6.

238 14 0
                                    

Aleksi
Säikähdin Ollin sanoja. Miten niin hänellä olisi asiaa minulle? "Öö oot sen kiusaaja? Miks mä antaisin päästää Aleksin sun kanssa?" Emma sanoo katsoen häntä halveksivasti. "Mis vaiheessa mä oon kiusannu Alee?" Olli puolustaa nostaen kulmakarvojaan. Emma käänsi katseensa minuun. "Ihan sama mulle!" Sanoin nostaen käteni ylös. "No käyks sit et meen mun kavereitten kaa?" Emma kysyy. Nyökytin päätäni.

Emma lähti ja istuimme Ollin kanssa nyt samoilla keinuilla missä istuimme Emman kanssa hetki sitten. "Tottelitko mua vai rikoitko sääntöjä?" Olli kysyy katsoen metsään joka edessämme on. Tai siis meidän koulu on metsän vieressä. "Et päätä kenen kaa saan seurustella ja kenen kaa en" Sanoin tuijottaen kengän kärkiäni. "Eli rikoit sääntöjä." Olli sanoo. "Millon mä niin sanoin?" Sanoin pyörätttäen silmiäni. Olli käänsi katseensa minuun. Tein samoin. Meille tuli noin 2 sekunnin katsekontakti kunnes tunnen tuon huulet omillani. Jäykistyn. Hetken päästä kuitenkin rentoutan kasvoni ja kroppani, sekä vastaan suudelmaan.

Olli irrottautuu suudelmasta. Pysymme aivan hiljaa. Olli sivelee poskeani ja katoaa koulun sisälle. Juuri sillä hetkellä kellot soivat. Mitä toi oli? Oliko toi varmasti Olli?

Nousin keinulta ka lähdin ovia kohden.

Timeskip koulu loppuu
Astuin koulun ovista Emman kanssa. "Suostutko nyt kertoo mitä Ollin kaa sillon tapahtu?" Emma kysyy. "En." Vastaan päättäväisesti.

"Aleksi!!!" Kuuluu samalla sekunnilla takaamme. Käännyn katsomaan henkilö. Se henkilö oli Olli. Olli juoksee meidät kiinni. "Öh hei!" Moikkaisen. "No moi! Ootko tulos sinne Joelille?" Joel kysyy irrottamatta katsettaan minusta. Katsahdan Emmaa. Hän näyttää epävarmalta. Ymmärrän jos Emmaa ahdistaa. Joel on ahdistava, ja Joel on iskenyt silmänsä Emmaan. En tiedä edes missä vaiheessa meistä tuli kunnolla kavereita, mutta ihan kivaahan se on varmaan.

"Kyl me tullaan." Emma sanoo. "Nice! Tulkaa viimestää kuudeks." Olli sanoo. Vilkaisen vielä Ollia jonka jälkeen jatkamme Emman kanssa kävelyä heille.

-sanoja +300-
No joo hehe. Vähän tylsä luku? Onko?

Only Us Two || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now