Bölüm 3 - Aybala

75 8 0
                                    

Sezin resmen karşımda ağzı açık bir şekilde donup kalmıştı. Parmağımla omuzunu o bana tepki verene kadar dürtüklemeye başladım.

-Aybala işten çıkmama 2 saat var. Nöbeti devir alacak arkadaş gecikeceği için 1 saat fazladan seni bekleteceğim. Sen de istersen burada bekle yada yemek yemeğe falan git. Eve geçince detaylı bir açıklama bekliyorum.

Konuşmasını bitirince masadan kalktı tam gidecekken tekrar bana kendince öldürücü bakışlar attıktan sonra görüş açımdan yavaşça kayboldu. Sezine de diğer kızlara da sözde sert bakışlarını attıklarında ben bir bordo bereliyim diye bağırmamak için kendimi zor tutuyorum. Huriye yengemi arayıp bugün Sezin de kalacağımı haber verdim aynı zamanda da dayımı idare etmesini rica ettim. Hastanede beklemek beni boğmaya başladığı için çantamı da alıp yakındaki bir restorana girdim. İlk önce tam mercimek çorbası söyledim ve onu bitirdikten sonra garsonluk yapan delikanlıyı yanıma çağırdım.

-Buyur abla ne istersin ?

-Delikanlı sen bana tavşan kanı bir çay getir. Çay bardağını boş gördüğünde de sormadan direk çayı tazele.

-Tamam abla.

Önümdeki çorba kasesini ve ekmek sepetini kaldırdı ve seri hareketlerle masayı sildi. Çayı da masaya bıraktıktan sonra yanımdan ayrıldı. Çantamdan bilgisayarımı çıkarıp yarım kalan işlerimle ilgilenmeye başladım. İlk önceliğim yarım kalan görevimi tamamlamak ardından da ismimi temize çıkarmak. İlk önce askeriyeden dışarıya bilgi sızdıran haini bulmam lazım. Dışarıdaki adamı Serçe bulmuş olsa da istediğimiz bilgileri alana kadar sadece takipte kalmaya karar vermiştik. Adamın ismi Leonardo RIVER merkezi Amerika da olan uluslar arası bir lojistik şirketinin sahibi. Türkiye'ye de bazı antlaşmalar için gelmiş gözüküyor. Lakabı ise SHARK.

Zamanında annem yazılım öğren her yerde kullanırsın demişti - ben ki yazılımdan nefret ederim - ben de ana kuzusu olduğum için kabul etmiştim. Şimdi sen gel elin Amerikalı sözde iş adamının sistemlerinde gizlice dolaş. Ana kuzularıyla dalga geçerler birde.

Şirketin düzenli olarak kullandığı rota Antalya gümrükleri olarak gözüküyor. Çok nadir olmak üzere de Ankara gümrüğünü de kullanmışlar. Antalya da görev yaptığım sıralarda sadece bir defa gemiye el konulmuştu ve soruşturma açılmıştı. Konteynırdan yüksek miktarda uyuşturucu çıkmıştı. O soruşturmada da biz sadece taşıyıcı şirketiz böyle bir maldan haberimiz yok şeklinde savunma yapmışlardı ve deliller doğrultusunda Shark ve şirketi aklanmıştı. Serçe ise o sırada yeni ve yüksek kalite olan elbiselerin getirildiği bir konteynırdan şüphelenip peşine düşüp bunun bir dikkat dağıtmaca olduğunu haber vermişti. Ama vaktinde yetişemedi. İçerden haber sağlayan kişi kıl payıyla Serçeden kaçmayı başardı. Sharka yardım eden kişi ilk başta gümrükten gibi gözüküyor ve bizi yanlış yönlendirmeye çalışıyorlar ama nafile bir çaba. Biz Z kuşağı en manyak teorileri üretmekte hiç çekinmeyen ve sınırları olmayan değişik bir nesiliz. Analarına , babalarına , eski sevgililerinden , öylesine selam vermiş gibi gözüken herkesin peşine düşmemiz gerekti. Binbaşının kadın olduğum için beni geride tutup çoğu şeyden uzak tutması da bana bol zaman kazandırdı. Aradığımız köprü görevi gören kişiyi askeriye sınırlarına kadar takip ettik fakat buradan sonrası çıkmaz sokağa girdi. Üstelik tam adamımızı pusuya düşürecekken kel alaka bir ihbarla birlikte gerçekleşen görevle esir düşüp ardından da askerden atılma serüvenim gerçekleşti. Bilgisayara kulaklığımın kablosunu takıp tek eşini kulağıma yerleştirdim. Arka planda Shark'ın telefonundan konumunu takip ederken bir yandan da askerden atılmadan kısa bir süre önce sisteme yüklediğim yazılımı aktif ettim. Serçe de yazılımın fark edilip engellenmesi halinde fiziksel takipte. Geriye bugün içinde iletişim kurduklarında bilgisayarıma bildirimin düşmesini beklemek kalıyor. Yazılım iki çeşide ayarlandı; biri Shark'ın telefonuna diğeri de askerlerin telefonuna. Bu iki farklı yazılım belli mesafeler arasında birbirlerini görür görmez gönderecekleri sinyal ve bildirimden hem yerlerini hem de içerideki kişiyi tespit edeceğiz. Geriye kalan iki şey var beklemek ve geç kalmamış olmak için dua etmek.

Neden Olmasın ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin