Aleksi
Herään tuohon vitullisimpaan ääneen mitä maailmassa voi olla, eli herätyskelloon. Tänään olisi jälleen uusi lukuvuosi alkamassa. Menen tosiaan kasille. Mua ei kiinnosta vittuakaan miten mä suoriudun siellä, mut ainoo mikä mua kiinnostaa, on kiusaajat. Tai ei silleen, mut taisitte tajuta jo. Mua ollaan kiusattu 4 luokasta asti. Aikalailla samat tyypit on täs ollu. Toki pari muutakin välil on tullu ilkkumaan ulkonäöstäni yms. "Aleksi herää jo!!!" Kuulen isäni huudon alakerrasta. Niimpä sitten nousen ja tepastelen suoraan suihkuun.Käyn pikaisesti suihkussa, jonka jälkeen pesen hampaani ja kasvoni. Yritän sutia jopa hiukan hiuksiani, etten näyttäisi ihan joltain rotan perseeltä ekana päivänä.
Menen tämän jälkeen pukemaan, sekä petaamaan sängyn.
Tepastelen alakertaan missä vanhempani odottivatkin minua ruokapöydässä. "Huomenta Aleksi! Tein aamupalaa." Äitini hymyilee minulle. "Kiitos. Ei oo kyl hirvee nälkä mut jos noin oot panostanu aamupalaan niin pakkohan sitä on syödä." Sanon loppuun hiukan naurahtaen. "Missä Alisa on?" Kysyn vanhemmiltani. Alisa on isosiskoni. Hän on jo 18, mutta hänelle ei ole vain löytynyt mitään harjoittelu paikkaa, eikä asuntoa. Mä ja Alisa ei olla semmosia hirveitä riiteliöitä. Oikeastaan Alisa on mun ainoo kaveri. "Huoneessa. Yrittää etsiä jotain työpaikkaa/harjoittelupaikkaa." Isäni vastaa. Nyökkää vain pienesti. Alli ei oo käyny lukiota. Hänellä on ollut vähän vaikeaa oppimisen kannalta...
Istuudun pöytään ja otan pari leivät sekä muroja. "Eikö pekoni maistu?" Äitini kysyy hörppien kahvia. "Voishan sitäki ottaa, mut mul ei oo vaa hirvee nälkä." Vastaan. Äiti nyökkää.
Timeskip koululle
Täällä sitä taas ollaan. Mulla ei ole tosiaan ketään kaveria täältä. Oon mä pari kertaa jutellut yhen Emman kanssa, mut en voi nyt sitä ihan kaveriksi sanoa. Pahimmat kiusaajani ovat täältä Niko Moilanen, Joonas Porko, Tommi Lalli sekä Joel Hokka. Jos hyvin käy, niin ne on ehkä löytänyt parempaa tekemistä ja jättää minut rauhaan!Timeskip kellot soi
Astelin sisälle jonka jälkeen menin kotiluokkaan. Menin jälleen siihen syrjimmälle pulpetille. Tänne kukaan ei tule häiritsemään, eikä mun viereen koskaan istu kukaan. Se on toisaalta vaan hyvä, niin saan omaa rauhaa.Hetken päästä lv:mme astelee luokkaan joku poika mukanaan. Pakko sanoa, että hän oli komea. Siitä pojasta puhun, en luokan valvojasta. "Hyvää huomenta kasit! Tänä lukuvuonna luokallemme tulee uusi oppilas Olli! Sanokaa hei Ollille!" Helena (lv:mme) sanoo. Emme ole mitään ykkösiä? Kaikki muut sanovat hei paitsi minä. "Ja Aleksi sieltä kans!" Helena sanoo katsoen minua. Miks vitus toi stalkkaa aina mua? Käännän katseeni Olliin ja nyökäytän päätäni hänelle.
Vetäisen mustan hupparini hupun päähän. "Sä voisit Olli mennäkin sitten Aleksin viereen!" Helena sanoo hymyillen Ollille. Voi vittujen vittu.
Olli astelee pulpetille ja romahtaa siihen. Häntäkään ei nähtävästi kiinnostaisi olla täällä.
Timeskip tunti loppuu
Vihdoin pääsimme pois tuolta vitutuksesta. Nousin penkiltä ja otin reppuni. Menin luokasta pois. Nyt pitäisi piiloutua kiusaajilta.Menin johonkin nurkkaan. Kaivoin repustani puhelimeni. Avasin tiktokin kunnes huomasin sen samaisen porukan, jota en olisi halunnut nähdä. Tällä kertaa tosin porukassa on myös Olli. Saanko kysyä et mitä vittua?
"Moro mitä homo" Joel aloittaa. Katsoin noita turhautuneesti. Niko otti reppuni käsiinsä. Voi vittu. Joonas ottaa repun Nikon käsistä ja katsoo sivutaskun. "Katos! Kymmene euroo." Joonas sanoo virne kasvoillaan. "Ei me voija nyt sitä ottaa" Tommi tulee väliin. Tommi on sentään hyväkäytöksinen... "Älä oo tylsä" Olli sanoo Tommille. Ollilla on aika seksikäs ääni... Varovasti kurotun ottamaan kirjojani jotka Joonas juuri tiputti. Hetken päästä Joonas laittaa kympin takaisin reppuuni mutta heittää repun vittuun.
No kiitos...
-sanoja +600-
Päädyin sit tekee toisen Oleksin. Voitte kertoo ideoita jatkoon:D
YOU ARE READING
Only Us Two || Oleksi x reade
FanfictionEn voinut sanoinkuvailla kuinka huumaava tuo brune poika oli. Tiesin heti, että tästä lukuvuodesta tulee mielenkiintoinen. Aleksi oli koko ikänsä asunut Vihdissä, mutta joutui muuttamaan Ouluun kun oli 9v. Aleksilla ei koskaan ole ollut parhaat ol...