DURMSTRANG VE BEAUXBATONS

978 41 23
                                    

ROSE WEASLEY

İki gün çabucak geçmişti.McGonagall'a fikrimi söyledim ve bize izin verdi.Kampanyaya falan gerek kalmadı yani.Yaşasıın.Birazdan Durmstrang ve Beauxbatons öğrencileri gelecek.Anneme mektupla geleceklerini söyledim.Annemde Alex Krum adlı bir çocukla iyi geçinmemi söyledi o kim ki?Ama annem onun babası Viktor Krum'u tanıyor.Neyse Beauxbatons geldi.

Albus:''Rose bak.''dedi ve bana Beauxbatons arabasını gösterdi.

:''Evet Albus gördüm.''kanatlı ve tüyleri bembeyaz olan atlar çekiyordu.Öyle güzeller ki.Sanarım onlara aşık oldum.Şaka tabii.Benim tek aşkım Scorpius.Ben bunları düşünürken araba Hogwarts'ın bahçesine indi.Ama bu sıradan bir araba değil.Biliyorum.Kesin genişletme büyüsü yapıldı.Yoksa bütün okulu nasıl içine alsın.Bu arada biz Büyük Salon'a nasıl sığacağız.McGonagall kesin bir çözüm bulmuştur.Beaxbatons'lar aşağı inince çoğu erkeğin ağzı resmen açık kaldı.Scorpius nerede?Eğer onun da ağzı açıksa suratının ortasına yumruğumu geçiririm.İşte orada.Ağzı açık falan değil hatta kızları bile bakmıyor.Aferin sana.Benim ona baktığımı görmüş olacak ki bana 'Ne oldu?'bakışını attı.Bende omuz silktim,e gözümle her şeyi anlatamam.Ardından da Durmstrang'ın gemisi gözüktü.Koskocaman bir gemi.Gölün kıyısına gelince Durmstranglar da indi.Oha üstlerindeki ne böyle!Bu sıcakta mı?Acaba Alex hangisi.Off keşke annem bana Alex'in nasıl biri olabileceğini anlatsaydı.Filch bizi Büyük Salon'a gönderdi.Bir kaç dakika sonra içeri sırasıyla Beauxbatons'lular ve Durmstrang'lılar girdi.Ufak bir gösteri yaptılar.Müdürler ve Müdüre de kürsüye çıktı.Aaa o Viktor Krum mu?Durmstrang'ın müdürü.Eminim annemin bundan haberi yoktur.Herkes istediği masaya geçebiliyordu.Scorpius Gryffindor masasına geldi.Demek ki haberi varmış.

Scorpius:''Merhaba.''ama bunu bıkkın bir halde söylemişti.

:''Merhaba,da n'oldu sana?''

Scorpius:''Hiiç sadece bir çocuğa fazla sinir oldum.''

Albus:''Kime sinir oldun?James ve benim yanımda Weasley Şaka Dükkanından aldığımız bir sürü şaka oyuncağı var.''

James:''Heey!Peki benim sinir olduğum çocuklar n'olucak ya da birinci sınıflar.Üstelik Durmstrang'dan gelenler.''

Albus:''Hepimize yeter James.Bir tanecikten ne olur hem?''

James:''Tamam sana hepsinden bir ya da iki tane verebilirim Scorp.''

:''Scorp mu?Siz ne zamandan beri bu kadar samimisiniz?''

James:''Şu andan beri.''dedi ve güldü.

Albus:''Durmstrang geldiğinden beri suratı sirke satıyordu.Heh şöyle gül biraz.''

James:''Biraz da Karanfil.''

:''Iyy James içine Katie mi kaçtı?''evet bu aralar Katie'de bir sürü abuk subuk şaka yapıyor.James kafasını iki yana salladı.Bu arada bunca zaman Viktor konuşuyordu.Ama kimse onu dinlemedi.Çünkü annemin şu sıkıcı konuşmalarına benzeyen bir konuşmaydı.Tamam ben annemi her zaman dinlerim.Ama sonuçta Viktor Krum annem değil.Bu tarafa doğru gelen tahminen 16-17 yaşlarında bir çocuk vardı.Sanarım Alex.

Alex:''Merhaba sen sanrım Rose Weasley'sin.Ben Alex.Alex Krum.''tam ağzımı açıp bir şey söyleyecektim ki Scorpius benden önce davrandı.

Scorose//DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin