A protože si opravdu nemohu pomoct a fotografie výše mi vnukla nápad, tak tady je ještě druhý bonus, o který nikdo nestál. BVL má energii, která mě vždy vtáhne a je nemožné něco nepřipsat.
Jakoby ten příběh měl pořád co říct, i když je dopsaný.
BVL je naše srdcová záležitost a minimálně já od něj nemůžu dát ruce pryč.Fox
PS: Přidejte se na náš IG a třeba mě donutíte napsat ještě něco
HarryDnes je jeden z nejdůležitějších dnů v mém životě. Výběr svatebních šatů! Nemohl jsem dospat a nemohl jsem se dočkat. Louis má dnes Timiho a já se mám za chvíli setkat s mamkou a Lottie ve svatebním salonu.
,,Tady Harry." Mává na mě Lottie, když se blížím k salonu.
,,Ahoj." Obejme mě. ,,Ahoj, mamka je už tady?" Jede sem speciálně jen kvůli tomu, říkal jsem jí že nemusí, ale oba dva jsme chtěli aby tu byla.
,,Ahoj Harry, Lottie." Přijde k nám než mi vůbec Lottie stihne odpovědět.
,,Ahoj mami." Obejmu ji, Lottie se s ní také přivítá a společně vejdeme do salónu.Lottie mi zařídila zkoušku, Louis už se vyjádřil ať si vyberu šaty o kterých sním nebo si je nechám ušít. Chvíli jsem přemýšlel o šatech ušitých jen pro mě, ale když jsem začal zjišťovat kolik času by to stálo, rozhodl jsem se jít s alternativou, kterou navrhla Lottie. Vybrat šaty a nechat je upravit dle mých představ. Dříve s tímto salónem spolupracovala při nějakém focení, majitelka a návrhářka šatů je její známá a je ochotná přešít šaty pro mě.
,,Vítejte! Ahoj Lottie a ty musíš být Harry." Víta nás paní ve středních letech s ledově blonďatými krátkými vlasy, velice elegantně oblečená do kostýmku.
,,Ano jsem Harry, moc děkuji za váš čas." Usměju se, když ji podávám ruku.
,,Není vůbec za co zlato, jsem Amora a zařídím, aby tvé šaty byly výjimečné. A vždy je radost navrhovat pro někoho tak nádherného." Usmívá se. Všichni tři jsme uvedeni do salónku, ke stolu, kde dostaneme skleničku šampaňského. Amora si šedá naproti mě s velkým šanonem.
,,A teď, nejdříve si ujasníme tvou představu a potom začneme hledat šaty, které by jsi chtěl přešít přímo pro tebe. Jaká je tvá představa?" Hledí na mě s nadšením a vzrušením.,,Já vlastně nevím." Kousnu se do rtu a podívám se na mamku a Lottie. Proto jsem je vzal s sebou!
,,Myslím, že k Harrymu by šla více barva třeba šampaň, slonovina, neviděla bych ho v typické bílé nebo perlové." Ujme se slova Lottie.
,,Také bych vyloučila princeznovský střih. Velká nabíraná sukně mi k tobě nesedí zlato." Usměje se na mě mamka.
,,Rád bych měl velkou sukni, ale také se mi líbí spíše pouzdrový střih." Přikyvnu zamýšleně.
,,Žádné velké zdobení v podobě kamínků a třpytek. Spíše nějaká decentní krajka? Možná přes prsa?" Navrhne Lottie.
,,Ano. A rozhodně ne rukávy, jsem pro úzká ramínka, ale ne rukávy." Opravdu rukávy nechci, na svatebních šatech se mi líbí málo kdy.
,, Dobře, dobře. Tak mám představu." Amora otevře šanon a začne v něm listovat. Než najde co hledá zvednu skleničku a upiju šampaňské. Mňam.
ČTEŠ
Big Vanilla Latté
RomanceÚspěšný a neústupný právník na straně jedné, naivní a pilný student na straně druhé. Jeden se narodil s hormonální poruchou a těžkou cestou došel ke svému pravému já. Druhý si prošel až moc běžnou cestou gaye a dostal se na vrchol. Jedno je, ale spo...