ROSE WEASLEY
Sabah kalktığım gibi hemen üzerimi giyinip göle gittim.Acaba McGonagall Albus ve Scorpius'a ne ceza verecek?Umarım ağır bir ceza vermez.
...............KAHVALTIDAN SONRA.............
Albus ve Scorpius az önce McGonagall'ın odasına gitti.
Lily:''Çok ağır ceza almazlar değil mi?''
:''Hiçbir fikrim yok.''
James:''Merak etmeyin çok ağı bir ceza vermez,çünkü bu onların ilk cezası.Böyle bir şeyi ilk defa yaptıkları için,çok ağır bir ceza almazlar en fazla 1 aylık bir ceza alırlar.''
Hugo:''Quidditch seçmeleri ne olucak?''
James:''İşte orada biraz sıkıntı var.Ama katılabilirler.''dedi.Oh be Albus dışarı çıktı.
:''Ne ceza verdi?''
Albus:''1 ay boyunca kütüphanenin tozunu alıcam.''dedi ve Scorpius'ta dışarı çıktı.
:''Sana ne ceza verdi?''
Scorpius:''Ben de 1 ay boyunca kütüphanedeki kitapları yerlerine yerleştiricem.''
:''İyi de niye ayrı ayrı verdi ki?Ortak olarak verse daha kısa sürmez mi?''
Scorpius:''Zaten uzun sürsün istediği için ayrı ayrı verdi.''bunu bağırarak söylemişti.
:''Tamam bağırmana gerek yok.''
Scorpius:''Zaten bağırmadım.''
:''Bağırdın.''
Scorpius:''Bağırmadım.''
:''Bağırdııın.''
Scorpius:''Bağırmadııım.''
Albus:''Kesin şunu.''
Ben ve Scorpius:''O başlattı.''dedik aynı anda.
Lily:''Off!Neyse ders başlıyacak şimdi ben gidiyorum.''
:''Eyvah!''dedim ve koşarak bitkibilim dersine gittim.(Hufflepuff'la ortak)
SCORPİUS MALFOY
:''Neden gitti ki?''
Albus:''Ee ders başlıyor.''
:''O zaman sen ne duruyorsun Rose'un yanına gitsene.''
Albus:''Olsun geç gitsemde Profesör Longbottom kızmıyor ki.''
:''İyi tamam o zaman ben dersime gidiyorum.Görüşürüz.''
James:''Doğru ben de gidiyim.Görüşürüz.''
Albus:''Görüşürüz.''dedi ve ben de iksir dersine gittim.Ders Ravenclaw'la ortak.Tam ben sınıfa girince arkamdan profesör girdi.Profesör bize derste büyütme iksiri yaptırdı.Ben herkesten önce bitirdim ve dersin kalanında arkama yaslanıp dinlendim.Eh ne de olsa akşama bir dünya işim var.Ders bitince Rose ve Albus'un yanına gittim dersimiz ortaktı.
Albus:''Hayır Rose daha iki ay var,almadım.
:''Ne almadın?''
Albus:''Noel hediyelerini,ama duyduğum kadarıyla siz halletmişsiniz bile.''
:''Eh,öyle oldu.''
Rose:''Neyse sınıfa gidelim mi?''
:''Ama daha başlamasına çoooooooooooooooooooooooooooooook var.''
Rose:''9 dakika 34,33,32 saniye var.''
Albus:''Bir de sayıyor musun.''
Rose:''25,24,23,22-''
:''Tamam tamam anladık hadi gidelim.''Rose ellerini çırptı.
:''N'oldu neden bu kadar heyecanlandın ki?''
Rose:''Sadece ön sıradan yer kapmak istiyorum o kadar.''
Albus:''Hayıır.Profesörün önünde oturmak çok sıkıcı hiçbir şey yapamıyorsun.''
Rose:''Tamam o zaman ikinci sıraya geçeriz.''
Albus:''Son sıra?''
Rose:''Albus!''
Albus:''Offf!İyi madem ikinci sıra olsun.Üçümüz oturacağız değil mi?''
Rose:''Eğer Mr.Malfoy başka birileriyle sözleşmediyse,tabii.''
:''Evet Miss Weasley,başka birileriyle sözleşmedim.''
Rose:''Süpeeer!!!''
:''Yavaş ol herkes bize bakıyor.''
Rose:''Baksııın ne olacak ki?''
:''Rezil oluyoruz.''
Rose:''Yooo olmuyoruz.''
:''Sen öyle diyorsan.''
Rose:''4 dakika 32 saniye.''
Albus:''İyi iyi sen say öyle biz de konuşalım.''dedi ve kulağıma fısıldadı.
Albus:''Kafasını dersle bozdu bu.''
:''Eh yani.''
Rose:''Heeey!Sizi duyabiliyorum.''
:''Biz de tam diyorduk ki...Rose çok zeki ve derslerde de çok iyi.Değil mi Albus?''dedim ve koluna dirsek attım.
Albus:''Tabi canım.''
Rose:''Yaa öyle mi?Ben de çok yedim.''
:''İyi o zaman karnın doymuştur.''
Rose:''Çok komiksin.''
:''Teşekkür ederim canım,Alkışa gerek yoook.''dedim ve Rose bizi beklemeden sınıfa girip sıraya oturdu.Albus ve ben de yanına oturduk.Ders sihir tarihiydi ve her zaman ki gibi çook ama çook sıkıcıydı bu dersi hiç sevmiyorum.Astronomi dersini de sevmiyorum çünkü kim bilir kaç basamak çıkyoruz Astronomi Kulesi'ne çıkıncaya kadar benim canım çıkyor bir de bunu üzerine ders işle.Oldu mu şimdi?Neyse sihir tarihinden astronomiye geldim:)Ve kendi kendime konuşuyorum☺☺☺
Albus:''Scorpius iki saattir sana sesleniyorum orada mısın?''
:''Buradayım afedersin,n'oldu.''
Albus:''Hiiiç öylesine seslendim.Sen ne düşünüyordun?''
:''Dersin ne kadar sıkıcı olduğunu.''
Albus:''Hmm.''
:''Hmm'lama Albus.''
Albus:''Hmm.''
:''Offf.''dedim ve Albus önüne döndü.Ben de Rose'u izlemeye başladım.Bir kaç dakika sonra Albus yalancıktan öksürdü.
:''Ne var.''
Albus:''Sadece istersen Rose'un fotoğrafını çekip veriyim sende bütün gün onu seyredersin.''
:''Ne alaka.Ama olabilir.''Albus gözlerini devirdi.Ben de güldüm.Ama profesörden fırça yedim.Off Albus senin yüzünden hep.Ders bitince sınıftan çıktım başka bir sınıfa gittim akşama kadar hep böööööle oldu.Akşam yemeğinde karnımı bir güzel doyurdum.Enerjiye ihtiyacım olacak.Kütüphanede öyle çok kitap var ki Albus sildi,ben yerleştirdim,Albus sildi,ben yerleştirdim.İşimiz bitince anca ayakta durabiliyordum.Hemen başkanlar odasına gittim.
Rose:''İyi geceler Scorpius.''
:''Sana da.''dedim ve üzerimi bile değiştirmeden hemen yatağa yattım.Gözkapaklarım fazlasıyla ağırlaşmıştı.Ben de hemen uykuya daldım.
Arkadaşlar ben iki ay sonrasında noeli yazıp hemen bu yılı bitireceğim,çünkü küçük oldukları için istediğim gibi yazamıyorum 4. ya da 5. sınıfa atlatacağım,ilk kim yorum yaparsa lütfen hangi sınıfa atlatacağımı belirtsin.(4. Sınıf ve üzeri)Ondan sonra sevgili olacaklar.Ve hihayemi okuyan herkese teşekkür ediyorum.