3. fejezet : A kocsma

146 10 2
                                    

Elmentem a liftól lassan a háztömbből azzal a tudattal, hogy többé nem találkozok Katsukival. Amennyire megismertem a liftes "kalandom " után , nem igazán fog keresni többé. Se telefonon se személyesen. Annyira nem bántam bár érdekel mit hoz még a jövőm vele már ha hoz egyáltalán valamit. 

Lassan de annál biztosabban jutottam el a kocsmához. Hisz az ivás volt a mai napom lényege leginkább.  Beléptem a kocsmába. Tipikus emberek voltak ott akiket már megszoktam vagy megismertem. De ott volt valaki más is. Valaki új. Akit eddig nem láttam. 

Úgy nézett ki mint a szőke de már csak képzelődők. Dárcozott. Én oda fáradtam a pulthoz és kértem egy italt. Kicsit már becsíptem és érezem azt a kellemes érzést ami általában nekem bátorságot szokott adni. Oda mentem a fiúhoz és tényleg Katsuki volt.

- Te mit keresel itt. - mondtam míg ő megfordult 

- A liftes csaj ! - mondta hangosan . Körülötte vele egykorú emberek voltak 

- Ő az akiről beszéltél? - kérdezte egy magas vörös hajú cápa fogú fiú 

- Azaz. - mondta és mellé állítatott és kezével átkarolta a nyakam. Alacsonynak éreztem magam pedig nem is vagyok annyira kistermetű. 

- Katsuki. Megütötted a fő nyereményt! Szép is alak, és pont jó mellek. Tökéletes . - mondta egy Pikachura emlékeztető szintén magas fiú de ő nem volt annyira magas mint a másik kettő. Utálom ha az alakomról beszélnek de most nem érdekelt elengedtem a fülem mellett . Lehet csak a szesz miatt.

- Nektek is szia! - mondtam - az ott pia az asztalon ? - kérdeztem. Tudni kell , hogy a dárc tábla a falra van erősítve előtte egy nagyobb hely mellette a sarokban kanapé és egy kis kávés asztal. Nem volt üres a kanapé hisz volt ott több ember is . 

- Igen - mondta Katsuki- nyugodtan ülj le és igyál amennyit akarsz, ha nem zavarnak az osztálytársaim. 

- Nem zavar. - mondtam és oda mentem a kanapéhoz. Nem volt ott ennyi ember. Csak egy felemás hajú fiú akinek seb volt az arcán. Egy brokkolira emlékeztető szintén fiú. És sok lány. Leültem egy üres helyre néztem Katsukiékat és ittam mellette még a sört amit vettem. 

- Szia! - mondta egy nagy mellű fekete hajú lány akinek lófarokban volt a faja - Te ki is vagy? 

- (Név) - mondtam s mosolyogtunk egymással erőltetetten 

- Valakivel vagy ? Vagy csak ide keveredtél? 

- Katsukival vagyok. Egy magas szőke hajú... - nem tudtam végig mondani hisz félbe szakított

- Ajánlom, hogy vedd le róla a kezed mert az egyik barátnőm pasija. - mondta ingerlékenyen de minimálisan látszott rajta a szesz hatása 

- Nem terveztem szerelembe esni belé kezdjük ott... Picsa -mondtam nevetve és megittam a szeszemet 

- Ajánlom is - mondta. 

Nem akartam ott maradni és hallgatni a lányt ezért oda mentem a csaposhoz és ittam magamban. Már éreztem azt a bizonyos holtpontot amikor megfogta a vállamat és elkezdte masszírozni. Én vagyok az a bizonyos ember aki szereti ha nyomkodják , masszírozzák és ehhez hasonló dolgok. Lehajtottam a fejem és élveztem. Aztán abba hagyta. Megfordultam ezért és ő volt ott. A szőke.  

- Te miért vagy ott minden hol? - kérdeztem mosolyogva 

-Zavar? - mondta mosolyogva és leült mellém 

- Akarsz inni? - mondtam és rátámaszkodtam a pultra 

- Neked nem kéne többet inni szerintem - mondta és felállt 

- Nem sokat ültél - jegyeztem meg Katsuki csak össze ráncolta a szemöldökét 

- Gyere. Haza viszlek . - mondta 

- Nem kell senki sem hogy haza vigyen... - mondtam és felálltam és elkezdtem haza sétálni. Párat léptem és elestem volna ha ő nem lett volna ott. Megfogott az előtt, hogy elestem volna. 

- Elmentünk. - mondta az ajtó előtt 

- Védekezzetek!- ordította a vörös. Mind a ketten egyszerre intettünk be neki és elindultunk.

A 17. Nyár    [Katsuki Bakugou x Reader] [ BEFEJEZETLEN]Where stories live. Discover now