Ben buna izin veremezdim. O hala benim eşimdi. Kimse ve hiç kimse onun üzerinde hak iddia edemezdi.
Hızlıca dönüşürken yanımdakilerde çoktan dönüşmeye başlamıştı. Benim kaybedecek vaktim yoktu. Tüm bu kısa sürede Nanna sadece etrafına korkuyla bakıyordu. Hala değişmemeişti ve sanki kendini zorluyordu. Ama bir sorunun olduğunu gözlemleyebildim.
Yanına en hızlı şekilde ulaştığımda diğer bütün erkek kurtlar alfalarının karşısında olmasıyla gerilemişti. Başka taraflara koşarken Nanna bana bakıyordu. Ama kendinde değil gibiydi. Trans halinde gibiydi. Bir kaç şey fısıldıyordu belli belirsiz ama kurt kulaklarım bu konuştuklarını ayırt edebiliyordu.
"Bu yaptığın acımasızca.. sen... bu haksızlık... bir karar vermiştim... benim tarafımda olmak zorundasın" Nanna birisiyle tartışıyordu ancak kimse yoktu. Tekrardan insan formuma döndüğümde yanına gittim. Onu sarstığımda kısa bir an bana baktı ama hala yanıma bakarak konuşmaya devam ediyordu.
"Sessiz ol artık. Senin yüzünden ne haldeyim görmüyor musun?" beni işaret ederek " koruduğun adama bak, gayet iyi değil mi?! Ben uyuyamazken o uyumuş. Ben mahvolurken her şeyi normal ilerlemiş! Bana yaptığına BAK!!". Nanna sona doğru yanımdaki boşluğa doğru bağırıyordu. Çevremdekiler ve ben olanları şaşkınlıkla izliyorduk. O ise umursamazca devam etti.
"Delirdim sandım. Sense benimle dalga geçer gibi.. Tanrım! Senden bıktım..... Tabiki sen kendi tarafını tut. Bu sikik işte seni ilgilendiren bir şey yok. Sen bensin!... Tabiki benim tarafımda olman gerekirdi! Bana yapılanları dedikleri gibi bir ezik gibi alttan mı almam gerekirdi. TÜM ÇOCUKLUĞUM! Benim tüm çocukluğum ve gençliğime mal olan şeylerden bahsediyoruz burada!" kimle konuştuğunu bilemesem de bir terslik olduğu belliydi.
Benim ve bizim göremediğimiz bir şeyle konuştuğu belliydi. Gerçekten Elin in dediği gibi kurdu olup olmadığını bilmiyordum ama Nanna ayakta bağırırken sallanıyordu her an yığılacak gibiydi. Ellerimi onu tutmak için uzattım ancak benim ellerimde bir çırpıda kaçındı.
"Sen" dedi bana kızgın kızgın bakarken " gördüm seni. Hiç bir şey olmamış gibi hayatına devam ettin. Ben bu hale gelirken karşımda benimle alay edercesine tüm görkeminle dikiliyorsun. Her şeye rağmen tamamen yıkılan yeniden yine ben oldum. " sinirle soluyarak yanımdaki yeri koluyla işaret ederken " hatta kurdum bile seninle olabilmek için benden kaçtı" dedi bir anda. Ben şaşkınca bakarken Elin, Simen ve Frode da şakınca bakıyorlardı.
"Ne demeye çalışıyorsun?"Nanna sanki normalmiş gibi tekrar etti.
"Kurdum diyorum.. beni terk etti." Elini solmuş yüzünden uzun saçlarına daldırdı " seni seçmem için beni zorlamak için beni terk etti. Hala yanında biliyor musun?!" sesi hayret edercesine dalga geçer gibi bir bıkkınlıkla çıkıyordu. "Bana eziyet etmek için neler yapıyor bir bilsen " derken gözleri çoktan dolmuştu. Bu hali beni üzse de aynı zamanda beni çıldırtıyordu. Benim için böylesine delirmesi. Tanrım! Çok ateşliydi.
"Bana işkence ediyor... işkence ediyor" diye sayıklarken bir anda bakılacak gibi olduğunda onu yakalamaya çalışırken bir anda yanında o gün gördüğüm kurt belirdi. Onu yakalayabilmek için kanlı canlı karşımızdaydı. İzleyenler şaşkınca bakarken ben ise o kurdun kurduma attığı ve beni çıldırtmak için yaptığı ufak büyüyü hissedebiliyordum. Kurdum içimden hırıldadı.
Ben şaşkınca bakarken o yavaşça sürü evine doğru Nanna yı taşıyordu.
**********
Aradan bir kaç saat geçmişti ve Nanna benim yatak odamda uyurken ben ise içeride oturan Nanna nın kurduna bakıyordum. Diğer herkes odanın bir köşesine toplanmış onun yaptığı hareketleri inceliyordu. O sırada beyaz kurt sadece onlara sıkıcı bakışlar atmaktaydı. Herkes şaşırmış şekilde otururken içeriye Ely girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uluma (Düzenleniyor)
Hombres LoboAsilerden hayatta kalan tek kurt kız.. Hayatı dışlanmış ve garip geçerken tek bir gecede değişir.. Eşini bulur, ve konumu değişir.. Fakat işler tahmin edilen gibi gitmeyecektir. Tehlikeli ve tutkulu bir hayat Nenna' yı beklemektedir. Sürüsü onu kab...