Olli
Olin tunnilla. Mietin että voisin livistää tunnilta ja mennä Timon luokkaan hakemaan minun, ja MINUN poikaystäväni puhelimen.Katsoin kyllästyneenä kemian opettajaamme Saaraan. Tylsää. Tylsää. Tylsää. Sanoinko jo että on tylsää?
Sitäpaitsi Aleksikaan ei ollut tällä tunnilla, mutta Joonas oli. (A/n en muista enää millä luokilla nää oli, mut Joonas on nyt ainaki 9lk.) En tiiä miks yseilla ja kaseilla on sama tunti, mut ei oikeestaa haittaakkaa. Tänään olisi sitäpaitsi pelkkiä kirjatunteja. Saatanallista.
"Läksyksi sivut 44-49!" Saara kertoi. Haista vittu, en tee. Menimme pois luokasta Joonaksen kanssa.
"Ärsyttää ku teistä on tullu semmosii nössöjä! Ette kiusaa enää! Tai sä kiusasit yhen päivän, ja olit kuitenki mukana! Sä pehmensit muut!" Joonas änkytti. "No sori. Kannattaisko sun testata elämää, missä oot kiltti?" Ehdotin. "Emmätiiä. Ei houkuttele, mut aina voi testata! Hankin tyttöystävän, kohtelen sitä ku prinsessaa, mut saanko silti perseillä kylällä ja vetää röökii?" Joonas kysyi. "No ehkä. Riippuu mitä sun perseilyihin kuuluu." Sanoin. Joonas naurahti.
Menimme muitten luokse. Mietin että voisin hakea Aleksin ja Emman porukkaan, mutta en tiiä onko se ok muille.
"Voiks Emma ja Ale tulla meijän kaa?" Kysyin. "Joo!" Joel huudahti heti. Laitoin Aleksille viestiä, että tulee aulaan meidän kanssa, ja hetken päästä he jo tulivatkin.
Kaikki morjestivat ystävällisesti. Olen ylpeä että sain heidät pois Aleksin kimpusta. Etsiköön mielummin toinen uhri, ja mieluiten lopettaa koko jutun.
Katsoin Aleksia koko sen ajan kun olimme porukalla. Hän oli vain jotenkin jumalallinen näky.
Timeskip koulu loppuu
Olin menossa Aleksin kanssa meille. Olimme saaneet puhelimet takaisin, jotka olivat täynnä ilmoituksia."Jos mä oisin sieni, rakastaisitko mua silti?" Aleksi kysyi. Naurahdin. "Kaippa mä sua vielä rakastaisin, mut en vaan tiiä miten olisin rakastunut sieneen, tai ylipäätään tutustunut." Nauroin. "Voinko ottaa ton loukkauksena?" Tuo suloinen blondi kysyi. Käänsin katseeni häneen, jonka jälkeen katsoin ympärillemme. Ei ihmisiä, joten suutelin Aleksia.
"Sä oot aika söpö." Aleksi sanoi suudelman jälkeen. "Aika? Munhan pitäis olla hyperdyper söpö!" Sanoin mukamas loukkaantuneena. "Tiesitkö et me ollaan aika cringe pari?" Aleksi kysyi naurahtaen. Vitut ollaan. Me ollaa iha täydellinen pari.
"Ku siis. Mieti mitä me puhutaan. Me riidellään joka ikisestä asiasta." Aleksi sanoi naurahtaen loppuun. "No joo, ollaanhan me ehkä vähän. Alkaako cringettää jos teen näin?" Kysyin läpsäisten Aleksia takamukselle. "Ai!" Tuo huudahti. Naurahdin. Aleksi mulkaisi minua pienesti.
Timeskip Ollilla
"Läksyt!" Aleksi huudahti heti huoneeseeni päästyään. "Onks pakko?" Huokaisin. "En mä susta tiedä, mut kannattais ottaa niskasta kiinni ja yrittää panostaa kouluun." Aleksi sanoi. Joo, totta, mut en jaksa. "Tee sä läksyjä ja mä kyselen sulta jotain asioita." Ehdotin. Aleksi empi hetken, mutta suostui."Mikä sun lempiväri on?"
"Musta taiii tummansininen?"
"Mistä oot kotosin?"
"Nummelasta."
"Montako exää?"
"Mmm nolla."Nousin istumaan sängylleni ihmeissäni. NOLLA?! Aleksi katsoi minua hämillään tuolilta. "Ei kukaa oo koskaan tykänny musta. Paitsi no Emma." Aleksi kertoi. "Jaaha. Paljonko niitä läksyjä vielä on?" Kysyin.
"Ei paljoo." Aleksi vastasi.Timeskip ???
Aleksi sai tehtyä läksyt, ja päätimme katsoa elokuvan.Katsoimme jonkun tylsän teini draama sarjan, joka ei mua niinkään kiinnostanut. Oikeastaan, tuo blondi mun kainalossa. Se mua kiinnostaa.
Alan pyöritellä Aleksin hiuksia sormillani. Ne olivat vähän takkuiset, mutta mukavan tuntuiset. Painoin suukon Aleksin hiuksiin, ja aistin Aleksin hymyn hänen huulillaan.
————————————————
Jippii uus luku 🥳
Mp Benjaminin UMK biisi? (Vähä myöhäs)
YOU ARE READING
Only Us Two || Oleksi x reade
FanfictionEn voinut sanoinkuvailla kuinka huumaava tuo brune poika oli. Tiesin heti, että tästä lukuvuodesta tulee mielenkiintoinen. Aleksi oli koko ikänsä asunut Vihdissä, mutta joutui muuttamaan Ouluun kun oli 9v. Aleksilla ei koskaan ole ollut parhaat ol...