Louis TPWK-writer
Harry Fox_ie01
Na farmu se vracíme brzy, ale protože se koně koupali tak je ještě vyhřebelcujeme. Louis mi ukáže jak na to a je to celkem zábava. Líbí se mi dotýkat jejich srsti, navíc děláme kraviny a hodně se nasmějeme. ,,Harry máme hodinu než bude večeře." Informuje mě Louis, zatím co si svlékám špinavé oblečení. ,,V tom případě si jdu dát sprchu." Zahlásím už po cestě do koupelny, jen co vlezu do sprchy mám kolem pasu dvě silné paže. ,,A to jsi chtěl jít sám?" Zapřede mi do ucha, položím se do jeho náruče a usměju se. ,,Ne, věděl jsem že přijdeš." Culím se.
Dává si gel na ruce a začne s nimi přejíždět po mém bříšku, stoupá nahoru až k prsům, která mi promne a zmáčkne. Hlavu si opřu o Louisovo rameno a zavřu oči. Hladí celé mé tělo, zarážím to ale když cítím pnutí v rozkroku. Na to teď není čas. Otáčím se k Louisovi a začnu umývat já jeho. ,,Umyješ mi vlasy prosím?" Zvědavě se na něj podívám. ,,Rád." Spláchneme ze sebe pěnu, otáčím se k němu zády, nejdřív mé vlasy namočí a potom do nich začne vtírat šampon. Spokojeně mručím a zavírám oči. ,,Zakloň hlavu ať ho nemáš v očích." Opatrně ho splachuje z mých vlasů, cítím jak mu v nich kloužou prsty. ,,Teď balzám. Ta druhá lahvička." ukážu Louisovi. Znovu začne hladit mé vlasy a masírovat u toho mou pokožku. ,,Líbí se mi to." usměju se a trochu víc zakloním hlavu, abych se na něj podíval. Ještě že je vyšší, jinak bych si ji vykroutil.
,,I mě se to líbí. Máš je krásně hebké. A dlouhé když jsou takhle rovné." Spláchne mi i balzám a vylejzáme ze sprchy.Louis se jde obléct a ji mezitím vyfénuju vlasy, dnes je foukám do rovna, aby mi tak sahali téměř až k pasu. Jakmile jsem hotový, obléknu si černou podprsenku i kalhotky a začnu se líčit. Ne nijak výrazně, dám si vlastně jen hnědé stíny, řasenku a trochu pudru.
,,Harry nechci tě honit, ale máme deset minut." objeví se Louis ve dveřích koupelny. ,,Sluší ti to." vydechnu když ho vidím. Má tmavé kalhoty a bílé tričko s potiskem. Je nezvyk ho vidět v něčem jiném než obleku, ale zatraceně se mi to líbí. ,,Děkuju tobě taky." Přejede prstem mezi mými prsy, když k němu dojdu. ,,Děkuju. Vezmu si už jen šaty a mohu." Obejdu ho, aby jsme se opravdu už nezdržovali. Vezmu si bílé šaty pod zadeček, s průstřihy na ramenou a větším výstřihem. Chvíli se prohlížím v zrcadle než šaty stáhnu z ramen, vysleču si podprsenku a znovu si je natáhnu. Mnohem lepší. Do pasu dám ještě zlatý pásek a na nohy si obuje bílé sandálky. Vlasy si nechám rozpuštěné, ale pro jistotu si beru ještě růžový svetřík s růžičkami místo knoflíků. ,,Hotovo." Otočím se na Louise, který mě celou dobu pozoruje. ,,Můžeme jít?" dojdu k němu a natáhnu se pro polibek.Vždycky jsem si vybíral zženštilé muže. Drobné s útlou postavou. S Harrym je tohle ale úplně někde jinde, žádný z mých partnerů nenosil šaty, podpatky a líčení, při tom na Harrym je to tak přirozené.
Moc se těším na ten právnický večírek, Harry bude zářit vedle mě. Je naprosto dokonalý, nádherný, chytrý.
Ochraňovali byste ho před padouchama a on se při tom pustil do trestního práva.Sleduji, jak se upravuje před zrcadlem, než je spokojený. Sehnu se a dám mu polibek o který si přímo říká.
„Tak pojď jdeme." Chytím ho za ruku a rozejdu se dolů na večeři.
V jídelně je docela rušno, jsou tu i Jamesovi a Juliiny děti. Nejstaršímu Maxovi je jedenáct, Carey osm a Charlotte pět. Je to neskutečný cvrkot.
„Lousi, strýčku Louisi," vykřiknou a ženou se k nám. Dřepnu si roztáhnu ruce a nechám je všechny vběhnout do náruče. „Ahoj prcci." Nejmenší pohladím po vláskách a zvedám se abych jim představil Harryho.
„A ty jsi kdo?" zeptá se malá Charlotte. „To je Harry, můj přítel," s úsměvem ho představím.
„Přítel? Ty jsi kluk?" zeptá se Carey a se zájmem si Harryho prohlíží. Harry se zasměje a sedne si k ní na bobek. „Jsem, jenom se mi líbí nosit šaty a parádit se. Jak se jmenuješ?" Usmívá se na ni.
„Carey, tohle je Charlotte a Max," představí rovnou všechny. „Moc rád tě poznávám Carey i tvé sourozence." Je tak přirozený. Děti si ho hned oblíbily. Jednou z něj bude dobrý otec. Jednou.
ČTEŠ
Big Vanilla Latté
RomanceÚspěšný a neústupný právník na straně jedné, naivní a pilný student na straně druhé. Jeden se narodil s hormonální poruchou a těžkou cestou došel ke svému pravému já. Druhý si prošel až moc běžnou cestou gaye a dostal se na vrchol. Jedno je, ale spo...