19. Daisy

882 59 6
                                    

Louis TPWK-writer

Harry Fox_ie01


Leden začal strašně hekticky, jakmile jsme se vrátili od Louisových rodičů nezastavili jsme se. Mě začalo období zkoušek, navíc dopisuju práci za pochodu, chodím do firmy na brigádu. Louis na tom není o moc lépe. Nový případ mu dává zabrat, s Niallem na tom pracují a už mají první výsledky, tedy ví kdy bude první slyšení u soudu. To ovšem bude jen o tom zda se případ znovu otevře. A proti nim nestojí nikdo jiný než Daniel. Ani jsem neměl čas nad tím pořádně nadávat. Louis mě do případu zapojuje taky a vypadá to že s nimi půjdu i k soudu. Jsem za to rád, protože to je velký případ, problematický a hodně sledovaný. Prostě něco k čemu se právník nemusí za celý život ani dostat.

V Londýně je stále zima i tak jsem dnes vytáhl koženou černou sukni se zlatým páskem, černé punčochy, černý rolák a chlupatou bundičku do pasu. Akorát ze školy mířím do firmy. Dnes jsem si obhájil svou práci, mám z toho dobrý pocit. Ještě tři zkoušky a budu mít zase na chvíli klid. Ve Starbucks se stavím pro své vanilkové latté a vezmu si i muffin. Poslední dobou nějak nestíhám jíst. Ve firmě je celkem šrumec, propletu se mezi lidmi k Niallovi do kanceláře.

,,Ahoj Nialle." odložím tašku i bundu. Niall se hrbí nad nějakými papíry. ,,Ahoj Hazz." nepřítomně pozdraví. Dojdu k němu a nahlédnu mu přes rameno. ,,Co to je?" Nějak z toho nejsem moudrý. ,,Daniel podal žádost na pozastavení případu, čekali jsme že to udělá. Je teď u Louise a jedná s ním." Otáčí Niall nepřítomně stranu. ,,Cože? On je tady?" vyjeknu až sebou Ni cukne. ,,No jo, teď jsem to...aha. Neboj, Louis nikdy nikoho nepodvedl a pochybuju že by tebe vyměnil za někoho jako je Daniel." usměje se Niall. Neuklidní mě. Jenže tam nemohu vtrhnout jen tak. Posadím se na židli a zadívám se na Nialla. ,,Prý jsi byl včera s Liamem na večeři." nadhodím jako by nic. ,,Jo, šly jsme si sednou do té nové italské restaurace. Je to poprvé co jsme od našeho rozchodu někde byli a bylo to fajn, myslím že můžeme zůstat přáteli." Jsem rád, že spolu dokážou komunikovat. Mrzelo by mě kdyby spolu nemluvili už jen,  proto že je Niall nejlepší kamarád Louise a Liam zase můj. ,,To je fajn. Nebylo to trapné nebo tak?"
,,Ne, opravdu to bylo fajn. Myslím, že takhle jsme měli začít. Pořád je mezi námi nějaká chemie, ale shodli jsme se, že na vztah společně nejsme připraveni. Prostě to nejde. A takhle se mi to líbí možná i víc." Odkývám to Niallovi, tohle ukáže až čas. ,,Omlouvám se, že ruším." nakoukne do kanceláře Chloe. ,,Harry, pan Tomlinson se po tobě ptá. Máš jít k němu." Zaculím se a hned vyskočím ze židle. ,,Nespěchej." houkne na mě Niall.

Spěchám co nejméně nápadně za Louisem, ve výtahu netrpělivě podupávám nohou. Jen co se výtah otevře stojím tváří v tvář Danielovi. ,,A tady jsi. Někdo má průser." ušklíbne se. ,,Co to meleš?" Nechápu o čem mluví.
,,Nevíš. No Louis taky nevěděl. Měl by jsi si lépe hlídat své soukromí, zvlášť když nechceš aby o něm věděl tvůj přítel." Nastoupí do výtahu, když já vystoupím. ,,Jaké soukromí?" opravdu nevím o čem mluví. ,,Sedmikráska23" řekne jen s úsměvem, když se výtah zavírá. Strnu. Sakra, na to jsem zapomněl. Úplně mi to už vypadlo z hlavy. Jak to Daniel vyčmuchal? Ale, nemám se přeci čeho bát. Není to nic hrozného a dělá to teď skoro každý. I slavní. Tak přeci. Se srdcem až v krku se rozejdu k Louisovi. Zarazí mě, když tady nevidím ani Mayu. Šla něco vyřídit? Louis ji poslal pryč? Zaklepu a nakouknu dovnitř. ,,Lou?" vejdu a zavřu za sebou dveře. Louis stojí zády ke mě a dívá se na Londýn.

Ten případ je pro zlost. Média se o něj zajímají víc, než jsem si myslel. A nejen o případ i já s Harrym se objevujeme na titulních stránkách. Což mě dost vytáčí.
Akorát se probírám papíry k soudu, když mi do kanceláře vtrhne Daniel.
„Pane Ebsteyn, tam nemůžete, musím vás ohlásit," vtrne za ním značně rozladěná Maya. Daniel se postaví a strčí si ruce do kapes. S povzdechem odkládám papíry stranou.
„Mayo, to je v pořádku. Já to vyřídím a příště pan Ebsteyn počká, že?" Věnuji mi přísný pohled. Jenom protočí očima, ale kývne. Maya opouští kancelář.

Big Vanilla LattéKde žijí příběhy. Začni objevovat