Pár nappal később.
Már több napja jön át Katsuki esténként, és még mindig szűz vagyok. Csak félek egyedül, és mellette biztonságban érzem magam. Külön szobája van. Úgy él itt mintha mindig is itt lett volna. Így eljött az a nap amikor megkellett kérdeznem valamit tőle egyik éjszaka valamit...A kanapén ültünk és tévét néztünk.
- Katsuki? - néztem rá majd ő a szemét rám vezette
- Igen? - kérdezte
- Tudom, hogy nagyon gyors meg ilyenek, de nem lennél a lakótársam? - néztem rá. Elkezdett gondolkozni. Majd kis idő után válaszolt.
- Szívesen. Végülis eddig sem csináltam mást. Csak este jártam át. - motyogta
- Tényleg? Lennél a lakótársam? - lepődtem meg
- Aha... -mondta unottam majd nézte tovább a tévét - Holnap bekell mennem a suliba. Kötelező strandolás és lehet vinni embereket oda. Ingyen. Ha van kedved eljönni akkor jöhetsz. - mondta és még mindig nem nézett rám
- Persze! Szívesen megyek. - mondtam és elmosolyodtam
- Mi ilyen vicces? - nézett rám
- Még nem hívtak meg sehová, és ez most fura érzéssel tölt el . - mondtam és még mindig mosolyogtam.
- Furcsa vagy. - mondta - Elmegyek aludni - mondta és felállt majd elvonult a fürdőszobába. Lassan én is elmentem aludni. Szokásos visszatérő álmom volt.
Én voltam az de ijesztőbb. Szemei aprók voltak és vörösek. Kezei végén karmok. És feketék voltak azok. Rövid fekete haja volt. És a homlokán egy fekete újhold. Olyan mintha fellenne festve rá. Ő szokott lenni a visszatérő álmom általában de most ott volt Katsuki és ölelte. És ő pityergett inkább zokogott. Most nem olyan volt mint álltalában. Most nem állt hanem össze volt esve úgy ölelte a szőke. Lehet valami jóslás? Nem tudom.
Reggel felkeltem és meglepetten tapasztaltam, hogy Katsuki kint volt a konyhában és rám várt. Az asztalon kettő tányér amin tükörtojás volt és két bögre kávé. Összeráncoltam a szemöldököm. És néztem rá.
-Te beteg vagy? Valami történt? - mondtam és közelebb mentem hozzá és leültem a székre.
- Jó reggelt. - mondta és egy "tch" hangot adott ki
- Megmérgezted? - kérdeztem. Nagyon szokatlanul viselkedett
- Egyed. - mondta mintha megsértettem volna ezzel.
- Bocsánat. Csak furcsa tőled. - mondtam és beleettem - Ez nagyon finom! Te egy csoda vagy Katsuki! Ez isteni! - mondtam minden falatnál isteni volt. Nem tudtam, hogy tud főzni. Miután megettem az ételt és megittam a kávét mentem felöltözni.
- Nem kell kiöltözni! - mondta
- Jó. - nevettem el magam mert neki minden kiöltözés- Egybe ruhás fürdőruhában vagy bikiniben menjek? - kérdeztem
- Mutasd meg magadon melyik, hogy áll! - mondtuk hangosan a másiknak. Először az egyberuhás fürdőruhában mentem ki. Semmi extra nem volt rajta. Sima fekete színű fürdőruha. Aminek a háta nyitott volt. - Igen. A másik? -mondta. Kis idő után kijöttem.
Szintén egy fekete fürdőruha volt. Csak sokkal több testrészemet mutatta. Kötős volt minden irányból. Katsuki nagyra nyitotta a szemét és elvörösödött. Rendesen végig nézett majd szólt.
-Fordulj meg. - utasított és én megfordultam. Éreztem a szemét. - Ebbe gyere. - mondta és ujját harapta.
- Oké. -mondtam és én is elpirultam. Gyorsan vissza mentem a szobába és összetettem a cuccom. -Katsuki!
- Igen?
- Szeszt vigyek? - kérdeztem
- Hozhatsz. - mondta
- Oké!
Kimentem a szobából majd elindultunk.
YOU ARE READING
A 17. Nyár [Katsuki Bakugou x Reader] [ BEFEJEZETLEN]
FanfictionHol kezdjem? A liftnél ! Ott kezdődött minden. Annyi, annyi dolgot éltünk át együtt, és még mindig képes vagyok szeretni téged. ------ [piszkos beszéd és 18+] -bocsi a helyesírási hibákért- 100 🌟 - 2022.12.28. 150 🌟 - 2023.01.29. 200 🌟 - 2023...