58. The day before

579 51 1
                                    

Harry Fox_ie01

Louis TPWK-writer


Zavírám kufr svého auta naloženého až po strop. Lotti s Fizzy nesou vaky s šaty a dávají je k sobě do auta. Lottie přijela s Fizzy včera, aby nám pomohla převézt některé věci, k nám do auta by se vše prostě nevešlo, když tam musíme dát i kočárek, postýlku a další věci pro Timiho. Už teď je mi jasné že později se s tímhle autem budeme muset rozloučit a pořídit větší. Harry akorát přináší Timiho.
„Připoutám ho, ještě jednou prosím zkontroluj jestli máme vše." Přebírám si Bambulku a líbnu Harryho. Ten se ještě s úsměvem vrací do domu a vše snad po sté prochází.

„Klid bráško, na všechno jsme dohlédli a zařídili," dá mi ruku na rameno Lottie. Snažím se působit klidně, stačí, že velký stresař je Harry.
„Slyšela jsem ráno Harryho zvracet," povzdechne si.

„Poslední dva dny, to je stresem," vysvětlím jí to.

„Takže není těhotný? Posledně to taky měl být stres?" Pozvedne své dokonalé obočí.
„Ne Lott, to opravdu není. Měla jsi ho zažít o zkouškovým, zvracel každé ráno celých čtrnáct dní. Málem si šel koupit test," usměju se na ni. Jenom mi to odkýve, protože se ve dveřích objeví Harry s Fizzy v patách.
„Měli bychom mít vše, ale toho divného pocitu, že jsme něco zapomněli se nemůžu zbavit," povzdechne si.

Nasedáme tedy všichni do aut. Timi by měl usnout, vždycky plánujeme cesty na jeho spánek, jsou tak pro nás méně stresující. I když poslední jízda k našim byla za test, zrovna mu lezli zoubky a prostě pofňukával. Harry to v půlce cesty vzdal a pustil mu pohádku na mobilu. Můj návrh o tom koupit dvd do auta na dlouhé cesty zatím zamítl, takže čekám kdy povolí. Vyjíždíme jako první s Lottie v zádech.
„Připravený Princezno?" usměju se na Harryho a pohladím ho po stehně.
„Jako nikdy," vydechne a stiskne mi ruku.

Jak jsme předpokládali Timi to zalomil už v Londýně. Díky bohu. Představa jak bude hodinu kňourat. No nebylo by to ideální navíc by byl pak protivný.
,,Pět minut lásko." Usmívá se Lou.
,,Já vím." Tak strašně moc se těším a tak strašně moc mě to stresuje. Za dva dny si vezmu Louise. Nemohu tomu uvěřit. Kdyby mi tohle někdo řekl před rokem. Jedno vanilkové latte.
,,Usmíváš se."
,,Ano, jsem šťastný. Podívej co udělalo jedno vanilkové latté." Louis zaparkuje vedle auta mamky. Takže už tu jsou. Chytne mě za ruku a dá mi na její hřbet pusu.
,,Má první spontánní věc a jak to dopadlo. Nikdy nebudu litovat."
,,První? Tak to mám štěstí." Culím se, nakloním se k Louisovi a políbím ho.
,,Hej! Necicmat vystupovat." Buší nám na okýnko Lottie.
,,Lottie!" Okřiknu ji, ale je pozdě. Timi se budí s pláčem.
,,Hups, pardon." Provinile se usmívá a chce zmizet. Louis ji ale zarazí.
,,Nikam. Probudila jsi ho tak se o něj teď postarej. My jdeme najít Jamese." Lottie se na Louise podívá jak kdyby ho chtěla zabit, otevírá ale zadní dveře a bere si Timiho. Ten ji miluje a okamžitě se u ni uklidňuje.

,,Ahoj Jamesi." Zamávám na něj když nám jde naproti.
,,Ahoj vy dva. Vaše rodiny už jsou tady. I Paynovi. Takže všichni kdo měl dojet dnes." Takže jsme poslední.
,,Ahoj, super. Vše v pohodě?" Zjišťuje Louis.
,,Jo neboj, děcka letěli na louku, Julie je naprosto unesena z Amy. Jestli bude chtít čtvrté je to vaše vina." Směje se James. Pomůže nám vzít věci a na třikrát je odneseme do našeho pokoje. Na nějaké tradice kašleme, máme společný pokoj, jen chystat se budeme každý jinde, aby mě Louis viděl v šatech až u oltáře. A taky o svatební noci bude Timi spát u našich.
Zatím co Louis chystá postýlku pro Timiho já kontroluju Vanilku. Je v kočíčím hotelu.
,,Je v pořádku?"
,,Jo, Amanda píše že je v pohodě a právě byla na masáži. Za chvíli bude mít svačinku a pak si půjde hrát do hernčcky." Usmívám se na fotku, kterou hned ukazuju Louisovi.
,,Opravdu jsi řekl na masáži?" Nevěřícně vytáhne obočí.
,,Jo, mám výčitky, tak ať si to užije komplet. Musím ji pak koupit něco hezkého, aby nebyla naštvaná." Mluvím naprosto vážně, Louis se ale začne smát. Přestane až když vidí můj výraz.
,,Můžeš ji koupit cokoli chceš Princezno, ale věř mi že se tam má jako královna." Přitáhne si mě do polibku. Louis se sice pochechtává ale miluje Vanilku tak jako já.

Big Vanilla LattéKde žijí příběhy. Začni objevovat