Olli
Mä en tiedä miksi tuo huumaava blondi on niin kiehtova. En oo koskaan tuntenu mitään tämmöstä. Jotenkin, heti kun näin hänet, tunsin jotain... Sanoisinko upeaa. Suutelin häntä bileissä, ja seuraavan kerran keinuilla koulussa. Tänään suutelin häntä kun olimme pullonpyöritystä, ja nyt nojaan hänen olkapäähänsä samalla kun hän silittelee kaulaani. Se rentouttaa, ETENKIN kun televisiossa pyörii aivan järkyttävä elokuva. Kuka tämmöistä haluaa katsoa? En minä! Ja Aleksi saa sitten luvan valvoa kanssani!Timeskip elokuva loppuu
Nousimme Aleksin kanssa lattialta. Aleksi katsoi huolestuneesti Emmaan, joka oli Joelin kainalossa. Joel oli ollut kuulemma ihastunut Emmaan ensimmäisestä luokasta asti, ja itseasiassa Joel kertoi että alkoi kiusaamaan Aleksia sen takia, koska oli Emman kanssa läheisiä, eli vaihtoivat pari sanaa päivässä. En sitten ollenkaan tajua tuon Joel Hokan logiikkaa..."Mikä tää nukkumajärjestys on?" Joonas kysyi. "Porukat tulee vasta ylihuomenna, ne on reissussa. Mä nukun omassa huoneessa, haluuks Emma tulla mun kaa?" Joel kysyi Emmalta. Hän näytti ahdistuneelta. Pitäisikö puolustaa? Ehkä. Tai siis piti puolustaa, mutta Niko tuli väliin ensin. "Joel oikeestaan, me sovittiin aikasemmin jo Emman kaa et nukutaan samas huonees."
Joel näytti pettyneeltä. Iskit silmäs väärään tyttöön. "Ei hätää Joel, mä ja Tommi voidaan nukkua sun kanssas!" Porko sanoi hymyillen. Joelia ei kyllä niinkään hymyilyttänyt. Ei saatana, joudutaanko me nukkuu Alen kaa Joelin paskasella sohvalla? Miten me kummatkin siihen ängetään? Ei me nyt päällekkäin siinä olla! Tai siis voitaisin hyvin ol-.... Mitä vittua Olli sä ajattelet."En mä halua nukkua sohvalla! Miten mä ja Ale siihen kahestaan mahuttais?" Sanoin ärtyneenä. "No te menette sitten... No vitustako minä tiedän" Joel sanoi kohauttaen olkiaan. "Eihä me ny päällekkäin voida olla!" Jatkoin. "Miksette? Tuntu ainaki tänään illalla et voisitte nuoleskella ja panna pienellä sohvalla ihan hyvin!" Joonas naurahti. Aleksi näytti järkyttyneeltä, mutta minä taas olin vihainen. Jos nuo pellet eivät ole hiljaa niin murhaan heidät... "Vittuako sössötätte, missä minä ja Aleksi nukutaan?" Kysyin ärtyneenä. "Nukutte vierashuoneessa. Se on alakerrassa." Tommi sanoi rauhallisesti. Kiitos Tommi!
Menimme siitä sitten suorilta tein alakertaan.
"Olli..." Aleksi sanoi hiukan arasti. Sydämeni tykytti tuhatta ja sataa. Katsoin Aleksiin pelokkaasti. "Mä vaan, kun siis. Ne... Siis mä kun... Ne suudelmat...." Aleksi vänkäsi. Istuuduin toiselle vuoteelle ja katsoin jalkojani. "Mitä ne merkkas sulle? Miks suutelit mua?" Aleksi kysyi. Sydäntä kiristi ja silmät alkoivat kostua. Räpyttelin kyyneleet pois silmistäni. Miksi tää on ees niin vaikeeta? Tottakai Aleksi on ihmeissään ku suutelen häntä aina vain yhtäkkiä... Mitä mä ees tunnen Aleksia kohtaan? En varmasti pidä häntä pelkkänä kaverina. Tai siis, Aleksi on erilainen. En oo koskaan tuntenu mitään tämmöstä. Vittu mä tosiaan pidän Aleksista... Mut mehän ollaan tunnettu vasta pari päivää? Ei se näin äkkiä tapahdu... Vai tapahtuuko? Vittuku ei tiiä näistä asioista mitään.
"Olli?" Havahduin Aleksin ääneen. "Aleksi mä... Mä oon pahoillani et oon suudellu sua. Se ei oo koskaan ollu mun tarkotus mut oot vaan jotenki... Erinlainen ku muut." Puhuin katse edelleen lattiassa. "Ei sun tarvii olla siitä pahoillas." Aleksi sanoi istuutuen vierelleni.
Uskaltauduin viimein katsomaan Aleksin meren sinisiin silmiin. Hän hymyili minulle. Painoin otsani tuon olkapäälle.
Voisin olla tässä ikuisuuden.————————————
Okei mun moti on aikalailla 📈📈📈📈
YOU ARE READING
Only Us Two || Oleksi x reade
FanfictionEn voinut sanoinkuvailla kuinka huumaava tuo brune poika oli. Tiesin heti, että tästä lukuvuodesta tulee mielenkiintoinen. Aleksi oli koko ikänsä asunut Vihdissä, mutta joutui muuttamaan Ouluun kun oli 9v. Aleksilla ei koskaan ole ollut parhaat ol...