Ep-2

767 77 0
                                    

Unicode

အပိုင်း(၂) ပြန်လည်မွေးဖွားခြင်း

ဟန်ရွယ်ပင်း တစ်ယောက် မိမိသေဆုံးသွားပြီထင်ခဲ့သော်လည်း ဆူညံသံများကြောင့်မျက်လုံးဖွင့်လိုက်ရာ သူအံအားသင့်သွားတယ်။ ဘယ်လိုဖြစ်သွားတာလဲ.ငါသေသွားပြီ မဟုတ်ဘူးလား ..ဘာလို့ ဒီနေရာပြန်ရောက်လာတာလဲဒီနေရာက ရွှေခြူးစံအိမ်.. သူ့ရဲ့မွေးစားအစ်မတော်ရဲ့ အနှစ်သက်ဆုံးစံအိမ်ပင်.။သူ့ရဲ့မှတ်ဥာဏ်များကို အခြန်အလုပ်ပေးလိုက်တော့ ယခုအချိန်က ပြဿနာမဖြစ်ခင် တစ်နှစ်အလို ကိုရောက်ရှိနေကြောင်းနားလည်လိုက်တယ်. ပြဿနာတွေဖြစ်စေခဲ့တဲ့နေ့ဆိုလည်းမမှားနိုင်.အခုချိန်မှာ သူက အသက်၁၆နှစ်ပြည့်ပြီးသွားပြီ..

ဒါ..ဒါဆိုသူပြန်လည်မွေးဖွားလာတာလား..ဟန်ရွယ်ပင်းအလွန်ပျော်ရွှင်သွားမိသည်..သူအခုချိန်မှာအတိတ်ကအမှားတွေကိုပြန်လည်ပြင်ဆင်နိုင်ခွင့်ရှိပြီလေ..သူ့ရဲ့အပြစ်ကြွေး တွေကို ပြန်ဆပ်နိုင်ခဲ့ပြီ.. အခုလက်ရှိအချိန်က အတိတ်ဘဝတွင် လုယီယီရဲ့သွေးထိုးစကားများကြောင့် သူ အစ်မတော်ကိုမုန်းတီးနေတာပင်.,သူမကသူ့ဆီလာတိုင်း အမြဲတမ်း အစ်မတော်ြဖစ်သူရဲ့ မကောင်းကြောင်း တွေသာပြောခဲ့တယ်..သူအစပိုင်းမှာ မယုံပေမယ့် ကြာလာတော့ ယုံကြည်လာခဲ့တယ်..နောက်ဆုံးမှာ နှစ်ဦးနှစ်ဖက် အထင်တွေလွဲကာ ရန်ဘက်တွေဖြစ် လာခဲ့တယ်..တစ်ဖက်မှာလည်း အစ်မတော် လီထျန်းယွီဟာလည်း လုယီယီရဲ့သွေးထိုးစကားတွေကို မယုံကြည်တာကြောင့် အစ်ကိုဖြစ်သူလီထျန်းယုနှင့်အတူတိုင်ပင်ပြီး သူ့ကိုခေါ်ကာ စမ်းသပ်ခဲ့ခြင်းပင်..သူကလည်း အလွန်တုံးအ ခဲ့တာကြောင့် လုယီယီစကားအတိုင်း ပြုမူမိလိုက်တယ်..ထိုအရာက သူတိုံကိုအထင်လွဲစေခဲ့တယ်..နောက်ပိုင်းမှာ လီထျန်းယွှီကလုယီယီရဲ့ လှို့ဝှက်ချက်ကို သိရှိသွားတာကြောင့်သေဆုံးခဲ့တယ်..တရားခံကတော့ မိမိကိုယ်တိုင်ပင်..လုယီယီရဲ့ရုပ်သေးကူအဆိပ်ကြောင့် စေလိုရာ ကခဲ့ရတဲ့မိမိဟာ ချစ်ရတဲ့အစ်မကို မိမိလက်ဖြ င့်ကိုယ်တိုင်ကိုယ််ကျသတ်မိခဲ့တယ်..ဟန်ရွယ်ပင်း အတွေးလွန်နေစဉ် အစ်မဖြစ်သူ လီထျန်းယွီရဲ့အသံကြောင့် အတွေးများကို ရပ်တန့်လိုက်တယ်...

အင်ပါယာအရှင်သခင်ရဲ့ကြင်ယာတော် ပြန်လည်မွေးဖွားလာခြင်းWhere stories live. Discover now