54. Baby boy in the house

741 52 1
                                    

Harry Fox_ie01

Louis TPWK-writer



„Dobré ráno Mayo," pozdravím hned jak vejdu do kanceláře. Niall je ještě na líbánkách a já za něj beru schůzky. Je to pro mě maličkost, za to co on pro mě udělal, když jsem byl poslední měsíce pořád pryč. Sice jsem tu jenom na dopoledne, musím si vyzvednout své chlapce v nemocnici. Dneska je den D, kdy naši Bambulku pouští domů. Tak moc se těším, až bude s námi doma.
„Pane Tomlinsone, tohle jsou složky k dnešním schůzkám, první klient přijde do půl hodiny. A je tu pan Ebsteyn starší, chtěl by s vámi mluvit," je z toho celá nervózní. Vezmu si od ní složky s případy a opřu se do křesla.
 „Má pět minut, víc svého času mu
nevěnuji." Mračím se při tom. Maya si viditelně oddechne a jde ho pustit dovnitř.

„Tomlinsone," kývne mi na pozdrav, „děkuji, že jste mě přijal."
„Mluvte k věci Ebsteyne, mám dneska plný den schůzek." Nataženou ruku k potřesení ignoruju.
„Chtěl jsem se omluvit za svého syna a také vás informovat, že nastoupil na léčbu. Osobně jsem ho tam odvezl."
„Výborně. Chci vás upozornit, že příští rok v březnu se
žením. Nechci aby mi vás syn zkazil svatbu, zařiďte to jak chcete," propaluji ho pohledem.
„Zařídím, aby byl v léčebně, nesmí ji opustit bez mého svolení. Vy ani pan Stylse se s ním už nikdy nesetkáte o to se postarám," odkývá mi to.
„Výborně, vašich pět minut je pryč. Musím se připravit na schůzku."
Defacto ho vyhodím z kanceláře.
„Nashledanou," rozloučí se mezi dveřmi. „Sbohem."

Přesně ve dvanáct, balím tašku a odcházím z kanceláře.
„Zítra Mayo," loučím se. Ona zůstává a zpracuje dnešní schůzky.
„Jistě pane," usměje se na mě. 
Bohužel s klukama zůstat doma nemohu, mám zítra celý den u soudu. Díky tomu si nesu i práci na doma, kdy si večer ještě na chvíli sednu nad případy k zítřejším stáním. Sedám do auta a vyjíždím ze svého místa, směr nemocnice. Zastavuji před královskou nemocnicí, do které budeme jezdit. Doktor Jankins chce v nějakých intervalech sledovat Timothyho i Harryho. On je špička ve svém oboru a specializuje se na hormonální poruchy. Harry tedy přejde na trvalo k němu.

Zaparkuji v podzemních garážích, na sedadle spolujezdce vezmu ještě rudou růži co jsem koupil cestou. Vystoupím, ze zadní sedačky vezmu cestovní vajíčko a zamknu auto. Výtahem vyjedu do druhého patra a zamířím na nedonošenecké oddělení.
Zaklepu na dveře pokoje a pomalu otevřu.
„Ahoj lásky moje." Dojdu až k Harrymu, který sedí na posteli a krmí
Timiho. Pokoj už je uklizený a u postele jsou dvě zabalené tašky.
„Pro tebe Princezno." Růži položím vedle Harryho, políbím ho na rty a Timiho na čelíčko.

Timiho mám poslední den na pokoji, už jsme spolu zvládli první noc a kupodivu mě překvapilo jak je náš chlapeček spinkací miminko. Vzbudil se akorát jednou.
,,Dobré ráno Harry." Vejde do pokoje doktor Jankins.
,,Dobré ráno." Akorát převlékám Timiho do čistého.
,,Jaká byla první společná noc?" Doktor dojde až k nám.
,,Kupodivu klidná. Je to spáč. Jak dopadly výsledky?" Jsem napnutý, včera dělali Timimu poslední testy, aby si nás dnes mohl Lou odvést domů.
,,Na výbornou. Váš chlapeček je naprosto zdravé miminko. A mohu tě uklidnit, že i všechny hormonální testy jsou nyní v pořádku. Budu ho hlídat až do dospělosti, ale pokud tam nebude žádná odchylka bude to jen jeden test ročně."   Usmívá se a já s ním. Timi bude zdraví a normální kluk. Ulevilo se mi.
,,To je dobře. A mé testy?" Když už jsem tu nechal jsem si dělat vyšetření taky, aby jsme věděli na čem jsme.
,,Tvé testy jsou v pořádku. Tedy tvé tělo se po těhotenství zahojilo jak mělo. Hormony jsou rozházené, ale ne nijak neobvykle spíše tak jak jsem předpokládal. Musím tě tedy upozornit, že další těhotenství je možné. Nevím jak těžké by bylo otěhotnět, ale není to nemožné." Takže budeme moct mít další dítě? To by bylo skvěle, ne tedy teď ale do budoucna.
,,A těhotenství by zase probíhalo takhle?"
,,Ne nutně. Tvé tělo by bylo už více připravené, nebyla by to nová situace, ale raději aspoň rok dva počkej."
,,Dřív to nemám ani v plánu." Zasměju se.
,,Můžeme zkusit antikoncepci jestli chceš, ale nevím co to s tvým tělem udělám." Hned zakroutím hlavou.
,,Ne, o tom jsme se a Louisem bavili a antikoncepci jsme zamítli." Louis má v tomhle pravdu, nechci do sebe rvát další hormony.
,,Dobře. Za mě to je vše Harry. Ještě se na Timiho přijde podívat jeho doktor a po obědě můžete domu." Rozloučím se s doktorem Jankinsem a dopoledne trávím s Timim na pokoji.

Big Vanilla LattéKde žijí příběhy. Začni objevovat