-25-

228 16 0
                                    

-არიანას თვალთახედვით-

უკვე ერთი კვირა გავიდა.. ერთი ჯადოსნური კვირა. მე და ქრისტიანი ერთმანეთს ვერ ვცილდებით. ყველაზე ცოტა სექსუალური კავშირი დღეში 2-ჯერ გვაქვს, ამის გამო კი მთელი ორგანიზმი მტკივა, მაგრამ ამის შესახებ ჩემს მეუღლეს არაფერს ვეუბნები..

ახლა სამზარეულოში ვართ. მე სამზარეულოს კაბინაზე ვზივარ და ორცხობილებს ვჭამ, ქრისტიანი კი სადილს ამზადებს. უეცრად ჩემი სიყვარული ფეხებს შორის ჩამიდგა, მეგონა ისევ კოცნა უნდოდა, მაგრამ მან ამის მაგივრად ბოლო ორცხობილა ამაცალა.

არიანა: არაა!!! ეს ბოლო ორცხობილა იყო!!!

ქრისტიანმა ჩაიცინა..

ქრისტიანი: არ ინერვიულო, კიდევ გიყიდი.

არიანა: ხომ იცი ეს კვირა რომ სულ მშია.

ქრისტიანი: ხო. და მართლა კარგად ხარ?

არიანა: რა, გეშინია, რომ გავსუქდები და აღარ გეყვარები?

ჩემი სახე ხელებში მოიქცია და თვალებში შემომხედა.

ქრისტიანი: არ მადარდებს გამხდარი იქნები თუ მსუქანი . შენ ჩემი მეუღლე ხარ და ყველანაირი სიგიჟემდე მიყვარხარ!

არიანა: .. კარგი, მაშინ თუ გშია ვჭამოთ.

მხრებზე დავაწექი, რათა ჩამუხლულიყო. ჩაიცინა, როდესაც საცვლების გარეშე დამინახა. სწორედ ეს მქონდა ჩაფიქრებული..

ისევ სექსუალურად ამომხედა და ამოიხვნეშა..

რამდენიმე წუთში ჩემში ჩაყვინთა და ლოკვა დამიწყო.. მე კი გაუჩერებლად ვკნესოდი..

არიანა: კარგი ბიჭი.

შეუჩერებლად მლოკავდა და ვაგინას მიწოვდა. საოცარ სიამოვნებას ვგრძნობდი. სხეულს ვეღარ ვიმორჩლებდი, უფრო და უფრო ვიკლაკნებოდი და ქრისტიანს თმაზე ვქაჩავდი..

არიანა: აჰჰ.. ს.. საწოლი..

ხელში ამიტაცა და საწოლისკენ წამიყვანა. სრულიად გაშიშვლდა და ჩემს ფეხებს შორის მოექცა..

სასჯელიWhere stories live. Discover now