A nyílt víz is sok lehetőséget ad egy rövid történet megírásához.

1/5 Otthon: Kénylemben, komfortosan, biztonságban?. Ott ahol igazán önmaga mindenki. Itt is történhetnek izgalmas dolgok!

2/1 Régi idők: Nekem az egyik kedvencem. Még a nagy technológiai fejlődések előtti idők,az okos eszközeink előtti korszakok. A emberek még egymás szemébe néznek, még kreatívan oldanak meg mindent, legtöbbször a saját két kezükkel. (Mit mondhatnék még, a fejlődésnek ára volt, amennyit nyertünk vele, annyit veszítettünk is)

2/2 21. század: Jelen! A történetet a 2000-es évekbe helyezük bele.

2/3 Jövő: Számtalan lehetőséget rejt. A jövőbe helyezve a történetet, tényleg csak a képzelet szabhat határt, hogy miket találunk ki hozzá.

2/3 Valóság - 2/4 Képzelet:  Annyit jelent, hogy a történet, egy álomban, halucinációban egy gondolatban, virtuális valóságban játszódik vagy a karaktered ténylegesen megtesz mindent amiről írsz. (a virtuális valóságot a párom kedvéért kellett beírnom ❤️)

3/– A harmadik sor: a kivel/kikkel történik. Válassz egy vagy több személyt belátásod szerint!

4/– A negyedik sor: A legfontosabb! Mi is történik ebben a rövid történetben? Valami jó vagy rossz? Váratlan vagy hétköznapi? Esetleg egy csodálatos dolog?
 Kíváncsi leszek ki fog írni, és mit!

Kommentben linkeljétek a Watty-s linket, ha szeretnétek megmutatni mit alkottatok!


Példa!

 Ide fogom írni az én ötletemet!
– 

–  

Kreatív írás - saját szemmel / Agymenéseim /Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang