16.

159 15 2
                                    

Olli
Aleksi ja Emma oli juuri lähtenyt kahdestaan jonnekkin. Emma vaikutti vähän alakuloiselta. Päätin kysyä asiasta Nikolta, jos hän sattuisi tietämään.

"Mikä Emmalla on?" Kysyin Nikolta. "Sain sen ehkä paksuks." Niko kertoi suoraan raapien niskaansa. Järkytyin suuresti. "Niin että mitä?!" Huudahdin. "Shh! Saatana ei tarvii huutaa. Se oli vahinko! Mä lupaan." Niko sanoi. "Niko mitä helvettiä?! Ehkäsy?" Kysyin. "No Emma voi vaa hakee niitä jotai pillereitä tai jotai." Niko sanoi. "Emmalla on silti riski raskaudelle." Sanoin. "No voi vittu tehkööt abortin sitte. Mä en halua mitää penskaa vielä." Niko sanoi ärtyneesti. "Vittu osaat olla sitte vitun tyhmä." Sanoin.

Aleksi
Olimme Emman kanssa jossakin koulun syrjäisellä käytävällä. Suunnittelimme lintsaamista.

"Miten mä kerron mun äitille ja iskälle?" Emma kysyi. "Älä mieti sitä." Sanoin. "Mua Aleksi pelottaa! En voi sille mitään." Emma sanoi. Silitin hänen käsivartta. "Kaikki järjestyy kyllä." Lohdutin.

Päätimme lopulta lähteä pois koulusta. Menimme Emmalle.

Timeskip Emmalla
Makoilimme Emman sängyllä. Emma selitti mulle koko ajan jotain siitä raskaudesta, ja kerkes jo suunnitella tulevaisuuden häät ja ristiäiset. Yhtäkkiä Emma on saanut päähänsä että aikoo pitää lapsen, ja haluaisi jo synnyttää. Äkkiä se mieli vaihtu.

"Mikä sen nimi tulis olee?" Kysyin etten olisi ihan tylsä enkä puhuisi mitään. "Aleksi junior" Emma vastasi sarkastisesti. Naurahdin. "Mä kannatan!" Sanoin. Oon ihan iloinen jos Emmaa ei niin haittaa jos se on raskaana.

"Petytkö jos et oo raskaana?" Kysyin. "Todellakin! Kelaa ny kuin cool olla teini äiti! Ei juma! Toivottavasti Mul tulee jotai raskauden oireita pikku hiljaa." Emma selitti innoissaan. "No joo. Mitä jos Niko ei haluu lasta?" Kysyin. "No sithän se ois vielä coolimpaa! Se lapsi ois mun paras kaveri." Emma sanoi. "Mut se ei haittaa jos se haluu lapsen?" Kysyin "Ei tietenkää! Kaikki käy!" Emma sanoi. Nyökäytin päätä. "Se on sitä paitsi aika selvää että oon raskaana! Harrastettiin seksiä ilman ehkäsyä ja sillee!" Emma selitti. Mutisin vain jotain vastaukseksi.

Timeskip ???
Olin jo lähtenyt pois Emmalta. Olis varman vähän seliteltävää isille ja äitille. Etenkin isille.

Avasin oven ja isi tuli heti ovelle vihaisen näköisenä. "Miksi et ollut koulussa?" Iskä aloitti vihaisena. "Anteeks oikeesti. Emma on raskaana ku yks Niko sai sen paksuks nii tuin vaa sitä." Kerroin totuudenmukaisesti. "Vai että joku Emma raskaana." Iskä sanoi puuskahtaen. Kyllä iskä on ihan chilli
Jätkä välillä, mut se saattaa suuttuu tosi tosi helposti. "Okei no hyväksyn ton. Tuuhan nii otetaan jääkaapista jotain ruokaa. Vai haluuks et tilaan pizzaa?" Iskä kysyi. "Joo pizza vois kelvata!" Sanoin. "Tilaan meille puokkii äijän pizzan!" Iskä sanoi möreällä äänellä. Kipitin yläkertaan ja menin makoilemaan sängylleni.

Viestittelin Ollille.

Olluska😘😘
Olli: Moi 'rakas'😛
Minä: No hei hanipööpöö
Olli: Mites Emma? Kuulin Nikolta mitä tapahtu
Minä: Sai päähä et aikoo pitää sen ja on itseasiassa ihan innoissaan siitä.
Olli: Oho. Niko on 100% varma et Emman PITÄÄ tehä abortti
Minä: Noh Emmanhan päätös se on. Katotaa
Olli: No joo. Nähään rakas❤️
Minä: Nähää❤️❤️❤️❤️ pusnus

-sanoja 499-
Herttinen kui pitkä tauko tästäki kirjasta.😭

Only Us Two || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now