Aleksi
Joel haki keittiöstä tyhjän pullon. Thank god ei tarvii mitää juomapelejä."Kuka alottaa?" Tommi kysyi. Joel pyöräytti pulloa kuin vastaukseksi. Se osui Porkon kohdalle. "Laita sun tyttöyställe et haluut jättää sen." Joel naurahti. "En varmana! Joku muu!" Porko huudahti. No joo, itsekään en pystyisi. Etenkään jos se olisi Olli. Eiku... mitä? Enhän mä vaan oo ihastumassa? EN! En todellakaan. Enkai nyt sentää! "No haluutko mielummin pussata Nikoa?" Joel kysyi kohottaen kulmakarvojaan. "Mieluusti!" Joonas hymyili ja moiskautti pusun Nikon poskelle. Niko naurahti.
Peli oli kestänyt puoli ikuisuutta, eli 5 minuuttia. Heh... Tommi pyöräytti pulloa, joka osui Emman kohdalle. Pliis sano vaan et kierrä talo 10 kertaa tai jotain... "Halaa sun mielestä komeinta jätkää tässä huoneessa." Tommi sanoi. Hali ei ole paha, mutta en voi olla edes varma olenko se minä. "Niitä on kaksi" Emma sanoi. Korjaan siis, olenko jompikumpi heistä kahdesta,
Emma meni ensin Ollin luo. Mustasukkaisuus laukesi sisälläni. Ei Emmasta, mutta... EI! Ei varmana Ollista! Mutta kenestä? Voi helvetti. Olli nousi seisomaan ja halasi Emmaa myös. Sen jälkeen hän vaihtoi paikan minun luokseni. Nousin vaivalloisesti ylös ja halasin Emmaa. Joel näytti siltä kuin olisi kohta purskahtamassa itkuun. Voi Joel. Mutta toisinaan, ei kiinnosta. Hän se minua on kiusannut puolet kouluajasta.
Seuraavaksi pullo pyörähti Olliin. "Anna joku tosi paha." Joel sanoi mustasukkaisena. "Suutele tän huoneen komeinta/kauneinta. Ja ihan vaan muistutan, ei pikku pusu vaan SUUDELMA." Emma sanoi. Varmaan toivoi että Olli suutelisi häntä. Kuitenkin Olli käänsi päätänsä minuun kohti. Vittu. Apua. Ei. Kuolen. Jos minimaalinen sydänkohtaus olisi todellinen asia, saisin sen juuri nyt. Mitä katselet? Apua? Saanko happea? Mitä?
Hetken päästä tunsin Ollin samaiset pehmeät huulet omillani. Oikeasti mä taisin saada sen minimaalisen sydänkohtauksen. Suutelin häntä takaisin ja suljin silmäni. Perhoset lentelivät vatsassani. Tunsin Ollin kielen sipaisevan huultani ennenkuin irrottauduimme toisistamme. Kuolinko? Ehkäpä."Oho Olli!" Joonas vinkkaili. Emma näytti vihaisen ja kateuden sekoitukselta. Tällä kertaa Joel oli tyytyväisen näköinen.
"Lopetetaan jo!" Emma parkaisi. "Joo, ihan tylsää." Niko sanoi. Emma siirsi katseensa Nikoon, ja jos oikein näin, niin Emma punastui kun Niko katsoi häntä takaisin. Hymyilin itsekseni. Emma, olisi paljon parempi vaihtoehto ihastua Nikoon, kuin minuun tai Olliin. Tai siis, voithan sinä Ollista pitää! En minä sitä kiellä! Enhän?
Timeskip ???
Kello tuli jo 22:47, ja päätimme jäädä kaikki Joelin luokse yöksi. Se ei tuntunut niin pahalta kun Olli ja Emma oli täällä. Oikeastaan, Ollista oli tullut mun kaveri. Ainoa asia mikä ällötti minua, ettei mulla ollut hammasharjaa. Koko päivä menee pilalle kun ei pese hampaita!Olimme kaikki katsomassa jotain kauhuelokuvaa Joelin huoneessa. Istuin Ollin vieressä lattialla nojaten sänkyyn. Emma oli Nikon kanssa sängyllä, ja Joel sekä Tommi istuivat sängyn reunoilla.
Aina kun tuli pelottava kohta, Olli nappasi polvestani kiinni. Meinasin aina revetä nauruun, etenkin silloin kun Olli teki murhaavan katseen, mutta sain hillittyä itseni.
Otin Ollin jälleen sivuhalaukseen, ja hän laittoi pään olkapäälleni. Perhoset vatsassani pitivät joitain bileitä. Wait. Perhoset? Oonks mä tosiaan menny ihastumaan Olliin? Ei vittu...
——————————————
Moikkelis taas:D Oon yllättyny et tein tän luvun näin äkkiä.
YOU ARE READING
Only Us Two || Oleksi x reade
FanfictionEn voinut sanoinkuvailla kuinka huumaava tuo brune poika oli. Tiesin heti, että tästä lukuvuodesta tulee mielenkiintoinen. Aleksi oli koko ikänsä asunut Vihdissä, mutta joutui muuttamaan Ouluun kun oli 9v. Aleksilla ei koskaan ole ollut parhaat ol...