4.

270 15 0
                                    

Aleksi
Miksi menin tuonne? Vihaan mun elämää tällä hetkellä enemmän kun mitään muuta. "Oota!" Kuulen tutun äänen takaani. Käännän katseeni henkilöön. "Olli?" Sanon ihmetellen. Katsoin Ollia suoraan silmiin. Hänellä on kauniit silmät. "Mitä asiaa" Kysyn hetken mietiskelyn jälkeen. "Muista et jos hiiskautat tästä kenellekään, tuun tappaa sut" Olli uhkailee. Aikamoine... Meinaa tappaa mut näköjää. "Hiiskautan mistä?" Kysyn ihmetellen ennenkuin tunnen tuon huulet omillani..

En tiedä miksi en vetäydy suudelmasta. Ollilla on ihanan pehmeät huulet. Vastaan hetken kuluttua suudelmaan. Tuntuu oudolta. Onko nyt varmasti tuossa Olli?

Olli vetäytyy hetken päästä suudelmasta. "Mitä sä Olli haluut multa?" Kysyn hämilläni. "Mä en tiedä. Mä en ees tunne sua." Olli sanoo hiljaa. Lähdin kävelemään pikaisesti kotiin päin. Mitä vittua tapahtui? Voisiko joku selittää? Mä suutelin puoli tuntematonta, ja käytännössä mun kiusaajaa. Wtf?

Timeskip maanantaina
Heräsin äitini mekkalointiin. Katsahdin kelloa jotka näytti mukavat 4.55. Jumala miten hän jaksaa herätä näin aikaisin! Istahdin sängylleni. Tänään pitäisi nähdä Ollia... "Aleksi!" Kuulen äitini huudon alakerrasta. "No?!" Huudahdan takaisin. "Tule ottamaan nää sun vaatteesi!" Tuo huudahtaa. "Joojoo!" Vastaan.

Tepastelen yövaatteeni päällä alakertaan. "Tossa pinnassa on sun" äiti sanoo osoittaen yhtä pinkkaa. Nappaan siitä vaatteeni ja lähden takaisin yläkertaan.

Puen päälleni harmaat housut sekä valkoisen paidan. Sukiksi laitan valkoiset Niken sukat.

Timeskip koululle
Odottelin eräisellä penkillä että kello olisi tasan 9. En jaksa mennä vielä sisälle, kuitenki törmäisin siellä niihin tanopäihin. "Moi!" Kuulen tutun äänen. Emman siis. "Aa heh moi" Katsahdan häneen. "Heips" huokaisen. "Kaikki ok?" Emma kysyy. "Juu on. Mä vaan mietin eilistä ja sitä meijän... Pusua?" Sanoin mutisten. "Pusua? Pussattiinks me?! Voi vittu mä olin kännissä!" Emma nauroi. Nauroin siinä jotain feikki nauruani ettei tilanne olisi liian outo ja kiusallinen. "No hei anteeks siitä. Uskon et olit hyvä pussaa!" Emma sanoo moiskauttaen suukon poskelleni. Oliko pakko?

"Moro mitä horo!" Tuo samainen poikaporukka astelee sisältä. Tanopäät siis. "Ootte ihan tylsiä" Emma ähisee. Katsahdan Olliin joka katsoo minua terävällä katseella. "Sä oot Emma tylsä" Porko tiuskaisee. "Ei se mun mielestä oo" Joel sanoo. "Little man on saanu nyt sit oikee ystävän." Tommi sanoo. Käännän katseeni nyt häneen mutta käännän sen äkkiä kengän kärkiini. "Mitä vittua lottootte painukaa jo vittuun siitä" Emma tiuskaisee. Nousen penkiltä ja lähden sisälle. Tunti olisi muutenkin alkanut pian...

-sanoja +365-
Juu tuli vähän ehkä taukoo. Anteeks etten ilmottanu, motivaatio on vähän hukas. Tää käyttäjä on ollu mulla kohta vuoden!

Only Us Two || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now