11. Élet - Valóság - Szeretet - Írás

115 19 8
                                    


Nem vagyunk egyformák!

Azt érzem, hogy az írás olyan emberekkel is kapcsolatba hozott,

akikkel talán sosem beszéltem volna nélküle.


Két dolog is foglalkoztatott az utóbbi időben

1) Sokan írták, mondták:

- a barátaik és a családjuk nem is tud arról, hogy ők írnak.

2) Írói válság:

- kisebb nagyobb írói blokkok.


Én nem titkolom a család és a barátok elől, hogy írok. Azt, hogy éppen miről írok; azt már nem mindig osztom meg velük.

Ebben a részben megosztok veletek valamit, amit/amiket az írás hozott az életembe! Hiszen azok, akik írnak tudják; hogy a kreatív írás sokkal több, mint tollal papírra - vagy különféle kütyükön irkálni!

Mindig kutatunk és keresgélünk: ihletet, ötleteket, amik segítenek megírni egy-egy történetet. Rajzolunk, kézműveskedvünk, dalokat keresünk amik passzolnak a történet hangulatához ... stb.

Nálam ez fordítva is működik! Van, hogy nem a világ ad ötletet az íráshoz, hanem az írás az élmények megéléséhez. Van, hogy a laptopom előtt ülve írok valamiről, amit az egyik karakterem csinál és annyira megtetszik, hogy én is ki szeretném próbálni:

- Az első talán az volt, amikor egy kocsi-lopás került be az egyik sztoriba. Mivel a barátom kocsiját úgy is át kellett nézetni a műszaki miatt. Megkértem az autószerelőt mutassa meg a telepen, egy roncson; hogyan is törték fel régebben a kocsikat! Megmutatta. Nagyon érdekes tapasztalat volt. Persze sosem tennék semmi hasonlót, én törvénytisztelő állampolgár vagyok.

- Rendőrségen még nem jártam... De tervezem, csak nehogy okkal vigyenek be!

- Lézerharc és szabaduló-szoba! –nagyon bulis mindkettő.

- Nyáron leugrottam egy olyan műugrós toronyról. Semmi extra, csak egy fejest 3 méter magasból: kicsit béna voltam, de jó volt nagyon!

- Vízesésnél csókolózni ...: – Mert az annyira romantikus!

- Ha már víz, meg kirándulások... A piócáktól sokan félnek. Én voltam olyan gödörnél ahol ilyen kis állatkákat gyűjtenek be. Megengedtem, hogy egyet rátegyenek a karomra...

- Állatkertben vagy cirkuszban, ha ilyen bemutató van; hogy meg lehet simogatni valamilyen egzotikus állatot, akkor mindig jelentkezem. Volt már a nyakamban kígyó, mondjuk úgy könnyű, hogy én nem félek tőlük.

Hirtelen ennyi jutott eszembe. De majd ha még lesz valami, írom tovább a listát!


Szóval nálam az írói blokk:

Amikor nem megy az írás, akkor olvasok! Ennyi!
Én nem erőltetem rá magamra, mert sokkal jobban szeretem; a kedvenc hobbim az írás. Nem szeretnék rossz érzéseket okozni saját magamnak és elrontani a kapcsolataimat a szereplőimmel. 

Kreatív írás - saját szemmel / Agymenéseim /Donde viven las historias. Descúbrelo ahora