7.

219 16 5
                                    

Aleksi
Makasin Emman sängyllä. Emma oli hakemassa meille jotakin välipalaa. Katselin hänen huonettaan. Se oli kauniisti sisustettu, kaikki suht valkoista ja joitain kuvia seinällä hänestä ja hänen kavereistaan.

Emma tuli takaisin huoneeseen parit leivät ja vesilasit mukanaan. "Tossa" Emma sanoi ojentaen lautasen ja vesilasin minulle.

Söimme, ja juttelimme vähän kaikesta. Koulusta, vapaa-ajasta, kavereista yms. "Jännittääkö sinne Joelille meno?" Kysyin. "No ei silleen ku tiedän et sä tuut kans sinne." Emma sanoi hymyillen ja pörrötti valmiiksi sekavia hiuksiania. Hymyilin hiukan.

"Mun pitäis kertoo sulle jotain..." Emma sanoi hiljaa ja arasti. Mitä? Miksi? Pelottaako? Kyllä. Ainoa kysymys mihin sain vastauksen. Tai siis saisin kohta tuohon mitä kysymykseen myös. "Kerro pois." Sanoin ääni väristen. "Mä oon tainnu saada tunteita sua kohtaan..." Emma sanoo arasti. Suuni loksahtaa auki. "Mut sullahan oli se uus poikaystävä?" Sanoin ihmetellen. "Se jätti mut heti ekana päivänä." Emma pyöräytti silmiä. Ouch... "Mä... Mä en tiiä mitä vastata." Sanoin. Päässäni pyöri enimmäkseen Olli, ja meidän väliset kaksi suudelmaa. Tiesin aina etten ollut täysin hetero, ja tiesin myös sen etten pitänyt Emmasta enempää kuin kaverina. Voisihan se asia muuttua, mutta siinä kestäisi ikuisuus.

"Joten, tykkääksä musta takasin?" Emma kysyi toiveikkaasti. Anteeksi, mutta en. En todellakaan. Tai Emma oli kaunis, mutta silti siinä oli joku. Jos Olli ei olisi suudellut minua, niin tässä ei olisi mitään pulmaa. "Mä pistän sut koeajalle." Sanoin feikki hymyillen. Tuo oli ehkä typerintä mitä olin koskaan sanonut. Emma hymyili minulle ja sipaisi poskeani. Tämä tosiaan tulisi olemaan mielenkiintoinen syksy.

Kello tuli jo 17:34, ja tosiaan nyt alkoi jännittää. Joel ja Olli oli lupautunut tulla hakemaan meitä mopoillaan näillä näppäimillä. Tiesin joutuvani Ollin kyytiin, koska Joel vänkäisi kuitenkin Emman hänen kyytiinsä. Miten minun pitäisi olla siinä? Kiedonko käteni Ollin vyötärön ympäri, pidänkö oikeastaan mistään kiinni, vai jostain takaa? Siihen tulisi kyllä pian vastaus.

Emma piti kädestäni kiinni, joka hieman ahdisti minua. Kuitenkin ettei tilanne olisi liian awkward, pidin myös tuon kädestä.

Hetken päästä kaksi mopoa kurvasi Emman pihalle. Tuntui siltä kuin pyörtyisin. Joel ja Olli otti kypäränsä pois päästä. Joel viittoi Emman hänen luokseen. "Nyt sitä mennään..." Emma huokaisi, ja moiskaisi suukon poskelleni. Olli naurahti. Kävelin hänen luokseen. "Pistin sen koeajalle." Sanoin. Olli naurahti ja ojensi kypärän minulle. Kiskaisin sen päähäni ja laitoin sen kiinni. Olli teki samoin.

Hyppäsin mopon kyytiin, ja nyt tulisi se pelottavin vaihe. "Laita sun kädet mun lantion ympäri." Olli sanoi. Tottelin Ollia, ja kiedoin käteni hänen ympärilleen. Katsahdin Emmaan, joka kiusaantuneena piti käsiään tarakalla.

Lähdimme pois kotipihasta.

Timeskip Joelin luona
Tulin pois mopon kyydistä ja kiskaisin kypärän pois päästäni. Olli teki samoin, ja talutti moponsa seinän vierelle. Hän tuli takaisin minun luokseni. Katsoin häntä kummasti. "Mitä?" Olli kysyi. "Ei mitään. Täs vaan et oon menossa mun pahimman kiusaajani luokse kylään." Vastasin. Olli naurahti ja otti minut niin sanotusti sivuhalaukseen. Otin häntä kyljestä kiinni, ja Ollikin liu'utti kätensä alemmas kyljelleni. Emma katsoi meitä kummasti.

Menimme sisälle ja irrottauduin Ollista. Otin vanssini jalasta ja asetin ne nätisti seinän vierelle, kun taas Olli vain potkaisi kengät ihan levälleen.

Menimme olohuoneeseen missä oli jo Niko, Tommi ja Porko. "Vittu vihdoin. Porko keksi varmaan miljoona eri syytä miksette olis tullu takas, ja varmaan tuhat eri isävitsiä." Niko huokaisi ärtyneesti. Tommi naurahti, mutta Porko toisinaan näytti loukkaantuneelta.

Menimme kaikki istumaan sohvalle. Tommi, Niko ja Joonas istui omalla isolla sohvalla, kun taas minä ja Emma istuimme kahdestaan pienellä sohvalla. Tai siis minä istuin sen käsinojalla. Joel katsoi Emmaan mustasukkaisesti, kun taas Olli naposteli sipsejään lattialla. Katsoin häneen hymyillen. Olli näytti suloiselta. Hän käänsi katseen minuun ja hymyili.

Emma siirsi katseeni häneen ottaen leuastani kiinni. Emma, sanoin että olet koeajalla. Älä tee sitä. Hän oli lähentymässä kasvojani mutta käänsin katseeni muihin. Joel näytti hämmentyneeltä. "Voijaanko me pliis tehä jotain. Kauheen tylsää." Porko pelasti minut tuosta kiusallisesta tilanteesta.

Kokoonnuimme kaikki lattialle istumaan piiriin.

Päätimme olla pullonpyöritystä. Istuin Emman ja Ollin välissä, ja toisaalta kävi sääliksi Emmaa, kun hän istui Joelin vieressä. Joel osasi olla kiva, mutta myös hyvin ahdistava.

——————————————
Hellurei, en tiiä muistaako kukaan enää mua kun olin Toosi pitkällä tauolla, ja yritän tosissaan panostaa nyt vähän tohon aktiivisuuteen.
Olin btw eilen jäähalli keikalla ja ei vitsi oli ihanaa!

Only Us Two || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now