26. Nyári kis feladat!

84 19 23
                                    


Használati útmutató, avagy kezelési terv!


Biztos nálatok is volt már olyan, hogy vigyáznotok kellett a szomszéd vagy rokon gyerekére, esetleg az egyik házikedvencére.
Ilyenkor van, aki bizalommal csak annyit közöl: mire allergiás, amit nem ehet. De olyan is van, aki részletes leírást ad a gyerkőc, vagy házikedvenc szokásairól.

Tételezzük fel, hogy az egyik karakteredet, rábíznád egy másik írótársadra. Milyen tanácsokkal látnád el?
Írj rövid útmutatót egy karakterről az egyik történetedből, lehet olyan, amit már megírtál vagy egy olyan szereplő is, akinek a történetén még csak most kezdtél el dolgozni!

Például:

– Álatlános szokásai? Étkezés?

– Szabad őt hagyni egyedül unatkozni? (vagy, mint egy rossz kölyök valami szörnyűséget fog művelni)

– Mit tenne vészhelyzetben?

– Könnyű vele együtt dolgozni írás közben, mikor belecsöppen egy jelenetbe? Vagy megy a saját feje után és öt perc után azon kezdesz gondolkozni, hogy lehet nem is kéne ebben a részben szerepelnie?

– Vannak fóbiái? Esetleg dühroham? Furcsaságok?

– Ha az illető egy sorozatgyilkos... Tényleg a gyilkosodat küldenéd át máshoz? Kíváncsi lennék, milyen tanácsokat adnál!

# Ha megtetszett a feladat, és szívesen írnátok rá, kommentben linkeljétek be a megoldásaitokat!#


****************


♥ Az én megoldásom!

Kezelés terv, ha Sz. Tomi nálad töltene egy hétvégét!

!! Ő egy tipikus kamasz srác, aki már azt hiszi magáról, hogy eléggé felnőtt mindenhez is.

1. Hagyd őt éjszakánként gépezni! Ebből következik, hogy hagyd minél tovább aludni!

2. Mindig jusson elég kajához! Éhesen zsémbes és még jobban mások agyára megy, mint máskor! Ne aggódj, semmire sem allergiás! De sose menj hozzá túl közel evés közben, mert mint egy kóbor állat: harap!

3. Sokat beszél! Soha ne fojtsd bele a szót, azzal csak olajat öntesz a tűzre! De ne hagyd figyelmen kívül, miközben beszél, mert ha nem figyelnek rá, attól dühös lesz!

4. Egy igazi csajozógép már most is. Ha az egyik lányodat" nem szeretnéd, hogy elcsábítsa, ne írd őket közös jelenetbe!

5. Mindig őrült ötletei támadnak. Ne próbáld meg lebeszélni róla, inkább köss kompromisszumot. Az a típus, aki: inkább utólag kér bocsánatot, mint előtte engedélyt!

6. Mindenből viccet csinál! Jobb, ha megszokod és nem kezdi el senki kioktatni, mit és hol szabad mondani, csinálni.

7. Még kiskorú, nem ihat alkoholt! De komolyan, józanon sem százas, mindenki jobban jár ha nem kísérletezik feszegetni a határokat.

8. Inkább ne hagyd egyedül, főleg nyílt láng vagy mély víz közelében! Kicsit ön- és közveszélyes!

9. Ha végképp nem bírnál vele: Keresd fel tanácsért a legjobb barátját, Ákost! Ő már egész kis koruk óta próbálja őt a jó irányba terelni. Persze vele is előfordult már, hogy beletört a feladatba a bicskája. De még mindig ő az, aki tudja, mikor érdemes közbeavatkozni.

„Sok sikert és kitartást! Én már több, mint egy éve dolgozom vele együtt. Nem egyszerű eset, de nagyon szerethető!"


Kreatív írás - saját szemmel / Agymenéseim /Where stories live. Discover now