Aleksi
Olin kävelemässä Emman taloa kohden. Joo. Päätin raahata itseni tänne. Talolle päästyäni kuulin ulos asti kuinka musiikki pauhasi sisällä. Kyl tää oli odotettavissa... Mut ei kai nyt tääl mitää kummosempaa voi tapahtua. Käyn vaan kattoo mikä meininki.Avasin oven ja huomasin talon olevan täynnä ihmisiä. Talo oli täynnä kalja tölkkejä.
"Moi!" Kuulen tutun äänen viereltäni. Ääni kuului Emmalle. "Moi" Vastasin. "Päätit tulla! Tuu tanssii mun Kaa!" Emma pyysi. Kuulin tuon äänestä jo että hän oli juonut. "Sori en mä ny-" Aloitin kunnes Emma vetää minut tanssimaan. Juuri sillä sekunnilla kajareista alkoi hitaat.
"Laita sun kädet mun lantiolle." Emma sanoi. En oikein pidä tästä tilanteesta. Kuitenkin hetken päästä asetin käteni tuon lantiolle. Emma siirti kätensä olkapäilleni.
Huomaan sivusilmällä Ollin. Käännyn katsomaan häntä kokonaan ja jumala hän on komea. Nielaisen hiukan kun hän katsoo minua aika yllättyneenä. Olen itseasiassa yhtä yllättynyt kun hän... En tiedä mitä teen täällä. "Sori... Mun pitää..." Lähdin kävelemään yläkertaa kohti. Mihin täällä nyt menis? Löysin jonkun parvekkeen joten päätin mennä sinne.
"Moi" Kuulin takaani. Sätkähdän hiukan. Käänsin katseeni taakse. "Olli?" Sanoin hämmentyneenä. "Aleksi." Olli sanoi ja istuutui parvekkeen reunalle. "Oliks asiaa" Sanoin tuhahtaen. "Joo." Tuo sanoo katsellen taivaalle. Katson häntä kysyvästi. "Kakista ulos" Sanon. "En haluu et sul ja Emmal tulee mitään juttua." Olli sanoo. Yllätyn tuon sanoista. "Miten nii?" Sanon yhä hämmentyneenä. "Sä et vaan tajuu. Älä ees yritä." Olli sanoo tuhahtaen ja lähtee tämän jälkeen takaisin sisälle.
Olin erittäin häkeltynyt äskeisestä keskustelusta. "Miks sä vaan lähit?" Kuulen Emman äänen takaa. "Sori..." Sanoin katsoen kengän kärkiäni. "Haluisiks jatkaa siihen mihin jäätiin..." Emma kysyy varovasti. "Häh?" Ehdin sanoa ennenkuin tunnen tuon huulet omillani.
Tää tuntuu väärältä, mutta vastaan kuitenkin suudelmaan. "Vittu tupakka-aski jäi-" kuulemme Ollin äänen. Tai siis minä tunnistin Ollin äänen, en mä Emmasta tiiä.
Irrottauduin äkkiä suudelmasta. "Et sit totellu." Olli sanoi turhautuneesti ja meni takaisin sisään napaten askinsa. "Mitä sä et totellu?" Emma kysyy ihmetellen. "En mitää... Mun varmaan pitää mennä... Moi" Sanon äkkiä ja lähdin sisälle. Astelin suoraan ulko-ovelle.
Pitiki mennä tonne...
-sanoja +350-
Ei hätää Emmmal ja Alel ei tuu mitään ihmeempiä juttuja. Mul on jo idea miten täs käy.
YOU ARE READING
Only Us Two || Oleksi x reade
FanfictionEn voinut sanoinkuvailla kuinka huumaava tuo brune poika oli. Tiesin heti, että tästä lukuvuodesta tulee mielenkiintoinen. Aleksi oli koko ikänsä asunut Vihdissä, mutta joutui muuttamaan Ouluun kun oli 9v. Aleksilla ei koskaan ole ollut parhaat ol...