SCORPİUS MALFOY
Ne???Az önce arkadaş mı demiştim bu çok tuhaftı Rose'dan hoşlanıyordum ve sanki o da benden hoşlanıyordu.Az önceye kadar gülümseyen kızın gülümsemesi birden kesilmişti.Bunu söylediğime çok pişmandım. O sırada içeri Albus girdi ve Scorpius hadi gel gitmeliyiz birazdan tılsım dersi başlayacak dedi.Scorpius dışarı çıktı ve derse gitti akşam yemeğine doğru Rose nihayet hastane kanadından çıkabilmişti.Ve birden kapılar açıldı.İçeri Rose girmişti ve sonra ona baktım o da bana bir kaç dakika boyunca öyle kaldık.Akşam olmuştu bu biraz tuhaf ama Rose onu Gryffindor'un ortak salonuna çağırmıştı ve bende hemen kabul ettim.İçeri girdiğimde Rose,Albus,James,Emily bir oyun oynuyordu Emily Scorpius'u görünce oradan uzaklaşım odasına çıktı.Ben de Rose'un yanına oturdum.''Evet ne oynuyorsunuz?'' Rose:''Şişe çevirmece gibi bir oyun aslında aynısı ama burada oynayınca daha farklı oluyor''dedi.Ben ortada duran bir nesneyi çevirdim ok Rosu gösteriyordu Rosa'a:''Doğruluk mu,Cesaret mi''diye sordum o da doğruluk dedi.Ben de ona bir sevdiğin var mı? diye sordum.O da evet dedi.Hatta burada bir yerde bütün Hogwarts'ın en yakışıklısı dedi biraz kıskanmıştım birazla kalsa iyi yüzüm kıpkırmızı olmuştu, oyuna devam ettiler bütün akşam bu oyunu oynadık ben o akşam çok eğlenmiştim diğerleri de eğlenmişti saat geç olduğunda kendi ortak salonuma gittim.
ROSE WEASLEY
Sabah kalktım üstümü giyindim ve kahvaltıya indim yerime oturdum büyük salonda pek fazla kişi yoktu,Scorpius'u aradım o sırada yanıma Albus geldi:''Ne oldu kime bakıyorsun?'' ben zaten Albus'dan bir şey saklamazdım ve:''Scorpius'u''dedim.O zaten hiç şaşırmadı.O sırada salona Scorpius geldi ben :''Scorpius yanımıza oturmak ister misin?''diye sordum o da tamam deyip yanımıza geldi.Şimdi derse gidiyorduk ders slytherin ile ortaktı öğretmenimiz bir sürü ödev verdi.Yani bütün akşam ders yapmakla geçti.
SCORPİUS MALFOY
Bu akşam Rose ile planlarım vardı ama maalesef olmadı çünkü öğretmenimiz bir dünya ödev vermişti saat çok geç olmuştu ama ben bir konuyu bir türlü anlayamamıştım sonra aklıma Rose geldi o çok zekiydi bana konuyu anlatabilirdi henüz kesinlikle uyumamıştı çünkü derslerini bitirdikten sonra ya kitap okur ya da derslerine çalışırdı.Hemen kitaplarımı toplayıp onun yanına gittim.Rose ortak salonunda değildi bende dışarıya çıkıp onu aradım tahmin ettiğim gibi dışarıda ağacın altında kitap okuyordu :''Merhaba Rose müsait misin'' o da :''Evet tabi''dedi.Bende ona derslerimde bana yardımcı olup olamayacağını sordum o da olabileceğini söyledi ve ders çalışmaya başladık önce konuyu anlamamıştım ama iyi bir öğretmeniniz olursa herkes konuyu anlar.Rose'a teşekkür ettim ve saat geç olduğu için ikimizde odalarımıza çıkıp yattık.
Media:Asa çevirmece oyununda kullanılan asa