10.

194 16 1
                                    

Aleksi
Aloimme laittamaan Ollin kanssa petivaatteita.
Käännyin toisinpäin kun Olli vaihtoi vaatteet, ja samoin teki Olli, kun minä vaihdoin vaatteet. Mullahan ei olis ollut ongelmaa riisuuntua suoraan hänen edessään kun hän näkee, mutta en hänestä tiedä.

Vierashuone oli aika tilava. Molemmilla seinillä oli sängyt. Olisin toisaalta halunnut nukkua Ollin kanssa parisängyssä, mutta miten vaan.

"Miten ajattelin saada unta jos katottiin just tommonen ihan hirveä kauhuelokuva." Olli sanoi lösähtäen omalle sängylle. "Kello on vasta 1:00, ei meillä tässä kiire nukkumaan oo." Naurahdin. Okei mitä vittua Ale sulla on kauheen likanen mieli.... Olli naurahti. "Mitä meijän pitäs tehä?" Olli kysyi. "Emmä tiiä. Jutellaan?" Sanoin kohauttaen olkiani. "Pannaan mielummin." Olli sanoi. Säikähdin ensin, kunnes näin Ollin sarkastisen ilmeen. "Mennää yökävelylle!" Olli hihkaisi. "Mitä? Mehän ollaan jo yövaatteissa!" Säikähdin, jälleen kerran.

Päälläni oli musta t-paita ja semmoiset pyjama housut. Ollilla oli valkoinen huppari ja mustat shortsit. "Noniin Ale! Hopihopi, ei tässä koko yötä oo aikaa oottaa!" Olli nousi sängyltä ja nappasi kädestäni kiinni vetäen minut ylös. "Sä oot sitten hullu." Naurahdin.

Menimme ulos jossa oli vielä kirkasta. Tai ei kesällä oikeastaan missään vaiheessa tule pimeää. Lasketaanko enää elokuu edes kesäksi?

"Minne me ees mennään?" Kysyin. "Jonnekin. En tiiä näit paikkoi niin hyvin. Kerro sä." Olli sanoi katsoen minuun. Hän nappasi kädestäni kiinni ja kuljimme käsikkäin tyhjää tietä pitkin.
"Mennään jalkapallokentälle." Sanoin katsellen tiehen. "Selvä, missä se on?" Olli kysyi.

Lähdin kuljettamaan Ollia jalkapallokentän luo pitäen häntä tiukasti kädestä. Pian olimmekin jo määränpäässä.

"Mitä me täällä?" Olli kysyi. "Venaa." Vastasin ja jätin hetkeksi Ollin yksin kentälle. Hain pallon jostain varastosta mikä ei ollut koskaan lukossa. Menin takaisin Ollin luo.
"Ei Aleksi ei!" Olli änkytti. Kohautin olkiani.

Aloitimme Ollin kanssa pelkällä syöttelyllä, jonka jälkeen Olli sai vetää rankkareita minun ollessa maalissa. (A/n en tiiä sit mitään jalkapallosta😭) Aloimme pelaamaan leikkimielisesti.

Repesin nauruun kun Olli liukastui palloon kun astui vahingossa sen päälle. Hän lennähti hienossa kaaressa selälleen.

Kun sain hillittyä nauruni, menin maassa makaavan Ollin luokse. "Sattuuko?" Kysyin ja ojensin käteni. Olli tarttui kädestäni mutta vetäisi minut hänen päällensä. Katsoimme toisiamme suoraan silmiin. Suutelin tällä kertaa Ollia. Olli oli ollut aina se joka suuteli ensimmäisenä.

Olli vastasi suudelmaan joka sai minut rentoutumaan.
Irtaannuimme kummatkin toisistamme koska happi meinasi loppua. Nousimme ylös.

"Onks tänään perjantai?" Olli kysyi nykäisten paitaansa paremmin. "On joo." Vastasin hymyillen.

Kello oli jo 4:44 ja päätimme lähteä takaisin Joelille. Juttelimme niitä näitä matkalla kotiin. Olin miettinyt mitä minun ja Ollin välillä oikein oli. Olimme enemmän kuin kavereita. Tottakai mä sen tiesin, mutta tuleeks meistä koskaan mitään?

"Kuunteletko sä?" Havahduin Ollin ääneen. "Joo, tai. No en. Mua vaa mietityttää yks asia..." Kerroin napsutellen sormiani hiljaisesti. Olli loi kysyvän katseen merkiksi että kertoisin. "Mitä me ollaan?" Kysyin kääntäen katseen Olliin. Olli katsoi minuun päin. Hän käänsi kuitenkin katseen pois. "En voi valehdella ikuisesti itelleni että oon täys hetero. Heti kun mä näin sut niin tunsin jotain mitä en oo ennen tuntenu. Pistät mun pään ihan sekaisin. Tunnen kauheeta mustasukkasuuden tunnetta kun oot Emman kaa, ja jokanen sun kosketus saa mulle kylmiäväreitä..." Olli kertoi. Vau... Osaisimpa itsekin kertoa noin suoraan.
"Mä tykkään susta Aleksi. Ihan liikaa." Olli sanoi kääntäen katseensa minuun. Miten vitussa ehin ihastua Olliin about viikossa?!
"Mäkin tykkään susta..." Vastasin arasti. Olli hymyili minulle ja suukotti poskeani.

—————————————
Huomasin vasta nyt et nää onki tuntenu toisensa jo viikon😭

Only Us Two || Oleksi x readeWhere stories live. Discover now