12.

165 15 0
                                    

Olli
Olimme menossa Aleksin kanssa Joelin luo. Siellä oli kuulemma kaikki muutkin, joten oletettavasti jäisimme sinne vielä pidemmäksikin aikaa. Olimme jutelleet jälleen Aleksin kanssa kaikista.

"Mä tiesin alusta lähtien et sussa on se homo viba!" Nauroin. Aleksi nyrpisti nenäänsä suloisesti. "Mitä jos mä sanoisin et olisi olliseksuaali?" Aleksi ryhtyi nauruun. Rupesin nauramaan enemmän. Aleksin kanssa tosiaan on helppo puhua. Rakastan häntä jo nyt, vaikka rupesimme seurustelemaan vasta. En osaa kyllä silti sanoa seksuaalisuudestani. Ehkä mäkin oon joku aleseksuaali. Naurahdin itsekseni.

Timeskip Joelilla
Aleksi
Koputimme oveen koska ovi oli edelleen lukossa. Joel tuli avaamaan oven. "Siis mitä vittua mikä keissi. Oltiin iha helvetin huolissaa!" Joel sanoi heti. En usko että Joel musta olis huolissaan, vaan Ollista. Sitäpaitsi en ees tienny et Joel Hokka vois olla tommonen. Siis... Niinku huolehtivainen. "Joo no lähettiin vähän ehkä yökävelylle..." Olli sanoi niskaansa. Menimme sisälle.

Emma tuli suoraan halaamaan mua. "Miten sä kehtaat jättää mut!" Hän tiuskaisi. Ei Emma ollut vihainen, säikähti ehkä, mutta hänellä oli Niko. "Sori..." Huokaisin halaten häntä takaisin.

Timeskip ???
Joel ja Olli oli viemässä jälleen minua ja Emmaa Emmalle. Minä Ollin kyydissä, ja Emma Joelin. Pidin tiukasti Ollista kiinni, ja olin painanut kypäräni tuon olkapäälle. Tämä saattoi näyttää oudolta, mutta ainakaan se ei tuntunut.

***
Pääsimme Emmalle. Hyppäsin mopon kyydistä pois ja vetäisin kypärän pois päästäni ojentaen sen Ollille. Olli vetäisi vielä kypärän pois. Katsoin häntä kummaksuen. Olli katsoi vielä tielle ennenkuin suuteli minua huulille. Vastasin suudelmaan. Emma ja Joel oli jäljessä meistä, ja lopetimme suudelman vasta kun nuo pääsivät pihalle. Hymyilin Ollille, ja hän hymyili minulle. Emma ja Joel tulivat. Emma lähti äkkiä pois Joelin kyydistä ja vetäisi kypärän pois päästä. Hölkkäsin noiden kahden luo.

"Ootteko edelleen mun kiusaajia?" Kysyin ehkä maailman typerimmän kysymyksen. "Always, pikku skidi." Joel sanoi ja kurvasi pois pihasta lähettäen Emmalle lentosuukon. Katsoin Olliin hymyillen kun hän kiskaisi kypärän päähän. Hän heilautti kättä minulle (ja Emmalle), sekä lähti itsekin pois.

Only Us Two || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now