ROSE WEASLEY
Scorpiuslar gittikten bir saat sonra da Albuslar gitmişti.Bende hemen odama çıkıp uyumuştum.Bütün yaz böyle geçmişti,ama çok eğlenmiştim.Üç gün sonra Hugo ile birlikte Hogwarts'a gidecektik,bugün ise Diagon yoluna gidecektik birkaç gün önce Hogwarts mektuplarımız gelmişti.Sabah kahvaltımızı ettik ve Diagon yoluna gitmek için uçuç tozunu kullandık.Önce Hugo ve bana okul kitaplarımızı aldık sonra Hugo'ya bir kurbağa aldık adını Abbott koydu.Hugo ve benim okul eşyalarını,Hugo'nun formasını ve asasını da aldıktan sonra biraz daha Diagon yolunda oyalandıktan sonra eve döndük.Hugo babamla ve annemle birlikte nereye seçileceği hakkında konuşuyordu.Bence Gryffindor'a seçilir,çünkü o da bir Weasley.
........................................................................................................................
Şimdi trene biniyorduk annemle,babamla Harry amca ve Ginny teyze ile vedalaştıktan sonra trene bindim birkaç dakika sonra hareket edicekti.Ben,Hugo,Albus,James,Lily ve Scorpius aynı perondaydık Hugo ve Lily sohbet ediyordu,Albus,James ve Scorpius ise Quidditch hakkında konuşuyordu,bense yeni okul kitaplarını okuyordum.
Lily:''Rose sence ben nereye seçilirim?''
Albus:''Rose orada mısın?''
:''Evet buradayım,bence Gyffindor'a seçilirsin ama ufak bir ihtimal Ravenclaw da olabilir.''
Hugo:''Ravenclaw mu?''
:''Evet.''
Hugo:''Sen bile Ravenclaw'a seçilmedin Lily'nin seçilmesi imkansız.''
James:''Yani...Biz Gryffindor diyelim en iyisi.''
Lily:''Tamam o zaman.''
Scorpius:''Offf...Benim canım çok sıkıldı ne zaman varırız acaba?''
:''Daha yarım saat var.''bu sırada içeri bir kadın girdi ve bize istediğiniz bir şey var mı çocuklar dedi.Bu kadını ilk defa görüyorum geçen yıl bizi atlamıştı sanarım Hugo sadece çikolata kurbağalardan aldı,başka kimse bir şey almamıştı.Hugo kadına parayı ödedikten sonra kadın gitti.
:''Şey ben biraz dolaşıcam.''
Lily:''Tamam,görüşürüz.''
:''Görüşürüz.''dışarı çıkınca Alice'i gördüm ve biraz sohbet ettik.James çok şanslı çünkü Alice'de onu seviyormuş,bunu hemen James'e söyleyeyim kesin aralarında bir şey olur.Tren birden durunca dengemi kaybedip birinin üzerine düştüm,bu Scorpius'tu.
:''Özür dilerim tren birden durunca ben de dengemi kaybedip-''
Scorpius:''Tamam anladım hiç sorun değil.''sonra birlikte trenden inip Albuslar'ın yanına gittik.
James'in yanına gittim ve
:''James biraz Alice ile konuştum da bana bir şey söyledi.''
James:''Ne söyledi?''
:''Birinden hoşlanıyormuş.''James sinirlendi.
James:''Kimden?''biraz bekledim.
:''Senden.''
James:''NEEEE!Sen ciddi misin?''öyle çok bağırmıştı ki etraftaki herkes bize baktı.
:''Tabii ki ciddiyim,bu konuda asla şaka yapmam.''
James:''Siz beni beklemeyim ben hemen bir yere gidiyorum.Büyük salonda görüşürüz.''dedi ve koşarak gitti,nereye gittiğini anlamak hiçte zor değil.
Scorpius:''James'e ne dedin?''
:''Hiiç.Görürsün.''büyük salona gelmiştik öncelikle seçimler yapıldı tahmin edildiği gibi Hugo ve Lily'de Gryffindor'a seçilmişti.Sonra McGonagall bir konuşma yaptı ve şöleni başlattı.Hugo yemeklere saldırdı.Birden kapı açıldı James ve Alice el ele buraya doğru geliyordu.Ben de sırıtmaya başladım bizim yanımıza oturdular ve yemeğe başladılar.Odama geldiğimde çok uykum olduğu için birazcık kitap okuyup hemen uyudum.Ertesi sabah kahvaltıdan sonra ilk ders Bitki bilimi'ydi ve Hufflepuf ile ortaktı Profesör Longbottom derste adamotu ekmeyi öğretti,öyle bir çığlık atıyorlar ki!
Sonraki ders Karanlık Sanatlara Karşı Savunma'ydı ve Ravenclaw ile ortaktı.Bütün gün böyle geçti ben ilk gün olduğu için ders işlemeyiz sanıyordum ama yanılmışım.Akşam yemeğinde pek bir şey yemeden başkanlar odasına gittim(okul başkanları değişmedi) çünkü Scorpius'un yanında bir sürü kız vardı ve hepsi Scorpius'a onu yiyecekmiş gibi bakıyordu.Kafamı dağıtmak için biraz derslere çalıştım ve yatağıma uzandım ama bir türlü uykum gelmedi,karnım da acıkmıştı acaba mutfağa gidip bir şeyler mi atıştırsam?Mutfağa doğru gittim ama saat geç olmuştu umarım Filch'e yakalanmam mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım tam çıkarken ayak sesleri duyuldu ben de hemen bir yere saklandım.Olamaz bu Filch!Ahhh keşke görünmez olabilseydim,ama fazla burada durmadan gitti.Yaşasııın!Ben de hemen odama gittim biraz daha kitap okuduktan sonra uykum geldi.Doğal olarak da uyudum.
Media:Diagon Yolu