22.fejezete: Megbocsájtok újra...

70 8 2
                                    

Miután Kirishima elment kicsit nehéz volt beszélnem. 

- Mit akarsz megbeszélni? - kérdezte tőlem és vörös íriszeit rám szegezte szúrósan 

- Gyere haza... Hiányzol... - mondtam és küszködtem a könnyeimmel 

- Képes vagy megbocsátani nekem, ezek után? -nézett kicsit meglepetten 

- Tudom, hogy egy idióta vagyok, de igen képes lennék rá... - mondtam és a fejemet lehajtottam 

- Úgy sajnálom... - mondta és megfogta az arcomat az egyik kezével és felemelte. Elkezdtünk szemezni. Hosszabb csönd után megszólalt. - Kívánlak... - mondta halkan a rekedt hangján amitől elpirultam. Ekkor már a keze nem volt az arcomon. 

A kezemet összekulcsoltam az övével és elindultunk haza. Őszintén megmondva nem tudom miért bocsájtottam meg neki. Bár egy szerelmes tinédzser vagyok így kicsit érthető. Nagyon jó volt érezni őt. Mint testileg , mint lelkileg.  Viszonylag gyorsan haza értünk és beléptünk az ajtón majd az magunkra zártam. 

Elkezdtünk csókolózni. De ez most heves csók volt. Kapkodtunk a levegőért de semmiféle képen nem akartunk elválni a másiktól. Szinte egyesülni akartunk egymással, hogy egy ember legyünk. Néha elváltunk a másiktól , hogy levegyük az öltözékünk felső részét. Én egy melltartóban és melegítőben voltam. Ő csak melegítőben szintén. 

Bementünk a hálószobába, ahol ledobott az ágyra. Felém magasodott és elkezdte csókolni a nyakamat. Egyre lejjebb ment egészen a melegítőig. Én csak hagytam őt. A kezét óvatosan belevezette a nadrágomba majd lehúzta azt. A szemem végig rajta tartottam. 

-~Katsuki - mondtam kéjjel telve és a vörös íriszeit néztem. 

Nem kellett több neki sem. Merev férfiasságára felhúzta a zacskót majd eltávolította rólam a fehérneműmet ami elválasztott minket és belém hatolt. Nem volt gyengéd. Erre a cselekedetére erősen felnyögtem és néztem őt. Látszott rajta az a perverz ,örömteli mosoly. Elkezdett bennem mozogni. Én mindkét kezemmel az alattunk lévő takarót szorítottam, hisz még mindig nem volt gyengéd. Kis idő elteltével felszólaltam.

-Lassabban~- nyögtem ki nehezen és a sóhajok sokasága jött ki a számból. De a fiú nem hallgatott rám. 

Éreztem, ahogy a gyönyör kezdi elárasztani a testemet. 

- Baszd meg... - mondtam és a fejemet hátra nyomva elértem a tetőfokot. Ám ő nem állt meg és még erősebben mint eddig elkezdett lökdösni. Nem tudtam kontrolálni a testemet és azt sem tudtam mi történik  de kicsit élveztem. Kapkodtam a levegőért. A testem remegett elég erősen és elég intenzív orgazmust éltem át a fiúval együtt. Miután elélveztünk mindketten ő hirtelen megállt. Majd kihúzta belőlem férfiasságát. 

Én még mindig levegőért kapkodtam. Ő elővett egy újabb zacskót és újra magára húzta. Én csak szememmel kísértem őt. Most lefeküst mellém és engedte, hogy rámásszak. Óvatosan férfiasságát belém helyeztem majd elkezdtem mozogni. Most én diktáltam. Ez a fajta póz sokkal másabb érzés volt mint a másik. Jobban tetszett , hogy őszinte legyek.  

Ő kezeit csípőmre tette és mozgott velem együtt. Vagyis inkább mozgatott. Majd egyre gyorsabban mozogtam. Látszott rajta, hogy élvezi. Hirtelen azon kaptam magam, hogy újra jön azaz ismerős érzés de most odahajoltam a szőkéhez és elkezdtünk csókolózni. Csak levegőért váltam el tőle. Aztán elélveztem és kimásztam belőle. Kapkodtam ismét a levegőért. Mire észbe kaptam ismét felém magasodott. Elkezdte a nyakam csókolni. 

-~Katsuki - nyögtem halkan ki a nevét 

Ekkor megéreztem ujjait az érzékeny pontomnál. Kicsit megijedtem és összerezzentem. 

-Nyugalom... - mondta halkan mély rekedtes hangján amitől teljesen elpirultam.  És újra nyakamnak esett. Néhol finoman megszívta. Ujjaival elkezdett játszani.

Először csiklómat kezdte el mozgatni amitől egy sóhaj hagyta el a számat. Becsuktam a szemem és hagytam , hogy csinálja azt amit akar. Aztán lejjebb ment és két ujját belém vezette. Amitől nem sóhaj hanem nyögés jött ki a számon. Elkezdte az ujjait ki-be mozgatni bennem. Még mindig a nyakammal volt elfoglalva. Sóhajok soksága jött ki a számon. 

Aztán elkezdte még gyorsabban mozgatni ujjait. Addig amíg már halk nyögések váltották fel a sóhajokat.  Még gyorsabban csinálta, olyan gyorsan, hogy néhol, már ő is adott ki hangokat. 

- Basszus. - nyögtam fel és elmentem. Ujjait lassan kivette belőlem. Kicsit megkönnyebbült a testem. Majd azt két "bűnös" ujját a szájába vette 

- Te hülye vagy. - mondta és kicsit zavarba jöttem

- Szerencsés vagyok, hogy egy olyan lányt kóstolhatok meg mint te.-mondta majd mellém feküdt.

- Szeretlek. - mondtam majd megcsókoltam 

- Én is téged. - vált el tőlem majd folytattuk.

A 17. Nyár    [Katsuki Bakugou x Reader] [ BEFEJEZETLEN]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang