8. Corden farm

1.1K 60 13
                                    

Louis TPWK-writer

Harry Fox_ie01

Z Londýna vyjedeme během půl hodiny, cesty jsou volné při sobotě ráno a jakmile opustíme město jde vidět jak si Louis jízdu užívá. Nejede nijak rychle, ale i tak má spokojený úsměv na tváři. Aspoň myslím že to je z jízdy. Po cestě spolu zpíváme a Louis se směje když se pokouším i tancovat. Po týdnu se znovu cítím skvěle, uvolněně, jako by všechny starosti zůstali za námi. Nevím jak to bude v pondělí ráno, ale teď si chci užít to jak to je.

O hodinu později zastavujeme před farmou. S Louisem vystupujeme, vezmeme si tašky, respektive Louis bere naše tašky a mě nechá jen mou kabelku, vezme mě za ruku a vede dál. V dálce je vidět pastva a na ní koně, pod nohama se nám začne motat černá kočka a v dálce k nám žene pes. ,,Ty jsi roztomilá." čupnu si, abych kočku pohladit. Hlavičku hned natlačí do mé dlaně.

 ,,Ahoj Jamesi." ,,Ahoj Lou." Postavím se a podívám se na muže, který k nám přichází. Povytáhnu obočí nad tím, že má kostkovanou košili a klobouk, opravdu jako farmář.
 ,,No teda Louisi, když jsi psal že s někým přijedeš čekal jsem kluka. Jsi ten poslední u koho bych čekal ženu." Usmívá se muž, když Louise objímá. Louis se zasměje a když ho pustí, obejme mě kolem pasu. ,,Princezno, to je James můj opravdu dobrý kamarád, Jamesi to je Harry Styles, můj přítel." Jamesovi zamrzne úsměv na tváři a prohlíží si mě. Z mého obličeje sjede na má prsa. Zachichotám se a natáhnu k němu ruku. ,,Těší mě Jamesi." Váhavě ruku přijme a potřese mi s ní.

 ,,Taky mě těší. Páni, takže... budu za hrubého ale zeptám se. Jak, jak je to možné?" Zasměju se, protože tohle je naprosto běžná reakce. ,,Hormonální nerovnováha. Všechno je pravé a přírodní." Pyšně kývnu. ,,Je úžasný že." usmívá se Louis a dává mi pusu na spánek. ,,Souhlasil bych, ale jsi majetnický bastard takže. Ukážu vám pokoj." James bere jednu z tašek a vede nás do velkého domu. Dostaneme krásný pokoj v patře i s balkonem a koupelnou. James nás nechává o samotě, s tím že je za chvíli oběd a odpoledne můžeme na vyjížďku.

Jen co se za ním zavřou dveře otočím se na Louise. ,,Takže přítel?" Dojde ke mě, chytne mě za boky a přitiskne na své tělo. ,,Přítel." vydechne na mé rty, po kterých přejede jazykem. Nejspíš načeká mou reakci, protože sebou trochu škubne, já ale vypísknu a obejmu ho kolem krku. Louis se zasměje, ruce dá kolem mého pasu a obejme mě nazpátek. ,,Jsi šťastný?" ujišťuje se, je to roztomilé. Odtáhnu se na pár centimetrů a políbím ho. ,,Jsem šťastný."

Moje princezna je zpět.
Udělán dva kroky vzad a přitlačím ho na dveře. Náruživě líbám jeho rty, chytím jeho zadeček, nadzvednu, ihned mi obmotává nohy kolem pasu. Jazykem lehce zatlačím na jeho rty a žádám o vstup, který mi je umožněn.
Po chvíli se odtáhnu a svoje čelo opřu o to Harryho.
„Tak moc jsi mi chyběl, Princezno." „Ty mě taky," vydechne a zářivě se usměje
„Večer, teďka se pojďme převléknout na oběd a vyrazíme na projížďku." Kousek odstoupím a pustím Harryho na zem.
Oba se rozejdeme k zavazadlům. Těch pár kousků, co máme si vyndáme do skříně. Tedy já mám pár kousků, Harry už toho má trošku víc. Dá si i velkou taštičku do koupelny. S úsměvem a kroucením hlavy ho pozoruji.

Už převlečení se vydáme dolů na oběd. James nás čeká pod schody, aby se k nám přidal.
Sedám ke stolu. Jamesova žena Julia přinese oběd.
„Ahoj Juli," stoupnu si a líbnu jí na tváře. „Ahoj Louisi, kohopak to máš s sebou," se zájmem si prohlíží Harryho, který se oblékl do béžové teplákové soupravy. To by ale nebyl Harry, aby v tom nevypadal k nakousnutí.
„Harry Styles, můj přítel," Hrdě ho představím i Julii. „Moc mě těší Harry, jsem Julia, Jamesova žena," podá mu ruku. Harry se zvedne a její ruku přijme. „Rád tě poznávám," usmívá se.
Opět si sedáme a dáme se do jídla.

Big Vanilla LattéKde žijí příběhy. Začni objevovat