Unicode
လမ်းမများထက်၌ ကားများသွားလာနေသော ၊ လှုပ်ရှားသက်၀င်၍ စည်ကားသောလူအများ မြို့ပြကြီးမှ အရောင်အသွေးစုံ ဖြတ်လတ်တက်ကြွသော လူငယ်များ၊ မြူးကြွသံစဉ် များ က စိတ်အစုံကို လွတ်လပ်ပေါ့ပါး မှု တို့ကို ဖြစ်စေသယောင် ၊ မီးရောင်စုံ တလက်လက် အက ကြမ်းပြင်ပေါ်တွင် လူငယ် စုံတွဲ များက DJ သံစဉ်အလိုက် ခုန်ပေါက် မြူးတူး ကခုန် နေကြသည်...
VVIP များသာ ၀င်ခွင့်ရသော အဆင့်မြင့် ခန်းမထဲတွင်....မျိုးရိုးမြင့် သခင်လေး ၊ သခင်မလေး များက ကခုန်လှုပ်ရှား နေကြသည်.. ခန်းမ ကြီး၏ လူရှင်းသော နံရံထောင့်တနေရာတွင်...ယောက်ျားပျို နှင့် မိန်းမပျို တို့ ပွပ်သပ်နမ်းရှိုက် နေကြသည်...မိန်းမပျို ၏သေးသွယ်သော ခါးကျဉ်ကျဉ်လေးကို ကြီးမားသော လက်ဖြင့် ရစ်ပတ်ထားပီး အနမ်းကို နက်ရှိုင်းစွာနမ်းပီး ထို မိန်းမပျို၏ တကိုယ်လုံးကို သိမ်းကျုံးရစ်ထွေထားသည်...
ထိုအနမ်းကြောင့် အသက်ရှုရခက်သဖြင့် ယောက်ျားပျိုကို တွန်းထုတ်လိုက်သည်....
" ကိုယ်က ကွာ သိပ်ဆိုးတာပဲ..."မိန်းမပျိုက ညူတုတုလေးနဲ့ ပြောသည်...
အရပ်ရှည်ရှည် လက်မောင်းကြွက်သား များနဲ့ မိမိုက်သော ခန္ဓာကိုယ် အချိုးအစားတို့က ပျိုမေ တို့ရဲ့ နှလုံးသားကို ချွေယူ နိုင်သော ထို ယောကျ်ားပျိုက.....
"ဘေဘီ ...က မလိုချင်ဘူးလား.."
မိန်းမပျိုက မျက်လုံးချင်းအကြည့်ချင်းဆုံပီး အဖြေပေးလိုက်သည်...
---
"Bro....မင်း ကလည်းမြန်လိုက်တာကွာ.."
Austin ကတံခါးနားမှ လျှောက်လာသောသူ့သူငယ်ချင်းကို ပြောလိုက်သည်..သူတို့နားရောက်တော့ အရက်ခွက်ကိုကောက်ကိုင်ပီး တချက်ထဲဖြင့် သောက်ချလိုက်သည်...
ဖြူဖွေးကြည်လင်သော အသားအရည် ၊ နှုတ်ခမ်းနီနီ လေး ၊ မျက်လုံး မှာ ပင်လယ်ပြာရောင် ၊မေးချွန်ချွန် နှင့် ယောက်ျား လေးတယောက် ထက်ကို ပို၍ ချောမော ခန့်ညားနေသော ဥပတိရုပ် တို့နှင့်ပြည့်စုံသော သူ့သူငယ်ချင်းကို ကြည့်၍....."မင်း...ခုနက ကောင်မလေး နဲ့ ဘယ်လိုဖြစ်သွားတာလဲ ပြတ်သွားတာလား...."
YOU ARE READING
He is Trying To Catch Me
Ficción Generalခင်များကို မုန်းတယ် ကျွန်တော် ဘ၀ကို ရိုက်ချိုး ပစ်လိုက်တာ ကျွန်တော့်ဘ၀ တသက်လုံး မုန်းနေမှာ ( မင်းနှိုင်းခ ) မုန်းချင်သလောက်သာမုန်း ကိုယ်က မင်းလေးကို ပိုချစ်ပေး မှာပေါ့ကွာ (Ryan)