13.

184 16 2
                                    

Aleksi
Olin Emman luona.  "Mun pitää varmaan lähtee." Huikkasin Emmalle. "Oota!"
Emma tuli luokseni ja suuteli minua. En kerennyt tehdä mitään. "Emma..." Sanoin. Emma näytti pettyneeltä. "Mitä mun pitää tehä et tykkäät musta?" Tuo kysyi. "Mä oon rakastunu toiseen." Sanoin katse maassa. Tiesin Emman olevan pettynyt. "Ei se mitään." Emma sanoi ja halasi minua. Halasin häntä takaisin.

Timeskip kotona
Olin isin ja äitin kanssa olohuoneessa. Katsoimme Titanicia. "Haluaisitko tuoda Ollin joskus meille?" Äiti kysyi. En tiedä oliko hän kertonut isille. "Kuka Olli?" Isä kysyi kuin vastaukseksi. "Se on mun kaveri..." Sanoin hiljaa. Tiesin ettei iskä hyväksynyt homoja, tai muutenkaan seksuaali vähemmistöjä. Äiti katsoi minua anteeksi pyytäväisenä. Hymyilin hänelle, merkiksi ettei haittaa.

Timeskip huominen (maanantai)
Olin koululla Emman kanssa.

"Kuka se on???" Emma jankkasi. Hän halusi tietää Ollista. "Ei kukaan! Mut se on ainakin poika..." Kerroin. "No nyt mä vasta haluankin tietää!" Emma sanoi. "En saa, se ei haluu et kerron. Kerroin sen vaan mun äitille." Sanoin. Emma puuskahti ja laittoi kädet puuskaan. Hän oli ottanut hyvin sen etten pitänyt hänestä, ja nähtävästi myös sen et tykkään pojista (myös).

Kellot soivat ja menimme Emman kanssa äikän luokkaan. Viestittelimme toisillemme koko tunnin.

Olli oli edessäni istumassa. Ihmettelin miksei hän ole puhunut minulle. Laitoin Emmalle viestin että menen katsomaan vilman läpi, ja se oli fine Emmalle. En siis tietenkään katsonut mitään vilmaa, vaan kysyin Ollilta mikä on.

Minä: Et oo jutellu mulle. Mikä on?
Olli kirjoittaa....
Olli: Haen sut seuraavalla välkällä.

Ja siihen meidän keskustelu jäikin. Meinasin kertoa Emmalle asiasta, mutta muistin etten voi paljastaa suhdettamme Ollin kanssa.

"Olli, onko sinulla puhelin tunnilla?" Opettaja kysyi suutuspäissään. Olli katsoi opettajaamme Timoa ärsyyntyneenä. "Mä laitoin sille viestiä! Sen takia se katto." Puolustin. En tiedä oliko Olli katsonut sitä ennen puhelinta, mutta saisin ainakin hänet pelastettua tilanteesta. Olli katsoi minuun hymyillen. Hymyilin takaisin.

"Selvä, Kaunisvesi tuo sitten puhelimen tänne. Hae se koulun jälkeen minun luokasta." Timo sanoi. Haistakaa paska. "Mä kylläkin katoin sitä myös ennen." Olli sanoi. Naurahdin. "Jaa, no sitten molemmat tuo. Katsoimme toisiimme niinkuin olisimme repeämässä nauruun. Veimme puhelimet, ja istuuduttiin takaisin omille paikoille. Voihan helvetti.

Timeskip tunti loppuu
Kävelimme Emman kanssa pois luokasta. Valehtelin hänelle että pitäisi mennä vessaan, ja jätin hänet siihen. Olli hakisi minut tällä välkällä. Oletan että hänellä on joku Aleksi-kihelmöinti, ja tietää aina missä liikun. Ajatus saa minut naurahtamaan.

Tunnen otteen kädessäni, ja huomasin että Olli oli löytänyt minut. Hän vei meidät johonkin pieneen varastoon.

"Saataisko me olla täällä?" Kysyin. "Ei, mutta ei kiinnosta. Löysin tän paikan perjantaina." Olli kertoi. Nyökkäsin. Tuo astui minua lähemmäs ja otti minun vyötäröstä kiinni. Hetken tuijottelun jälkeen painoin huulemme yhteen. Varaston ovi avataan, ja erkaannumme toisistamme.

"Oi anteeksi!" Varastoon tullut siivooja pahoittelee. Kipitämme Ollin kanssa hänen ohitse häpeissämme.

"Toi oli noloo..." Sanoin Ollille, jonka posket oli edelleen kuin tomaatit.

"Voitsä nähä koulun jälkeen? Mä haluisin tehä jotain kahestaan. Ei voija koulussa olla varmaan normaalisti, vai voijaanko?" Kysyin. "No voidaanhan me hengata, mut kahden keskeinen aika on kaikista parasta. Etenkin kun Ollin pikku Allupallusta on kyse." Olli sanoi hymyillen ja nyrpisti nenää. Naurahdin. Olli oli ihanin henkilö kenet olin koskaan tavannut...

—————————————————
Jes vihdoin!🤠 Okei en tiiä ees onks siitä hirveen pitkä aika Millon viimeks julkasin tätä, mut tuntu et en oo pitkään aikaan.

Mun ajatukset on ollu vähän ton infinity kirjan aloituksessa yms, ja tein siihen jo 5 lukua valmiiks. Kauhee epäröinti sen kirjan suhteen kunnes päätin julkasta sen. :D

Only Us Two || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now