AYBALA
Helikopter İstanbul'daki gizli karargah pistine iniş yaptıktan sonra önde ben arkada Kaplan Timi olmak üzere helikopterden indik. Yüzbaşı selam verdikten sonra yanındaki teğmene Kaplan Timini yeni tim ve taburlarıyla tanışması için götürmesini söyledi.
-Yüzbaşım tabur tamamen toplandı mı ?
-Evet komutanım. Siz ve timinizle birlikte herkes toplandı.
-O zaman yeni tim ve komutanlar bekleyebilir. 15 dakika içerisinde herkesin toplanmasını istiyorum. Konferans salonu müsaitse orada toplanın. Ben Albay ERENLER'i ziyaret ettikten sonra size katılacağım. Albayın odası nerede ?
-Emredersiniz komutanım. Bir üst katta koridorun başında.
Hızlı bir şekilde albayın yanına doğru gitmeye başladım. Kapıyı çaldıktan sonra 'Gel' emrini duyunca içeriye girdim.
-Binbaşı SEHER.
-Binbaşım hoş geldin. Bakıyorum alışmışsın yeni rütbene.
-Sağ olun komutanım.
-Söyle bakalım başımın belası ne var yine ?
-Komutanım görev emirlerini almak için geldim ... Bir de asker ekleyip çıkarmam mümkün mü ?
-Şu masadaki dosyalar senindir. Orada 3 tane acil görev 2 tanede takip görevi var. Geçerli sebebin varsa iki üç tane askerde değişiklik yapabilirsin. Ne bu acele binbaşım ?
-Komutanım artık oyunu benim kurallarımla oynama zamanı geldi de geçiyor. Bu görevleri hallettikten sonra sizden başka görev izin almak için tekrar geleceğim. Şimdi tüm taburu topladım küçük bir tanışma ve görev dağılımı yapacağım arz ederim.
-Anlaşıldı binbaşım . Çıkabilirsin.
-Emredersiniz komutanım.
Albayın odasından çıktıktan sonra ağrıyan bacağımı biraz ovaladıktan sonra konferans salonuna doğru gitmeye başladım. Telefonumu cebimden çıkarıp Avcıyı aradım.
-Efendim patron.
-Avcı şu an neredesin , işin var mı ?
-Şu an İstanbul'dayım bugün boşum yarın teslimat işi var o ne kadar sürer emin değilim.
-Bana bugün lazımsın zaten. Telefonuna bir resim gönderdim, bu adam silah tüccarı savcılığa ve polislere zaten kanıtları ve konumlarını birazdan göndereceğim. Senden istediğim attığım konuma polislerden önce gidip bu adamı indirebilecek bir pozisyonda benden haber beklemen. Plan polisler baskın yaparken bu adamı baskın sırasında ölmüş göstermek. Eğer haber vermezsem en son görüş açından çıkmadan önce adamı polislere bırakma mutlaka kafasına sık. Avcı tam kafasından istiyorum. Yok çelik yelek yok sıyırmayla yeniden dirilmeyle falan uğraşamam tek seferde temizle adamı.
-Emredersin patron.
Kapıdan içeri girmemle tüm askerler ayağa kalkıp selam verdiler.
-Rahat arkadaşlar , oturabilirsiniz. Hepimiz neden burda olduğumuzu ve işimizi biliyoruz o yüzden formaliteleri atlıyorum. Ben Binbaşı Aybala Seher , bu taburun komutanıyım. Arkadaşlar benim kendi serseri serbest sitilim var , uyamam diyen şimdi çıksın beni uğraştırmasın. İlk önceliğimiz albaydan aldığımız görevler sonrasında ise daha özel görevler.
Telefonumun çalmasıyla telefonumu açıp hoparlöre alarak yöntemlerimi askerlerinde görmesini sağladım.
-Alo sevgilim , aramışsın açamadım toplantıdaydım. İyi misin , Mardinde olan olayları gördüm yanına geleyim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden Olmasın ?
ActionKim demiş kadından asker olmaz. Kim demiş kadın evin direği olamaz. Kim demiş vatan sadece silahla savunulur. kim demiş erkek kuş yuva yapamaz. Kim demiş erkekler ağlamaz. Aybala Seher özel harekatta bordo bereli bir asker. Ömer Yıldız tıp eğiti...