ROSE WEASLEY
Sabah biraz geç kalkmıştım hemen hazırlanıp büyük salona indim.Öyle acıkmıştım ki hemen yemeğe koyuldum.
Lily:''Yavaş ol Rose neredeyse Hugo'yu geçeceksin.''
:''Amacım bu değil ama karnım-''
Albus:''Dün kendisi birazcık meşguldü o yüzden hepimizin fark ettiği gibi yemeğe gelemedi,ama diğer anlamda karnı bence çok tok-Ahh!-N'apıyorsun ya?''
:''Sussana sen.''
James:''Farklı anlamda derken?''
:''Yani şey...Mutfağa gidip yedim.Farklı yer ya orası o yüzden de farklı anlam oldu.''
Hugo:''Bu kadar sallayamazdın Rose.Ama neyse.''yarım saat sonra yiyecekler ortadan kalktı aynı zamanda da McGonagall yerinden kalktı ve kürsüye çıktı.
McGonagall:''Sevgili öğrenciler,hem eğlence hem de dostluk amacıyla Durmstrang ve Beauxbatons öğrencileri Hogwarts'a gelecek.Bu ziyaretleri yıl sonuna kadar sürecek daha sonra direk evlerine dönecekler.Sizden isteğim onlar buradayken okulunuzu kötü etkileyecek davranışlardan uzak durun ve misafirlerimize iyi davranın.Haftasonu buraya gelecekler.Ve ikinci haftada bir balo düzenlenecek.İstediğiniz okuldan,istediğiniz kişiyle gidebilirsiniz.Ayrıca sakın sınavlardan kurtuldunuz sanmayın özellikle de SBD'lerinizden,onlar buradayken de sınav yapabiliriz.Tıpkı eskiden olduğu gibi.İyi günler.''salonda fısıldaşmalar başlamıştı bazı kızlar kikirdiyor bazıları ise somurtuyordu.Erkeklerin çoğu pek tepki vermemişti,bazıları ise çok heyecanlanmıştı.Hugo hemen Lily'e döndü.
Hugo:''Lily benimle baloya gelir misin?Eğer sen gelmezsen kimse benimle gelmez lütfen.''
Lily:''Olur.''
Hugo:''Oh be sağol hayatımı kurtardın.''
Lily:''Nasıl?''
Hugo:''Şuradaki Hufflepuff'lı kızı görüyor musun?''
Albus:''Eee n'olmuş?''
Hugo:''Kız bana kafayı taktı tamam güzel ama,çok yapışkan ve tipim değil hem Hufflepuff'lı ya tüm Hufflepuff'lılar gibi ezik-''
Albus:''Heeey benim yanımda Hufflepuff'lılara ezik deme hatırlatırım,sevgilim Hufflepuff'lı.''Scorpius bu tarafa doğru geliyordu.Hıh şimdi onu birazcık olsun kıskandırabilirim.Ufak bir intikam.
:''Üstelik Zacharias Williams'da Hufflepuff'lı ama yakışıklı ve zeki üstelik ezik falan değil.''
Scorpius:''Kim o Zacharias Williams denen gerizekalı,üstelik neden ona yakışıklı ve zeki dedin?''
:''Sen buraya nasıl geldin?''
Scorpius:''Oturmadığım sürece gelebilirim değil mi?Üstelik konuyu değiştirme.''
:''Yani tamam doğru söylemek gerekirse senin kadar olmasa da yakışıklı ve zeki.''
Scorpius:''Kim demiş onun yakışıklı olduğunu?''
:''Bütün kızlar.''Lily'e göz kırptım.''Değil mi Lily?''
Lily:''Ne?...Aa tabi.Çok yakışıklı.''sonra kendi dünyasına döndü.
Scorpius:''İyi o zaman seni baloya o davet etsin.''dedi ve gidecekken kolundan tuttum.
:''Tamam tamam şaka yaptım.''
Scorpius:''Komik değil Rose.''
:''Yoo,bence çok komik.Ama kıskanman hoşuma gitmedi desem yalan olur.''dedim ve gülümsedim.O da hafifçe gülümsedi.
Scorpius:''İyi sonra görüşürüz o zaman.''
:''Bekle sen bana bir şey söylemeyecek miydin?''
Scorpius:''Ne söyleyecektim ki?''tabi ki balo teklifi edeceksin,çok mu zor?
:''Şey diyecektin 'Balo-''
Scorpius:''Neyse benim bir işim var sonra görüşürüz.''öküz ya bir şaka yaptık...Şimdi de o benden intikamını alacak.Hıh ama ben de Rose'sam seni pişman etmenin bir yolunu bulurum.Masaya geri döndüğümde Albus,James ve Hugo gülmekten yerlere yatıyordu.(Sahiden herkes onlara bakıyordu.)
Albus:''Haha-Sanarım kıskandırma planın pek-haha-yolunda gitmedi-hahaha-ha öyle mi?''
:''Dün de dediğim gibi kapa çeneni Potter.''ama onlar hala gülüyordu.
Lily:Eee devam et Hugo kızın adı Marrie Green.''
Hugo:''İşte öyle bana takık o kadar.''
Lily:''Tamam derse gecikeceğiz hadi,gidelim.''Hugo ve Lily kendi derslerine,James arkadaşlarıyla derse gitti.Bizim de Albus'la derslerimiz farklıydı ben Aritmansi dersine o da Sihirli Yaratıkların bakımı dersine gitti.Bu derse bayılıyorum.Ama biraz zor bir ders.Ders bitince Ravenclaw'la ortak Tılsım dersine gittim.Tek boş yer Zack Jones'in yanıydı mecburen oturdum of bu çocuğu hiç sevmiyorum nasıl Slytherin olmadı ki?Önceden çok iyiydi-sanarım çünkü pek konuşmazdık-ama şimdi insanlarla dalga geçmeye bayılıyor.
Zack:''Ne hadle yanıma oturursun bulanığın kızı.''
:''Sen ne hadle anneme o kelimeyi kullanıyorsan,o hadle.''bunun üzerine sustu zaten sınırları çok fazla zorlamazdı yani en azından benimleyken öyleydi.Profesör derse gelmedi.Neden ki?
Zack:''Hey Gryffindor Melez'i artık kalkar mısın bak Sümsük Jack'in yanı boşaldı oraya geçebilirsin.Oflayarak kalktım ve Jack'in yanına oturdu Zack'ten 1000 kat daha iyi biriydi o.
:''Meraba oturdum ama umarım sorun olmaz.''
Jack:''Aaa yok hiç sorun değil.Zack'i bilirim kesin dalga geçmiştir.''
:''Aslında anneme laf söylemesinden ve bana Gryffindor Melezi demesinden başka kötü bir şey yapmadı.''
Jack:''Aaa çok tuhaf.Bu bile onun için bir rekor.''
:''Evet.''dedim ve bir daha konuşmadık.Off ders bir türlü bitmek bilmedi ders programımı çıkarıp bir sonraki dersime baktım.İksir dersiydi.Slytherin'le ortak.Katie'yle otururum.Tabii Alex'le oturmazsa.Ders olmayan ders bitince İksir sınıfına koşturdum kesinlikle en önden yer kapmalıydım.Sınıfa girdim bir de ne göreyim.En önlerin hepsi dolmuş:(Bir an ağlayasım geldi.Öne oturmak istiyorum işte.Bana ne yaa.
Scorpius:''Rose gel sana yer tuttum.''yanına gittim ama omuz silkip
:''Bana ne yaa.Ben en öne oturmak istiyorum.''
Scorpius:''Rose bebeklik iksiri falan mı içtin?''
:''Yoo neyse tamam kaykıl.''
Scorpius:''Kaykıldım.''dedi ve yanına oturdum.Maalesef ikinci sıradaydık.Profesör geldi.Ve Barış Yudumu iksiri yaptık.Bu iksirler basit bize zor iksirlerle gelin profesör.Bu ders bitince Muggle Bilimleri,sonra da Kehanet en son da Bitkibilim derslerine girdim haftasonuna iki gün vardı.Akşam yemeği için büyük salona indim.Bu akşam canım hiçbir şey yemek istemiyordu.Off profesör McGonall'a bir dilekçe yazmalıyım neden Scorpius bizimle oturamıyor.Bu çok anlamsız bir imza toplama kampanyası düzenlerim ben de Albus,James,Hugo,Lily,Scorpius,Chad,Logan,Miley,Alice,Emily ve benim oyum kesin.Eh çok fazla kişi yok ama olsun bir sürü bulurum ben.
James:''Rose ne düşünüyorsun?''
:''Bir imza toplama kampanyası düzenleyeceğim.''
Lily:''Ne hakkında?''
:''Başka binalardan olanlar bizim yanımıza oturamıyor ya onun hakkında.''
Albus:''Hmm...İyi fikir.''
:''Neyse ben doydum iyi akşamlaaar.''
Lily:''Sana da.''kızlar yatakhanesine gidip iki saat boyunca derslerimi yaptım.Bir saat de çalıştım.Bir saat de kitap okudum.Saat 01:13 olmuştu.Hemen yattım öyle uykum gelmişti ki.Sanarım anında uyudum.