33. New partner

976 61 4
                                    

Harry Fox_ie01

Louis TPWK-writer

Dneska je Harry ve škole, ale po obědě ho vyzvedávám a jedeme spolu k doktorovi na větší prohlídku. Minulý týden byl i na krvi a měl by se dozvědět výsledky. Byl z toho ráno celý nesvůj, ale do školy musel a já do práce.

„Pane Tomlinsone, je tu pan Horan," nakoukne do mé kanceláře Maya. „Výborně ať jde dovnitř." Další důležitý krok, který musím udělat.
Niall s úsměvem na tváři vejde dovnitř. „Ahoj, chtěl jsi semnou mluvit?" „Pojď sedni si." Ukážu mu na pohovku. Ještě vykouknu ze dveří na Mayu.
„Prosím dvě kávy a aby nás nikdo nerušil." Maya přikývne a jde nám připravit kávu, vracím se zpět k Niallovi.
„Tohle vypadá na vážný rozhovor, jak moc se mám bát?" zeptá se zvědavě. „A ty jsi něco provedl, že se bojíš?" Založím si ruce na hrudi a dívám se na něj.
„Ne." „Tak vidíš."

Maya vejde s kávou. Před Nialla postaví cappuccino a přede mne velkou černou. Oba se lehce napijeme, odložím hrnek.
„Nialle o tomhle kroku, už přemýšlím nějaký čas a současná situace mě v tom jenom utvrdila." „Ty mě chceš vyrazit, že jo!" vyhrkne nevěřícně?
„Co? Ne! Jak jsi na tohle sakra přišel," mračí se na něj. „Věštění?" zkusí to. Od srdce se zasměju.
„Tak se pleteš. Chci ti nabídnout partnerství, ty cvoku." Niallovi zaskočí káva a rozkašle se.
„Co prosím?" vyhrkne nevěřícně, ,,to myslíš vážně?" Oči mu málem vypadnou z důlků.
„Myslím," zvednu se a dojdu ke stolu, kde je připravená smlouva. Sednu si zpět a dám ji před Nialla. „Vezmi si ji a pořádně pročti." Niall si ji převezme a začte se. „Já nikdy jsem v něco takové ani nedoufal. Kde máš propisku nemám si co rozmýšlet."

„Ty a ta tvoje nedůvěra v sebe, zapracuj na tom. Jsi výborný právník Nialle a o tomhle kroku, už opravdu nějakou dobu uvažuju. Přiznám se ti, že Harryho těhotenství mě v tom utvrdilo. Až se to malé narodí nebudu se moct firmě věnovat naplno. A ty bys ji tak jako tak dostal na starosti, tak proč to neudělat oficiální?" pozvednu obočí. „Děkuji, děkuji," skočí mi kolem krku. Se smíchem ho obejmu.
„Za měsíc je Velikonoční firemní večírek, tam to oznámím veřejně."
Oba se po další půl hodině vracíme ke své práci, kdy já to kolem poledne balím a jedu vyzvednout Harryho.

„Ahoj Princezno," pozdravím ho a přitáhnu si ho k sobě do polibku, když si s úsměvem sedá do mého auta. „Jak ti je?" zeptám se. Ráno nebylo Harrymu zrovna dvakrát dobře, měl z toho dneška nervy. Zvracel a odmítnul snídani.
„Už dobrý Lou," usměje se na mě. Vím, jak moc ho trápí, že nemusí být všechno v pořádku s jeho nemocí, ale snažíme se to neřešit a brát to tak jak to přichází.
Harry si zapíná pás a já se rozjedu směr nemocnice.

Zastavíme u nemocnice a společně jdeme dovnitř. V čekárně nikdo není, i tak ale deset minut čekáme, což mě dělá dost nervózním. ,,Princezno nekousej si ten ret." Zavrčí Louis vedle mě a ret mi vysvobodí ze zubu. ,,Promiň jsem nervózní." Povzdechnu si a opřu si hlavu o jeho rameno. ,,Bude to v pořádku." Šeptne a dá mi pusu do vlasů.

,,Harry Styles." Vykoukne sestra. ,,Pojďte." Usměje se. Společně s Louisem vejdeme do ordinace. ,,Dobrý den, jsem doktor Harris."
,,Louis Tomlinson." Potřebou si rukou. ,,Tak Harry sedni si, nejdřív vám řeknu výsledky." Pokyne k židlím před svým stolem.

Big Vanilla LattéKde žijí příběhy. Začni objevovat