Bölüm 7: Yıldırım Sahaya Dönüyor

54 5 0
                                    

YN: Doktorlar askerlikte Teğmen rütbesinden başlıyorlarmış küçük bir araştırma hatası yaptığım için Ömer Yıldızı asteğmen olarak kaleme almıştım bu bölümden itibaren teğmen olarak devam edeceğim ve ilk bölümlerde de düzeltmeleri yaptım.

Rütbeler ve Birimler

Rütbeler ve Birimler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

* * *

Aybala ve Albay KESKİN'in bulundukları  Ankaradaki özel toplantı odasında Tuğgenarelden Genel Kurmay Başkanına kadar üst düzey yetkililer yer alıyordu. Albay KESKİN hariç bir albay daha ve eski üsteğmen Aybala , onlar bu resmi biraz bozsa da o resimde mutlaka olması gereken isimlerdi. Odada ki iki kişi hariç geri kalan herkes aynı zamanda da Rütbesiz ünvanına da sahipti. Ülkenin savunmasındaki demir başların hepsi aynı odada ...

    Türkiye Cumhuriyeti'nin karşılaştığı tehlike
3. Dünya Savaşı'nın çıkmak üzere olmasının yanı sıra bu savaşın içine de Türkiye'yi çekmekle kalmayıp tüm suçu ve diplomasi hatalarını da Türkiye Cumhuriyeti'ne atmayı planlamalarıydı. Dünya çapındaki uyuşturucu tacirleri insanların aklını zehirledikten sonra son fitili ateşlemek silah tacirlerine kalıyor . Aklı bulanan insanlar , gerilmiş diplomasi ve cahil cesaretiyle heyecan arayanlar genç jenerasyon . Dünya çapındaki katliamın ve kaosun merkezi ise Türkiye.

Pekala bir anlatıcı olarak düşüncelerimi saklama zorunluluğum yok. Come on !! Gerçekçi olalım garip bir şekilde barbar olan Türkler savaş meraklısı olan Türkler ama ülkeler arası barışı koruyan yine Türkler. Papucumun medeniyet ülkesi Amerika. Zaten yerlileri köle yapan ve barışçıl ülkeyim diyende BENDİM!

PEH! Neyse Allahtan Aybala ve ERENLER hadlerini güzel bildiriyor . 🤭

Reklam arası bitti kaldığımız yerden devam ediyoruz 😉.

İstihbarat alanında çalışan Rütbesizler bu konuyla ilgili tüm söylentilere ek olarak bulabildikleri tüm delillerle birlikte üst kademelere gereken raporları sundular. Önlemler alınmaya çoktan başlanmıştı ama iki anahtar parça kayıptı; bu katliama liderlik yapan kişi ve karşı tarafın ilk adımı. Ellerinde gelişme , sonuç ve planın çoğu olmasına rağmen giriş kısmıyla birlikte yılanın başı eksikti.

Eski Üsteğmen Aybala SEHER öğrendiklerinin hepsini hiçbir detayını atlamadan anlattı.
Genç asena bunları anlatırken aynı zamanda da karşısında olduğu komutanların tepkilerini incelemeyi de ihmal etmiyordu. Her şeyi anlattıktan sonra karşısındaki generallerin sakin tavrı karşısında istemsizce damarlarındaki kan hızlanmaya başladı. Masadaki komutanlarına  saygısızlık yapmamak için eliyle şalının kenarlarını düzelterek kendini sakinleştirmeye çalıştı. Aybala'nın sağında kalan saçları nerdeyse kar gibi olan general derin bir nefes alıp gülümsedikten sonra konuşmaya başladı.

-Biz koskoca bir alayı seferber edelim ama son parçaları bulamayalım. Askerden atılmış bir Özel Kuvvetler askeri bu bilgileri sanki normal bir istihbarat gibi bulsun o da yetmesin Gölge alayını ve Rütbesizleri de bilip bu bilgilerle de bize geliyor.

Neden Olmasın ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin