GÖREV

1.5K 84 19
                                    

SCORPİUS MALFOY

Sabah kalktığımda dün akşamı düşündüm çok iyiydi Scorpius Malfoy ilk defa GERÇEKTEN AŞIK OLMUŞTU sonra tam ayağa kalkarken bazı eşyalarımın yerinde olmadığını fark ettim,ve hemen diğerlerini de uyandırdım.:''Hey!Çocuklar uyanın çabuk eşyalarınız yerinde mi ya da kayıp bir eşyanız var mı?'' :''Evet hemde bir sürü var''Bu çok kötüydü hemen kahvaltıya indim herkes bunu konuşuyordu çoğu kişinin eşyası kayıptı Rose'un yanına gittim:''Merhaba Rose acaba senin herhangi bir eşyan kayıp mı?'' Rose:''Hayır herkes bunu konuşuyor sanarım eşyası tek kayıp olmayan kişi benim.''ben:''Bu çok tuhaf neden acaba?'' Rose:''Bilmiyorum ki!'' biraz daha konuştuktan sonra derse gittik yine dersimiz gryffindor ile ortaktı.İçeri gryffindor'un bölüm başkanı girdi ve:''Mrs.Weasley ve Mr.Malfoy McGonagall sizi çağırıyor''

ROSE WEASLEY

Neden bizi çağırmıştı ki biraz irkildim ve hemen McGonagall'ın yanına gittik.Bu biraz tuhaftı ama McGonagall bize bir görev vermişti bu görev çok gizliydi bu yüzden daha da tuhaf olarak bizi okul başkanları yaptı.Ben gryffindorun başkanı Scorpius slytherinin başkanı Levana Daerty hufflepuffın başkanı Justin Alexes ise ravenclawın başkanıydı.Hemen odamıza gittik hemizin aynı odada kalmıyorduk ama başkanlar odası ikiye ayrılıyordu örneğin;slytherin ve gryffindor gibi ve bu odalar da ikiye ayrılıyordu tıpkı kızlar ve erkeklerin odası gibi karşı karşıya...ravenclawla hufflepuf aynı odada gryffindor ve slytherin aynı odada kalıcaktı.Eğer McGonagall'ın bize verdiği göreve gelirsek gelirsek bunu sadece Scorpius ve ben biliyordum.Bu eşyalarımızın çalınmasının sebebi bir adamdı kim olduğu belliydi o-o ismi lazım değilin yani Lord Voldemort'un oğluydu bunu öğrendiğimizde çok şaşırdık bizim görevimiz onu bulup yakalamaktı,bu çok zor bir şeydi onca zaman boyunca boşuna rahatlamıştık o burada olmasa bile oğlu buradaydı Hogwarts'ta.Bir yandan Scorpius ile kaldığım için çok mutluydum ama bir yandan da çok korkuyordum.Annem ve babam bunu öğrenince hemen yanımıza geldi anlaşılan onlar da çok korkuyordu yine bir savaş çıkabilirdi.Ve bu sefer eskisi gibi olmayacaktı çocukların daha sıkı çalışması ve daha çok büyü öğrenmesi gerekirdi.Annem ve babam her ne kadar gitmek istemeseler de gitmek zorundaydılar.Daha sonra Scorpius ile baş başa kaldık ama pek bir şey konuşmadan ben :''Yine geçen akşamlardaki gibi şişe çevirmeceyi oynayalım mı?''Scorpius olur dedi Albus ve James'in yanına gittik Scorpius hep doğruluk diyordu ve Albus bundan sıkılıp:''Scorpius hep doğruluk diyorsun birazda cesaret desen ne olur?'' o da inkar etmeden cesaret dedi.Ve ben ortak salondaki en güzel kız ile dolapta 30 dakika dedim.O da etrafına şöyle bir baktı ve sen dedi ben de inkar etmeden dolaba girdim dolap çok küçüktü ve biz birbirimize çok yakındık.

 SCORPİUS MALFOY

Gerçekten çok yakındık onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum daha sonra dayanamayıp dudaklarımı Rose'un dudaklarıyla birleştirdim geri çekilmiyordu donup kalmıştı ama sonra o da karşılık verdi.Albus:''Evet sürenin yarısı doldu'' ben hiç bitmesini istemiyordum çünkü gerçekten çok iyiydi...
Media:İçine girdikleri dolap(başka bulamadım)

Scorose//DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin